Šta je novo?

Metro

Svakako nije bolji od prethodnih, ako sme da se tako nešto kaže, a da se neki koji misle da je bolji, ne nakače sa kontra odgovorima kako se nema pojma.
Umesto što se kuka na "trulost" foruma, moglo bi da se za promenu, i odgovori na pitanja koja se postavljaju, a ne da se vrti samo ona priča, koja zvuči k'o pokvarena ploča, koja odgovara isključivo onima što je pišu. To se odnosi i na neslaganje sa projektom po pitanju trase.
 
Битно је да су фанови изградње с обе стране сложни у хипертрофизацији Београда, а суштинска питања која су много битнија од тога куда ће шина да завије, прескачу као ластиш...
 
Kakav god da je metro, loše trasiran i takav izgrađen, u suštini je bacanje para u prazno, jer nam ne rešava nijedan od postojećih problema.
 
Evo malo i zabave
 

Prilozi

  • metro karta.jpg
    metro karta.jpg
    48,2 KB · Pregleda: 2.173
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=761022#p761022:1pqf959r je napisao(la):
Delija » Сре Јул 29, 2020 12:46 am[/url]":1pqf959r]Ако не мислиш као ја онда си њихов.

Па ваљда би новинар требао да зна боље. У ствари, посао новинара у Србији је да не зна боље од тога.

Да поновим последњи пут. Овај пројекат метроа је по мом мишљењу мање лош од претходног плана конверзије трамваја у независни купловани трамвај на ширем колосеку и има далеко веће шансе за реализацију од претходног баш из разлога помирења интереса свих заинтересованих страна а што је наравно довело до неких спорних карактеристика. Које су опет далеко мањи компромиси од пресипања из шупљег у празно, што је дословце и главна карактеристика претходног пројекта.

Радите исту ствар као и Бакић. Својим необјективним погледом заправо дајете алиби жвалвом и његовој мафији. Успут аболирате и претходну мафију од њихових промашаја. Па једног дана и кад дође до смене овог, накачићетте нам на врат истог или горег. Као што је и за Вучића на власти најзаслужнија "утисак недеље" елита.

И да вас подсетим, и много пре доласка жвале на власт и самог помена на наводни бг ја сам претходном пројекту замерао што је само благо санациони и ни мало развојни и што у широком луку заобилази Савски Амфитеатар тако да сам по овом питању и питању тежине метроа апсолутно доследан без икаквог утицаја ове или оне гарнитуре власти на мој став, за разлику од вас.

Па ето, да је претходна власт имала мало слуха, да је гледала да метроом створи и приватни интерес можда би се он и изградио а ми добили најбољи могући хобрид прве линије који би стимулисао решење СА пре ове катаклизме и то без поклањања свог тог земљишта већ продајом по тржишним условима или компензацијом за метро. Е пошто су/сте и тада били овако лајави и загрижени доведени сте пред свршен чин.
Слажем се да је Утисак недеље као и цео б92 само утабао стазу СНСу.

Што се тиче заобилажења Савског амфитеатра, много боље би било да је урађен метро-друмски мост у наставку булевара Зорана Ђинђића, да метро на стубовима скрене ка ГЖС, пређе преко Карађорђеве и парка код Економског на стубовима и уђе у Теразијски гребен са порталом изнад портала друмског тунела. Уз то да се задржи и ГЖС у функцији са укопаним/зазиданим колосецима до перона до Сајма. Тако би БнВ био јаче транспортно чвориште са градско/приградском железницом и међународним возовима и две станице метроа (једна код моста и једна код железничке).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=760937#p760937:3ll4odll je napisao(la):
spatiotecte » 28 Jul 2020 08:10 pm[/url]":3ll4odll]
Ali tako razmišljate jer mislite da će se samo jedna linija izgraditi i ajde sad sad tom jednom linijom da povežemo sto više mesta pa makar to bilo i preterano ali samo da svaka kuća dobije metro ispred vrata.

Poenta je da se dobije razgranata mreža a ne špageti sistem.
Ovo je sustina.

takodje, ovo je problem linije 3 koju svi obozavate.
 
:sesir: Битни садржаји (железничка, клинички, Славија, центар-Теразије) могу да се покрију са једном линијом, која би била јефтинија, смишљенија и једноставнија за градњу, а за БнВ је довољна једна линија, која је требала да скреће кроз њега од метро моста у наставку булевара Зорана Ђинђића, преко ГЖС до тунела који би почињао испод Теразијске терасе, а изнад друмског тунела. И да уз метро опстане пруга до ГЖС са два колосека укопана испод зграда у тунелу, и са стајалиштем код Сајма, да служи са градско-приградску железницу и међународне возове.
 
Bravo Dosljak :kk:
da dodam, moze i tunelom da se spoji glavna i dunav stanica, sa jos stanicom ispod trga gde bi se ukrstala gradska zeleznica sa drugom linijom metroa. Imali bi sjajno resen saobracjni sistem.

na zalost, od toga nema nista :cry:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=761110#p761110:1x4676aw je napisao(la):
milanche » 29 Jul 2020 11:00 am[/url]":1x4676aw]Bravo Dosljak :kk:
da dodam, moze i tunelom da se spoji glavna i dunav stanica, sa jos stanicom ispod trga gde bi se ukrstala gradska zeleznica sa drugom linijom metroa. Imali bi sjajno resen saobracjni sistem.

na zalost, od toga nema nista :cry:
Pa, sam si sebi (i dosljaku) odgovorio, aj'mo sad dalje...
 
