Kada je reč o novim autobuskim linijama duž trase bulevara u izgradnji svi to nestrpljivo očekujemo. Ja se neslažem da bi bilo pametno da se uglavljuje nekakva okretnica "na početku bulevara" u starom Mirijevu, nego se nadam da će autobusi da uđu u Novo naselje do postojećih GSP okretnica jer je tu 80-90% putnika.
Bilo bi najpametnije produžiti neke od postojećih linija sa okretnice na Karaburmi a to su - 16, 23, 25. Međutim tu ima problema. Ovo je ulica koja od okretnice vodi ka postojećoj trasi Mirijevskog bulevara:
Dovoljno je široka, ali je izražen problem parkiranja na kolovozu tako da tu nema mesta za prolaz autobusa:
Okolo su zgrade tik uz trotoar tako da je teško napraviti dodatne parkinge. Da zlo bude veće problem parkiranja postoji i na trasi Mirijevskog bulevara:
Parkiraju se poprečno na samom kolovozu sa jedne strane:
a zgrade su veoma blizu da bi se tu napravili parkinzi:
tamo gde su zgrade nešto dalje ima divnog drveća:
na nekoliko mesta ima ležećih (vrlo nepraktično za buseve)
kako se bližimo novoj trasi bulevara počinje poprečno parkiranje sa obe strane:
a naročito je veselo kod uparkiravanja:
Umesto četiri trake u funkciji su jedva dve:
trenutno se veća vozila nemogu lako mimoići:
Ovaj problem je trebalo rešavati (ako je ikako moguće) paralelno sa izgradnjom nove deonice, jer besmisleno je napraviti 4 trake ako se one neće koristiti duž cele ove ulice.
Evo nas na kraju stare i početku nove trase bulevara:
Ako se na Karaburmi ne urade parkinzi (ne znam iskreno gde) i ne sklone ona silna vozila sa kolovoza, onda ćemo i pored silnih miliona evrića i izgrađene 4 trake morati do daljnjeg ipak ovako: