Šta je novo?

Mirijevski bulevar

Moram priznati da nisam bio svestan da potok kreće odatle. Jasno je da će biti urbanizacija što je i logično. Mene zanima kako je planirano da izgleda na kraju kao i da li će biti ostavljene zelene površine u blokovima ili ćemo dobiti Vračar sindrom. Inače, da li postoji neka mapa na kojoj se vidi kuda ide Mirijevski potok? Onaj deo u Mirijevskom bulevaru je očigledan ali mi ovaj deo kod Matice Srpske pravi rebus.
 
Kao sto mozes videti Mirijevski potok tu nastaje od 3 manja potoka, od kojih dva dolaze iz trenutno ne urbanizovanog dela brda. Jedan od brda odozgo od precice kod kocke, a drugi od precice novoprobijene Pirandelove. Treci je najverovatnije vec zacevljen jer dolazi iz pravca okretnice 79. Sve u svemu sve to gde je voda je i kliziste pa ono...
mirijevskiizvor.png
 
Već smo dobili Vračar sindrom. Prethodno iznad izgrađene zgrade imaju sitnu uličicu koja je široka možda 2 metra i na sebi ima 4-5, a možda i više, zgrada. Celo Mirijevo je lepo planski izgrađeno, a ovaj patrljak baš štrči. Em što, kao i drugde, ne grade parking, već se šlepaju na ono što je davnih dana izgrađeno. Tako imaš primer da ovi ljudi iz zelenog četvorougla imaju fin parking tu u Ulici Franca Jankea i Ulici Branka Ćopića, a da ova novogradnja nema svoj parking i guši parking u Ulici Franca Jankea.

Ako oni ne urbanizuju taj deo kako se spada, taj deo neće ni najmanje biti prijatan za život. Izlazak iz Mirijeva i prevoz je već sada na ivici. Mogu da zamislim kako će tek biti... To im je sad fokus, jer su cene stanova duplo skočile.
 

Prilozi

  • преузимање (32).png
    преузимање (32).png
    1,2 MB · Pregleda: 301
Bravo kolega, svaka reč je na pravom mestu,
Kada smo kupovali stan pre deset godina kupili smo ga bas u tom zelenom pravugaoniku, znači parking, park za decu svi potrebni uslovi koji se podrazumevaju i tada je preko puta bila samo pumpa i servis ninić, sada zbog dole pomenutih zgrada nema mesta gde igla da se provuče na parkingu, a da ne pričam da sam sinoć u mom parku izbrojao preko 30 parkiranih automobila.
Situacija je takva da kada se vraćam sa posla uspem po nekad da uhvatim parking mesto a posle 6 nema ni jednog kao da živim u suvom centru grada. Lepo gospoda iz donjih zgrada parkira uspred mog ulaza ruke u džepove i preko ulice. Pored toga žive u ubeđenju kao da su kupili stanove na dedinju, parkiraju ispred naših ulaza deca im se igraju u našem parku. Nadam se da će bar nešto tu iza da odrade da nam malo relaksiraju parking. Imam i prijatelja koji je dole u zgradi odmah kupio garažno mesto jer je video kakav haos sledi, ali opet nema dovoljno mesta za toliki broj automobila.
E sad novogradnja je eksplodirala u Mirijevu kao i drugim delovima grada ali ne razumem ljude koji kupuju stanove na samoj ulici kao recimo na Stojčinom brdu itd. gde su kola parkirana na sve strane i gde znaš da ćeš imati problem sa parkingom i gde dete neće imati gde da ti se igra i sl. A opet nije rešenje da parkiraš auto bilo gde gde možeš da ga uglaviš.
A da ne pričam da se sada iz Mirijeva izlazi po 15 minuta, ulice su ostale takve kao da je stanje iz 2010 godine, dobar primer je to i što škole ne mogu da prime toliku decu jer 2 koje su na teritoriji Mirijeva jedva da uspevaju da upišu svu decu.
Najgore od svega što se rešenje ne vidi ni u naznakama.
 
Градске власти би морале већ сад да осмисле где да саграде јавну гаражу на Миријеву. Штета што су новоградњом без плана осакатили то лепо замишљено насеље. Тај део града баш врви од деце.
 
Čuo sam podatak da je Mirijevo najmlađe naselje u Srbiji. Misli se na prosečnu starost stanovnika naselja.
Meni je uvek bila milina šetati velikim mirijevskim parkom, dok sam stanovao u tom kraju, bez obzira što možda nije sređen kako bi to moglo...
 