:grand: Olja Bećković je kriva što smo dobili plan metroa koji kreće iz Makiša i zaobilazi već izgrađene i gusto naseljene delove grada.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=760959#p760959:154w71by je napisao(la):
Delija » 28 Jul 2020 09:06 pm[/url]":154w71by]Хехех, сад се сетих нечега.

Исти људи који су били врло гласни овде због укидања главне железничке станице у центру града сада говоре да то није центар. :)
При иоле цивилизованом и иоле логичном планирању (више)милионског града, железница покрије центар макролокацијски, а метро микролокацијски. Тако историјски центар Брисела има 21 метро или преметро станицу, и 4 железничке, од чега 2 на којима стају само градско-приградски возови.

Метро је железница посебне намене са мањом потребном висином и ширином слободног (светлосног) профила, мањим заштитним појасем, краћим блоковима заштите између узастопних возова, мањег осовинског оптерећења, већим дозвољеним успонима, оштријим дозвољеним кривинама све како би се рационалисала градња скупих подземних деоница и станица.

Суштина не-метро системима најнеприступачнијег а истовремено по километру квадратном највећег генератора транспортне тражње у Србији налази се на брду, Теразијском гребену, и то убедљиво најизраженије у микрозони Теразије - Трг републике. За ово нису потребне супер науке, симулације, мега истраживања, већ је довољно да је неко живео у Београду икада, а да тај део живота није преспавао.

А јако и квалитетно везивање Савског амфитеатра се решава полуукопом од Сајма до Савског трга, двоколосечним мостом на месту Старог железничког, и продужетком пруге на север од Савског трга са подземном станицом Трг републике. За пар стотина милиона евра уместо неколико милијарди добија се не подједнак, већ бољи систем од наПРдног. Бољи је, јер преко сателитских градова и насеља, па и аеродрома ствара већи захват путника, даје од метроа бржи систем, и покрива далеко веће површине развојних зона.
 
Ja sam za to da se Glavna zeleznicka stanica gradjevinski obnovi i da do nje vodi jedan kolosek koji je povezan sa ostalom zeleznickom mrezom, da ostane u funkciji, bar za jos neke turisticke stvari i slicno. Ipak je to istorijski spomenik naseg grada. Ne mora da bude za redovni zeleznicki saobracaj.
 
Два укопана колосека кроз Савски амфитеатар до станице и 4 колосека са перонима би били довољни.
 
А да се одмах градио тунел ка Тргу и дунавској обали, могла су и само два колосека. Али, пиши пропало.
 
ja kad procitam da nesto treba da radimo zbog turista odlepim. ljudi, beograd nema dovoljno turista da napuni jedan hopon-hopoff autobus. u isto vreme prihvta se kao normalno da par stotina hiljada juznobeogradjana treba da saceka jos par vekova na prvu metro liniju.
 
Карло не може на север ка тргу Михајла Обреновића јер - друмски тунел. Кад сам пре 5 година писао шта тај друмски тунел код економског значи за метро и железницу овде су исти људи скочили. И сад сте доведени на готово. Уживајте. Мука ми је више од те недоследности и по потреби кратког памћења. А време ће показати да ли је претходна власт прескочила СА из незнања или су пак чували то за следећег. Већ сада се виде неки знаци блиске сарадње актуелних и бивших.

И не знам што си мене ставио у цитат кад оно што си написао нема ама баш никакве везе са оним што си цитирао.
 
Метро/железнички тунел може да буде паралелан изнад друмског.
 
Da li se zna, koliko bi vremenski trebalo od Makisa do Trga kada bi bio izgradjen metro? Nisam video da je neko pominjao to
 
Може то да се израчуна, узме се просечна брзина, раздаљина и број стајалишта као и задржавање на њима.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=761813#p761813:y4ytxx8d je napisao(la):
Delija » Пет Јул 31, 2020 4:20 pm[/url]":y4ytxx8d]Карло не може на север ка тргу Михајла Обреновића јер - друмски тунел. Кад сам пре 5 година писао шта тај друмски тунел код економског значи за метро и железницу овде су исти људи скочили. И сад сте доведени на готово. Уживајте. Мука ми је више од те недоследности и по потреби кратког памћења. А време ће показати да ли је претходна власт прескочила СА из незнања или су пак чували то за следећег. Већ сада се виде неки знаци блиске сарадње актуелних и бивших.


И тај друмски тунел (чија је корисност врло упитна спрам цене) се више не помиње. Као што се од много чега одустало, можда и овде проради мозак?

А за сарадњу, то је дефинитивно тако. Зато нама није добро ни под жутим ни под овим пинк...
 
Koliki su ti podaci? Iskreno nisam se vozio u metrou nikada, ali u BG vozu jesam, treba oko 17 min do centra.
 
Предпостављам да би слично било и са Метроом, типа 35-45 минута за целу линију од краја до краја.
 
20 km za oko 35 minuta ili malo manje, sa predviđenim međustaničnim rastojanjem, što je jako brzo.
 
Vrh