Šta je novo?

Metro

2006. nije ni tako daleka, i samo sam hteo da dam neko razumno objasnjenje ili doprinoseci faktor, ne da bacam drvlje i kamenje na Moskvu (znam i ja razliku izmedju Rusije i Juznog Sudana). Da li ce biti majmuna i kod nas? Ko zna... Ali sigurno ima nacin da nam ne propadne bilbord u metro i da ga ne gradimo ispod treceg kruga Pakla. Moskva je sigurno smislila nesto nakon sto im se desilo.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Iskren da budem ovaj forum pratim bas bas dugo, sta sam sve iscitao sta " nasi " rade i td na temama nebi me cudilo da neko pokusa da ukrade 3 kontaktnu sinu, signalizaciju po tunelima i td... I da interesantno je da lopova manje ima na stanicama koje su duboke - valjda kao i za lopove po zgradama vazi da slabije operisu na visljim etazama jer im je teze da pobegnu... Svakako ostajem pri misljenju da treba ici u dubinu pogotovo u centru - imamo previse starih zgrada, i misljenja sam da bi vibracije mogle da nanesu stetu zgradama?! Ali neka neko strucniji u toj oblasti odg za ovo nisam siguran sto sam napisao
 
Poslednja izmena:
Svakako ostajem pri misljenju da treba ici u dubinu pogotovo u centru - imamo previse starih zgrada, i misljenja sam da bi vibracije mogle da nanesu stetu zgradama?! Ali neka neko strucniji u toj oblasti odg za ovo nisam siguran sto sam napisao

Naravno ako studije i proracuni kazu da mora toliko i toliko duboko da se ne srusi pola grada da nisam protiv. Ja sam samo i za to da tamo gde moze plice da se gradi plice. E sad, za ove sto bi krali trecu sinu ili zice odozgo (za koju god varijantu se odluce projektanti) jedino sto moze je ozbiljno nadgledanje i ozbiljne kazne (kao npr u vazduhoplovstvu - ja jos nisam cuo da je neko dosao i ukrao mlazni motor ili radar).


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
@Dusan2110

Ne znam o kakvom lošem dizajnu pričaš u moskovskom metrou? Moskva i Taškent imaju najlepše metro stanice na svetu. Maltene svaka stanica je umetničko delo.
A što se održavanja tiče, u exSSSR državama železnica i metro su uvek držale dobar standard i kvalitet, čak i u vreme najvećih kriza u novonastalim državama.
 
@Dusan2110

Ne znam o kakvom lošem dizajnu pričaš u moskovskom metrou? Moskva i Taškent imaju najlepše metro stanice na svetu. Maltene svaka stanica je umetničko delo.
A što se održavanja tiče, u exSSSR državama železnica i metro su uvek držale dobar standard i kvalitet, čak i u vreme najvećih kriza u novonastalim državama.

Ma ne kazem ja nista o moskovskom metrou - ne znam nista o njemu. Covek je pomenuo slucaj da je bilbord upao u metro tunel kao argument protiv plitkog kopa, a ja sam probao da nadjem razumno objasnjenje ili doprinoseci faktor. Devedesetih su imali bitnije probleme, moguce je da je opao standard. Ne znam za sigurno jer nisam bio, samo kazem "mozda je ovo doprinelo, nije sjajan argument za nasu situaciju". Ne razumem da se digne kuka i motika kad neko kaze nesto sto barem izgleda kao "nije sve naj-naj u Rusiji/SSSR". Ja nisam rekao nista o Rusiji, ja sam rekao da je nesto mozda doprinelo nesrecnom dogadjaju u Rusiji sto nije primenjivo na nas danas.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Moskva je grad sa jako dugom metro tradicijom, to niko ne može da ospori. I da...stanice su im prava umetnička dela...da ne govorim o onima u Sankt Petersburgu.

Ташкент и Москва су ми ипак степеницу изнад Санкт Петербурга. Био у сва три.

Ma ne kazem ja nista o moskovskom metrou - ne znam nista o njemu. Covek je pomenuo slucaj da je bilbord upao u metro tunel kao argument protiv plitkog kopa, a ja sam probao da nadjem razumno objasnjenje ili doprinoseci faktor. Devedesetih su imali bitnije probleme, moguce je da je opao standard.