Bravo kolega, svaka reč je na pravom mestu,
Kada smo kupovali stan pre deset godina kupili smo ga bas u tom zelenom pravugaoniku, znači parking, park za decu svi potrebni uslovi koji se podrazumevaju i tada je preko puta bila samo pumpa i servis ninić, sada zbog dole pomenutih zgrada nema mesta gde igla da se provuče na parkingu, a da ne pričam da sam sinoć u mom parku izbrojao preko 30 parkiranih automobila.
Situacija je takva da kada se vraćam sa posla uspem po nekad da uhvatim parking mesto a posle 6 nema ni jednog kao da živim u suvom centru grada. Lepo gospoda iz donjih zgrada parkira uspred mog ulaza ruke u džepove i preko ulice. Pored toga žive u ubeđenju kao da su kupili stanove na dedinju, parkiraju ispred naših ulaza deca im se igraju u našem parku. Nadam se da će bar nešto tu iza da odrade da nam malo relaksiraju parking. Imam i prijatelja koji je dole u zgradi odmah kupio garažno mesto jer je video kakav haos sledi, ali opet nema dovoljno mesta za toliki broj automobila.
E sad novogradnja je eksplodirala u Mirijevu kao i drugim delovima grada ali ne razumem ljude koji kupuju stanove na samoj ulici kao recimo na Stojčinom brdu itd. gde su kola parkirana na sve strane i gde znaš da ćeš imati problem sa parkingom i gde dete neće imati gde da ti se igra i sl. A opet nije rešenje da parkiraš auto bilo gde gde možeš da ga uglaviš.
A da ne pričam da se sada iz Mirijeva izlazi po 15 minuta, ulice su ostale takve kao da je stanje iz 2010 godine, dobar primer je to i što škole ne mogu da prime toliku decu jer 2 koje su na teritoriji Mirijeva jedva da uspevaju da upišu svu decu.
Najgore od svega što se rešenje ne vidi ni u naznakama.

Ja sam se odatle, konkretno iz Ulice Franca Jankea odselio pre jedno 2-3 godine i sad sam na Stojčinom brdu i parkiram kod malog Maksija - ista priča. Najgore mi je možda kad u sred lepog letnjeg dana ljudi dovoze svoju decu automobilima na Stazice da bi se rekreirala i igrala.
Ima jedna stara napuštena i očigledno neupotrebljiva garaža. Kontam da bi tu moglo da se napravi neki podzemni ulaz i napravi neka poveća garaža - pogotovo što je tu planirana ta njihova metro stanica.

Ako se ovako nastavi, jedino će se isplatiti prodati svoj auto, jer je sad apsolutno samo statistička greška naći parking posle 17h. Autobusi 46, 79, 27 i 27E su do neizdrživosti natrpani, a 20, 74 i 25P imaju takt toliko redak da ti nekad treba 40 minuta van špica da dođe prevoz, a u špicu je šansa da uđeš u isti skoro pa nikakva.

Čuo sam podatak da je Mirijevo najmlađe naselje u Srbiji. Misli se na prosečnu starost stanovnika naselja.
Meni je uvek bila milina šetati velikim mirijevskim parkom, dok sam stanovao u tom kraju, bez obzira što možda nije sređen kako bi to moglo...
Jeste, i sve je to divno i lepo, korisno za nas koji bismo možda i jednog dana radili u prosveti. Međutim, naselje je zaista postalo pakao većih razmera u samo 2-3 protekle godine. Ignorisanje nadležnih nas i dovodi do ovakvog stanja.
 

Prilozi

  • преузимање (34).png
    преузимање (34).png
    555,8 KB · Pregleda: 280
Ovo je (minimum) drugi put da se desilo na istoj ovoj lokaciji. Imam fotografije na starom telefonu od prošlog puta, mislim da beše 2019. god.
Kažem minimum jer ne znam da li je bilo još neki put u međuvremenu.

Zapravo, kad je izgrađena ta zgrada, pre nego što je urađen asfaltni parking, već samo tucanik, stalno se obrušavalo. E onda su preko noći asfaltirali fušerski, pa se desilo to 2019. E, nakon toga su, ko bajagi, ozbiljnije odradili i eto, potrajalo je do sada...
 
Ako se ovako nastavi, jedino će se isplatiti prodati svoj auto, jer je sad apsolutno samo statistička greška naći parking posle 17h. Autobusi 46, 79, 27 i 27E su do neizdrživosti natrpani, a 20, 74 i 25P imaju takt toliko redak da ti nekad treba 40 minuta van špica da dođe prevoz, a u špicu je šansa da uđeš u isti skoro pa nikakva.


Jeste, i sve je to divno i lepo, korisno za nas koji bismo možda i jednog dana radili u prosveti. Međutim, naselje je zaista postalo pakao većih razmera u samo 2-3 protekle godine. Ignorisanje nadležnih nas i dovodi do ovakvog stanja.

Ja živim na Karaburmi, i jednako je kraj postao automobilizovan preko svake mere. Pretvorili su Mirijevski bulevar u parking, a u svom gornjem delu je bukvalno jedna traka potpuno oduzeta od strane parkiranih vozila. Isto ako dođeš kasnije kući, ulice budu toliko prenatrpane vozilima da je čudo naći jedno slobodno parking mesto.

Skoro kad sam posećivao Mirijevo nešto, imao sam utisak da je još gore nego na Karaburmi. Ima lepih ulica, pogotovo u centru Mirijeva, koji je sam po sebi najlepši deo Mirijeva, ali je očito da kraj nije predviđen za toliki broj automobila.

Od autobusa nisam imao iskustva sa svim linijama koje navodiš, ali 74 je ubedljivo jedna od najgorih linija koje sam koristio. Ja ne znam kako ono neko koristi svaki dan. Bukvalno je mučenje naroda.
 
Vrh