Šta je novo?

Mirijevski bulevar

vucko":25gv0867 je napisao(la):
Taj trotoar je horor! i ovako je uzak,a ovaj uze i tih skromnih metar trotoara :rant:

Nego,da li je bulevar oduvek planiran da bude tako krividuav,podseca me na slalom staze za skijase koje idu cik cak a mine,pardon sahtovi mu dodju one zastavice kroz koje se prolazi :)

Trasa Bulevara mi izgleda otprilike ovako

zig-zag.jpg

U potpunosti se slazem. potpuno nepotrebno krivudanje, pa nije ovo uspon od 10% pa da ga ublazavaju....
 
E,zanima me da li će biti nastavljena rekonstrukcija Bulevara Revolucije od Cvetkove pijace do Ustaničke. Ako neko ima tu informaciju,baš bi bilo lepo da mi kaže :D :D
 
Mislim da je šteta postojeće linije menjati, pogotovo 16 koja je ionako dosta duga.
Po meni, treba 27e prebaciti na novi bulevar, tj. da nastavi od 29. Novembra Višnjičkom pa na Mirijevski Bulevar.
 
NOVI 011":1jy5m31w je napisao(la):
E,zanima me da li će biti nastavljena rekonstrukcija Bulevara Revolucije od Cvetkove pijace do Ustaničke. Ako neko ima tu informaciju,baš bi bilo lepo da mi kaže :D :D

Nece to skoro.Cim eksproprisu sve te kuce od cvetka do ustanicke,a do tada ima da se nacekas.Jedina sansa ti je metro,jer on isao nadzemno ili podzemno od ustanicke mora ici sirokom i rekonstruisanom ulicom.Dakle do 2017 ce prosiriti bulevar i rekonstruisati ga.Do tada samo krpez asfalta i slicno.
 
mekbejn":3gu1xn5z je napisao(la):
Mislim da je šteta postojeće linije menjati, pogotovo 16 koja je ionako dosta duga.
Po meni, treba 27e prebaciti na novi bulevar, tj. da nastavi od 29. Novembra Višnjičkom pa na Mirijevski Bulevar.

Rekao bih da živiš negde na Karaburmi i naravno gledaš svoj interes. Tvoj predlog je Mirijevcima samo gubitak, jer prvo 27e bi išao dužom putanjom, nebi pokrivao dobar deo novog i starog naselja, dakle mnogi bi praktično izgubili tu liniju. Produžetkom npr. 16-tice Karaburma jedino gubi početnu stanicu i ništa više jer bi zbog produženja bilo ubačeno još neko vozilo da se održi postojeći red vožnje.
Linija koja bi išla celom dužinom Mirijevskog bulevara i Višnjčkom trebala bi da bude potpuno nova, ili eventualno preusmeren 27L.
 
Upravo tako :kk:

Produžena linija broj 16 bi bilo savršeno rešenje. Mi koji smo na relaciji Novi Beograd-Mirijevo, linija 16 je brža od vožnje automobilom :)

Niko nema šta da izgubi produžetkom ove linije, može samo da dobije.
 
Veliki Vracar":1yizj91t je napisao(la):
mekbejn":1yizj91t je napisao(la):
Mislim da je šteta postojeće linije menjati, pogotovo 16 koja je ionako dosta duga.
Po meni, treba 27e prebaciti na novi bulevar, tj. da nastavi od 29. Novembra Višnjičkom pa na Mirijevski Bulevar.

Rekao bih da živiš negde na Karaburmi i naravno gledaš svoj interes. Tvoj predlog je Mirijevcima samo gubitak, jer prvo 27e bi išao dužom putanjom, nebi pokrivao dobar deo novog i starog naselja, dakle mnogi bi praktično izgubili tu liniju. Produžetkom npr. 16-tice Karaburma jedino gubi početnu stanicu i ništa više jer bi zbog produženja bilo ubačeno još neko vozilo da se održi postojeći red vožnje.
Linija koja bi išla celom dužinom Mirijevskog bulevara i Višnjčkom trebala bi da bude potpuno nova, ili eventualno preusmeren 27L.

Ne živim na Karaburmi, već u Zemunu (mada sam nekad živeo na Karaburmi :))
Priznajem da ne poznajem Mirijevo dovoljno, ali sam žestoki protivnik produžavanja bilo koje linije (a pogotovo tako frekventne kao 16).
Tako da, neka nova linija može, evo neka vam ostane 27e ;)
 
16ica je predugacka.Mislim da je najbolje resenje nova linija.
 
vucko":2omz3isu je napisao(la):
16ica je predugacka.Mislim da je najbolje resenje nova linija.

Ne razumem argument "predugačka", do Mirijeva bi dobila još max. 4 stanice. To što je frekventna je baš ono zbog čega nam i treba, a neka nova linija sa taktom od 15 min. pa hvala lepo, pogotovo što većina putnika ne ide u Višnjičku a dalje u Despota Stefana već imamo brži 27e. Tako da ili 16 ili zaboravite... :p
 
Velikog Vračara za Predsednika :kk: ;) :D

Šta će nam 3 nove linije koje idu na 25 minuta? To imam u Novom Beogradu, 3 linije ispred zgrade ali sve idu u rasponu od 20 minuta pa i do sat vremena (npr. linija 76).

Uvedu novu liniju za Mirijevo i onda dok je sačekamo 15 minuta minimum, dok dođe npr. do Trga (ako imamo sreće da ide u tom pravcu) nekih 25 minuta, pa presedanje do Novog Beograda, Zemuna, Bežanije, svejedno, pa to traje minimum sat i 15 minuta.... Ovako lepo 16 rešava sve gore pomenute "probleme" :cool: :kk:
 
Veliki Vracar":od2le8jy je napisao(la):
vucko":od2le8jy je napisao(la):
16ica je predugacka.Mislim da je najbolje resenje nova linija.

Ne razumem argument "predugačka", do Mirijeva bi dobila još max. 4 stanice. To što je frekventna je baš ono zbog čega nam i treba, a neka nova linija sa taktom od 15 min. pa hvala lepo, pogotovo što većina putnika ne ide u Višnjičku a dalje u Despota Stefana već imamo brži 27e. Tako da ili 16 ili zaboravite... :p

Predugačka znači da sa svakim produžavanjem srazmerno raste broj uskih grla koje linija treba da prođe. 16ica konkretno ima da pređe Brankov most, tunel, ceo 29. Novembar sa sve parkiranjima u desnoj traci, PA most, onu buđavu raskrsnicu posle mosta, pola Karaburme, staru okretnicu itd. Dakle sve ovo (čega sam se na brzinu setio) su već uska grla.
Ako produžiš do Mirijeva, prvo, kuda će da prođe? Ulice na Karaburmi su i tako kratke.
Drugo, trebaju ti dupli busevi a nikako obični.
Verovatno znaš koliko dugo ide 65ica od početka do kraja, sada kada je produžena?

Vama treba brza veza sa centrom grada i to je to. Može i da se zavlači po Mirijevu, ali poenta nije da ide na NBG, B. Brdo, Vidikovac i sl. Poenta je da ljude dovede do drugih linija u centru.
 
Senke":3sn2p19z je napisao(la):
NOVI 011":3sn2p19z je napisao(la):
E,zanima me da li će biti nastavljena rekonstrukcija Bulevara Revolucije od Cvetkove pijace do Ustaničke. Ako neko ima tu informaciju,baš bi bilo lepo da mi kaže :D :D
Bilo bi lepo, samo tu je potrebno dosta rušenja.

Ma samo neka ruse one udzerice i da im vidimo ledja.

Zna se sta treba da bude bulevar... :kafa:
 
Асфалтирали су данас и сам почетак тако да је остао само крајњи део, али се и на томе интензивно ради, тако да се крај асфалтирања првог слоја очекује сутра... Што се тиче поставке хабајућег слоја, то ће морати мало да сачека,тј. не наставља се одмах, јер је потребно да доврши бетонирање тротоара, како тешки камиони не би штетили финални слој... у принципу је остало бетонирање и асфалтирање тротоара, хабајући слој, поставка бандера и семафора и постављање хоризонталне сигнализације...што уопште није тако много. Припремио сам неке сличице ... па уживајте!




Бандере иду врло брзо, скидају изолацију са каблова, значи вероватно сутра - прекосутра...



Иначе, Општина Звездара се так сад сетила да нису одрадили тротоаре тако да могу да их користе инвалиди, па су наложили извођачу да то одради...значи, развалили су тек постављене ивичњаке...



Ово је вероватно доњи део орманчета за јавну расвету...



Ево процеса асфалтирања...





Око сваког шахта мора додатно ангажовање...





Тешке машине у акцији...





Баш блиска сарадња...




Померене су инсталације које су сметале...



Инсталације...



Uploaded with ImageShack.us
 
Interesantno je to da skoro u nijednom projektu ne stave da ivicnjaci kod pjesackih prelaza moraju biti prilagodjeni ivalidima :bash: Da li su krive arhitekte ili projektni zadatak ili izvodjac Slike+
 
mekbejn":1lz1d3xm je napisao(la):
Predugačka znači da sa svakim produžavanjem srazmerno raste broj uskih grla koje linija treba da prođe.
Ako produžiš do Mirijeva, prvo, kuda će da prođe? Ulice na Karaburmi su i tako kratke.

Proći će novim bulevarom sa 4 kolovozne trake, dakle nema reči o nikakvom uskom grlu u tom delu trase. Sa postojeće okretnice na Karaburmi treba samo da se spusti levo kratkom ali sasvim pristojno širokom ulicom do Mirijevskog bulevara. (uslikao sam to na prethodnoj strani)

mekbejn":1lz1d3xm je napisao(la):
Drugo, trebaju ti dupli busevi a nikako obični.
Verovatno znaš koliko dugo ide 65ica od početka do kraja, sada kada je produžena?

