To k'o ono u Beloj lađi, kada Šojić maše papirima u studiju u kome je i Hadžizdravković, tvrdeći da ima dokaze protiv Hadžizdravkovia, a Ozren Soldatović gleda kod kuće i objašnjava kako maše neplaćenim računima.
Ili laže, ili ne zna da razlikuje ugovor od nekog neobavezujućeg memoranduma o razumevanju.Весић лаже. Можда у његовој глави.
Uredu sve je to lepo, ali metro je i strateska stvar svi ti duboki tuneli su i sklonista pogotovo za velike gradove to jako znaci gde ima mnogo ljudi. Drugo gde je on to pa radio po svetu, kad ja koj nisam radio, a vozim se svakodnevno mogu da navedem par primera gde je to veliki minus kad je plitak iskop? Jedan od njih je desavanje 2006 godine u Moskvi kada su stavljali reklamu a ona je " upala " u tunel na svu srecu niko nije stradao ( reklama je pocepala tunel i vagon ) Na takvim projektima nema stednje. Treba bar 50% trase da bude dubok iskop i tackaСаобраћајни инжењер, Градимир Стефановић, који је био консултант за изградњу метроа бројних европских метропола, у интрвјуу за "Нову" наводи да је пројекат београдског метроа превише скуп и нерационалан. Уједно, овај стручњак даје конкретна решења која би била јефтинија и Београђане коначно ослободила саобраћајних колапса.
Како би изгледала траса коју бисте Ви предложили?
Траса коју су генерације одржавале, била је гребенска траса. Она иде по гребену и нема дубоких станица - то је Вуков споменик и изнад њега - Булевар Краља Александра - Скупштина - Трг Републике и полако спуштање ка Новом Београду. Све то је економична варијанта. Да дам метафору, то вам је "Октавиа", а ово "Шкода суперб". Не можете никоме да забраните ко жели нешто скупо, али изгубили смо појам шта је рационалност. Некада су инжењери трошили рационално, нису укључивали машину за штампање пара. Ако неко штампа, нека штампа. Са станиоцм од 25 метара, вама ће требати 3-4 минута да се извучете. Сваки планер метроа се труди да има што више плтиких станица. Не вреди полемисати, ако је неко већ одлучио, а да се боримо са кукама и мотикама, та времена су прошла. Волео бих да се провозам једном линијом метроа у Београду - па нека ме нема.
Uredu sve je to lepo, ali metro je i strateska stvar svi ti duboki tuneli su i sklonista pogotovo za velike gradove to jako znaci gde ima mnogo ljudi. Drugo gde je on to pa radio po svetu, kad ja koj nisam radio, a vozim se svakodnevno mogu da navedem par primera gde je to veliki minus kad je plitak iskop? Jedan od njih je desavanje 2006 godine u Moskvi kada su stavljali reklamu a ona je " upala " u tunel na svu srecu niko nije stradao ( reklama je pocepala tunel i vagon ) Na takvim projektima nema stednje. Treba bar 50% trase da bude dubok iskop i tacka
Radije ne bih. Tito i njegovi su, ugledajući se na Moskovski Metro 2, potrošili decenije i milijarde burgijajući brdo ispod Topčidera da povežu Beli dvor, Maršalat i kasarnu na železnički tunel i da posle kobajagi i u drugim krakovima tunela naprave dodatna skloništa. Rezultat svega toga je železnička stanica i čvoooour™ koji se grade preko pola veka a urbanistički su urnisali i paralisali Beograd. Da stvar bude luđa, čak ni ta civilna skloništa o kojima su trubili 70ih i 80ih, i realizovali ih do pola, nisu upotrebljena 99' tokom bombardovanja. Koliko je meni poznato, sklonište ispod Kalenićeve pijace nije upotrebljeno. Slonište u Dimitrija Tucovića takođe nije.Uredu sve je to lepo, ali metro je i strateska stvar svi ti duboki tuneli su i sklonista pogotovo za velike gradove to jako znaci gde ima mnogo ljudi. Drugo gde je on to pa radio po svetu, kad ja koj nisam radio, a vozim se svakodnevno mogu da navedem par primera gde je to veliki minus kad je plitak iskop? Jedan od njih je desavanje 2006 godine u Moskvi kada su stavljali reklamu a ona je " upala " u tunel na svu srecu niko nije stradao ( reklama je pocepala tunel i vagon ) Na takvim projektima nema stednje. Treba bar 50% trase da bude dubok iskop i tacka
Не знам баш да је Москва имала проблем да одржава метро - то је веома богат град, на нивоу Западне Европе - а знам и да ми нећемо имати такве проблеме, него евентуално странци, пошто ће њима бити дато да управљју београдским метроом. Али неће их имати нико, пошто линије од 4-5 милијарди неће бити грађене у Србији.
Мислим, припремају нас већ на рестрикције струје ове зиме...