Једно падање билборда не мора заиста ништа да значи. Ево, искочио воз из шина у Немачкој. Просто, дешавају се грешке...
 
Saobraćajni inženjer Lukić je u emisiji lepo objasnio da se svuda u svetu kada se gradi metro prvo kopaju stanice i tuneli, a tek onda se od materijala koji se dobije kopanjem vrši nasipanje terena gde će biti depo. Tica i Vesić na to nisu imali odgovor, niti su objasnili zašto se samo ovde radi obrnutim redosledom. Zbog te nelogičnosti, a i zbog toga što još nema komercijalnih ugovora vezanih za izgradnju, ne verujem im da će do obećane 2028. godine išta biti sagrađeno. Vesić je rekao da je potpisan ugovor o izgradnji depoa, pretražio sam ceo Gugl, nema vesti o tome nigde. Da su stvarno potpisali takav ugovor, slikali bi se za medije do besvesti i pravili bi specijalne emisije o napretku Srbije tim povodom. Znamo ih.

Nego, ima li neko informacije da li je u Kini već otpočela izgradnja krtice koja će se koristiti za bušenje tunela? Vesić tvrdi da će za radove na BG metrou biti angažovane čak dve krtice, a sklapanje samo jedne takve mašine traje oko 11 meseci.
 
Крајње логично и домаћински користи ту змељу која у сваком случају мора негде да се утилизира. Изградња депоа у Макишу пре сметроа је само скупи ПР за ето гради се.
Док не буду кртице, метро се у Београду не гради. Све остало, трасе, станице, награде за дизајн Вучићево мешање у трасу линије је медијска маниулација
 
Direktni ugovori nisu sklopljeni a ni međudržavni kojim će se obezbediti krediti od Francuske i Kine. Trenutno je jedino obavezujući ugovor sklopljen za nasipanje terena na Makišu. Nema ugovora za depo niti išta drugo.
 
Све је то јасно, а говори заправо о чему: да све те јавне дебате, и приче о оемтроу нису ништа друго него бесконачна предизборна кампања.
Ипак, морам да кажем, да чак и такав имагинарни метро, довео је до покрета наших лењих црева и да се покренуо садржај који је годинама стојао. Да, више је него очигледно да прво што ће да изађе (кад изађе) да буде много смрдљиво и гадно, али бар тај затвор звани Београдски метро коначно крене.

Извињавам се за аналогију.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: MC_
Vesić je rekao negde oko 19 minuta da su mu iz RATP-a rekli da treba tržni centar na terminusu na Makišu.


Mi očigledno ne možemo ništa da zaključimo, moraju sve da nam kažu. Baš me zanima da li je RATP i rekao da bi bilo dobro da se prva linija i Železnica ukrštaju na Prokopu ili da druga linija prolazi kroz Vukov spomenik koji Vesić toliko pominje a izbegava u planovima.
 
Ахахахахахахахахахахахахахаха... "Мали шопинг мол" у Макишу... Рекли му на леп начин да је спровео метро у пустињу.

И све код Марића.

Е, благо нама овакима, и с овакима.
 
О да. То никако не може да се провери, с звучи лепо.... Бирачком уху
 
IMG-39ead32aef5a2b089484b3e1e02e9a0c-V.jpg
 
Fotografišu se i daju izjave za medije. ;)
Više sam se nagledao njegovih fotografija iz raznoraznih uglova i u raznoraznim pozama, negoli onoga zbog čega je došao.
 
Весара воли свој одраз у огледалу, на глас насловној страни или да гледа на стакло објектива. То га узбуђује.
 
Vesić je rekao negde oko 19 minuta da su mu iz RATP-a rekli da treba tržni centar na terminusu na Makišu.


Mi očigledno ne možemo ništa da zaključimo, moraju sve da nam kažu. Baš me zanima da li je RATP i rekao da bi bilo dobro da se prva linija i Železnica ukrštaju na Prokopu ili da druga linija prolazi kroz Vukov spomenik koji Vesić toliko pominje a izbegava u planovima.
narod ce biti zadovoljan ako se izgradi trzni centar. ne mora metro
 
Vrh