Volimo mi da se vozimo i duplim busevima. :) Ovo za 65 ne razumem, ja se vozim njome na deonici koja mene zanima jednako brzo bez obzira koliko su udaljene okretnice. ;)


mekbejn":1lz1d3xm je napisao(la):
Vama treba brza veza sa centrom grada i to je to. Može i da se zavlači po Mirijevu, ali poenta nije da ide na NBG, B. Brdo, Vidikovac i sl. Poenta je da ljude dovede do drugih linija u centru.

Znamo mi šta nama treba, frekventna linija, da se ne gubi vreme na čekanju. Trenutno dok čekaš 27e u Despota Stefana prođe pet 16 - ica i stalno ti prolazi kroz glavu - e da ovo ide do Mirijeva već bih bio kući... A i što misliš da i mi ne želimo na NBG bez presedanja. Oćemo i mi te nove saobraćajne tehnologije.. :laugh:
 
Veliki Vracar":3ndj6pda je napisao(la):
Ovo za 65 ne razumem, ja se vozim njome na deonici koja mene zanima jednako brzo bez obzira koliko su udaljene okretnice. ;)

Ovo je ključ - ti se voziš na svojoj deonici. Ali se ona zaglavi negde drugo, i onda čekaš duže, pa dođu dve za redom i sl. Pogledaj diskusiju o liniji 95, tamo se to često dešava. Što je linija duža, veća je mogućnost da se dešavaju takve stvari.
 
direktor":3jn16gdf je napisao(la):
Interesantno je to da skoro u nijednom projektu ne stave da ivicnjaci kod pjesackih prelaza moraju biti prilagodjeni ivalidima :bash: Da li su krive arhitekte ili projektni zadatak ili izvodjac Slike+

Pitanje je da li uopste te saobracajnice projektuju arhitekte...
 
mekbejn":3vpswncn je napisao(la):
Ovo je ključ - ti se voziš na svojoj deonici. Ali se ona zaglavi negde drugo, i onda čekaš duže, pa dođu dve za redom i sl. Pogledaj diskusiju o liniji 95, tamo se to često dešava. Što je linija duža, veća je mogućnost da se dešavaju takve stvari.

U konkretnom slučaju, 16 bi bila produžena par stanica, manje od 2km po novom bulevaru sa 4 trake, dakle nema opasnosti od zagušenja, stvoreni su svi preduslovi za tu korisnu izmenu! Oćemo bre 16 i tačka :p (znam da od toga nema ništa al bar lepo zvuči!) :laugh:
 
HoRuS & Veliki Vracar
+ 1 :) & + 1 :)
dobra slika i reč baš budi interesovanje pa da onda i da priupitam :D

Nadao sam se novoj ,,tehnologiji ,, šahtovima kišne kanlizacije ,
polupodvučenei ispod ivičnjake trotoara , ali jok. . . . . . :(


Ne vidim i neposredno iznad pozatvoranog kolektora (potoka) da postoje šahtovi za atmosverske vode. . . .

Da li su vršeni neki radovi - preusmerenje onih izvora iznad škole što su se ulivali u potok ?

Da li nova trafo stanica ima veze i sa drugom novom Višnjičkom banjom ?

Hoce li ona imati neku mogucnost izlaska na Mirijevski Bulevar ?

Zaraza slučaja ,,ograda,, iz Kaluđerice , polako se širi gradom :notok: jel to pandemija na vidiku :laugh:
 
Боцо,

нису успели да углаве модерне шахтове јер је било "само" 8 милиона евра за градњу једног километра булевара, да су били нови шахтови коштало би бар 15 милиона :rolleyes:

Шахтови за атмосферске воде су уз сам ивичњак...

Нешто су петљали са преусмеравањем извора изнад школе, али тих извора има свуда и то је врло опасно... убацићу касније сличицу да буде јасније

За трафо не знам, али знам да нама у Шејкиној струја нестаје БАР једном недељно :rant: ...

Edit:

Подземне воде са брда су нашле свој пут...



Жабокречина на државној земљи који је тип оградио да гаји парадајз...



Ако се ово води под санацијом подземних вода онда ок...испод је постављена дренажна цев и то је то...али само у околини школе...



Асфалтирање је окончано...



Uploaded with ImageShack.us
 
HoRuS
+ 1 :)
Нешто су петљали са преусмеравањем извора изнад школе, али тих извора има свуда и то је врло опасно...

Upravo dokazuju da nisu dorasli živoj vodi
posle može sve to da bude veoooma skupo pa i vrlo tužno. . . . . ali hade prepustimo to vremenu a sad da se radujemo :)
 
Хорусе, за фоторепортажу, уложен труд, а наравно и вољу укњижен велики плусићћћ.

Како је решено око проблема са оном кућом која је имала прилепак од оне гараже одмах уз улицу ? Да ли имаш неку сличицу како то сад изгледа ?
 
Vrh