Iako nije Pariz? Ne nisam ovo procitao... Moskvu koja je prva po el autobusima, prva u svetu po karsering vozilima, u zadnjih par godina jedna od najrazvijenijih po metro-u ( novim linijama ) - oboren rekord po broju otvaranja onaj iz SSSR-a, Prigradskoj i Gradskoj Zeleznici i td i to uporediti sa Parizom? Pa i cistija, zelenija, jos za vreme SSSR-a ko je dolazio znao je da su se Rusi slavili cistocom gradova i td sad na temu -> Metro u Parizu je totalno ne funkcionalan, prljav ( u svakom smislu od grafita do stanica i podzemnih prolaza ) i td Stanice bez pokretnih stepenica ko je bio zna o cemu pricam, na novim linijama ima ali prelazak sa jedne strane na drugu i td totalan promasaj ( u vecini slucajeva ) , i plus dizajn samih stanica cista nula. Em gradovi nisu za uporedjivanje em metro sistem nije za uporedjivanje! To sto nasi vrv imaju " semu " sa francuzima pa guraju je drugo, sve ostalo gledano je naravno na strani Moskve. A za ono iz 2006 sto sam naveo primer zamislite u Moskvi gde je sve rigorozno i po propisu se desilo, kako bi bilo tek onda kod nas sve to?Nisam ja ni rekao da je Moskva siromasna, iako ipak nije Pariz, a ima i znatno siromasnijih mesta sa metroom. Ja sam rekao da je imala jasne probleme izazvane raspadom drzave, koji nisu nestali kroz par nedelja, koji su mogli da uticu na tu nezgodu sa reklamom. Da para nece biti - sad se zaduzivati sa kamatnim stopama kakve jesu, za $100m/km ili koliko vec smisle da im treba - jasno je svima.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Весић: Потписан меморандум са француском компанијом РАТП
Iako nije Pariz? Ne nisam ovo procitao... Moskvu koja je prva po el autobusima, prva u svetu po karsering vozilima, u zadnjih par godina jedna od najrazvijenijih po metro-u ( novim linijama ) - oboren rekord po broju otvaranja onaj iz SSSR-a, Prigradskoj i Gradskoj Zeleznici i td i to uporediti sa Parizom? Pa i cistija, zelenija, jos za vreme SSSR-a ko je dolazio znao je da su se Rusi slavili cistocom gradova i td sad na temu -> Metro u Parizu je totalno ne funkcionalan, prljav ( u svakom smislu od grafita do stanica i podzemnih prolaza ) i td Stanice bez pokretnih stepenica ko je bio zna o cemu pricam, na novim linijama ima ali prelazak sa jedne strane na drugu i td totalan promasaj ( u vecini slucajeva ) , i plus dizajn samih stanica cista nula. Em gradovi nisu za uporedjivanje em metro sistem nije za uporedjivanje! To sto nasi vrv imaju " semu " sa francuzima pa guraju je drugo, sve ostalo gledano je naravno na strani Moskve. A za ono iz 2006 sto sam naveo primer zamislite u Moskvi gde je sve rigorozno i po propisu se desilo, kako bi bilo tek onda kod nas sve to?
Jasno je napisano vislje iako nije to pariz. Pa 2006 godina desavanja nije 1991-2000 (1). Ja sam primer dao u smislu ako su uspeli neki ne previse pametni da stavljaju reklamu na crno u Moskvi, mislite da u Srbiji nece doci do takvih vrsta problema? A po cemu je Moskva bolja od Pariza? Pa po svim parametrima za zivot je bolja 1. Prevoz 2. Cistoca 3. Manje kriminala 4. Rusija ima besplatnu medicinu sto je veliki plus da ne nabrajam dalje... Jos smo uzeli Moskvu, ipak vazi za Sankt-Peterburg da je najlepsi grad u Evropi)Prvo, nisam mislio samo u pogledu prevoza - Pariz ima mnogo toga osim autobusa i vozova, i sad pozivam tvoj zdrav razum: kako je Moskva kad se sve sabere i oduzme bolja od Pariza? Mozda jeste u javnom prevozu, u Parizu sam bio, ali u Moskvi ne, niti je to nesto neverovatno bitno da bi razumeo poentu DA JE KRAH DRZAVE MOZDA IMAO VEZE SA SLABIM ODRZAVANJEM/DIZAJNOM/PADOM STANDARDA koji su doveli do propadanja reklame u metro tunel, koji je pomenut kao argument protiv plitkog kopa.
Drugo, ja sam pre pandemije bio u Parizu i nesto se ne secam prljavstine i katastrofe u metrou, niti bilo gde drugde, kad si vec pomenuo, koji je bio samo primer ilustracije radi u svakom slucaju. Mogao sam da kazem Tokio ili Cirih, jasno je sta je poenta.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jasno je napisano vislje iako nije to pariz. Pa 2006 godina desavanja nije 1991-2000 (1). Ja sam primer dao u smislu ako su uspeli neki ne previse pametni da stavljaju reklamu na crno u Moskvi, mislite da u Srbiji nece doci do takvih vrsta problema?