Šta je novo?

Metro

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=417443#p417443:21v1ur78 je napisao(la):
Пантограф » 18 Nov 2016 01:33 pm[/url]":21v1ur78]Иначе, трамвај у Булевару се распада од великог броја путника који превози (буквално на граници коју тај тип превозног средства може да издржи).
Далеко бољи квалитет превоза од тог правца имају и Баново брдо, и Нови Београд, јер имају и трамвај, а богме и веома ефикасан аутобус (посебно Баново брдо у данашње време).

Та теорија о штетности "конверзије" трамваја је потекла на Беобилду и видимо да је тај став преузет и са званичног места, честитам.
Човек који се зове Бранислав а презива Јовин, иначе, тако не мисли, а ни ја. Али добро. Добићемо срање од метроа, за много пара и са мање путника,а какве глупости све радимо, ни то неће бити страшно.


panto, bas sam laik po ovom pitanju ali mi je nekako logicno da bi se izgradnjom metro linije koja bi gravitirala bulevaru ali koja ne bi bila puko ukupavanje postojeceg tramvaja stanje u tramvajima znatno popravilo te bi ljudi kojima bas ta trasa odgovara dobili mnogo konforniji prevoz od trenutnog plus sto bi deo grada ispod koga bi prosla nova trasa metro linija bio saobracajno unapredjen 1000 puta.. takodje, sta zagovornici metroa u bulevaru predlazu za postojecu tram koridor kroz bulevar.. da ostane pa da imamo metro+tramvaj+5-6 auto traka ili bi tram koridor zauzele nove auto ili bici trake?
 
@JohnnyLee
Prosirenje ide sve do Vojislava Ilica koja je 2+2 sa zutom trakom dakle u planu je da jednog dana zuta traka ide od Plavog mosta do Slavije. Sto je i logican nastavak zute trake na pravcu Trg Republike-Slavija.

Spominjes i sam silne zgradurine P+7 koje se grade u Vojislava Ilica, pa to isto ocekuje Bulevar sa Vracarske strane.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=417466#p417466:2bw79bdw je napisao(la):
Матеја Бељан » 18 Nov 2016 02:14 pm[/url]":2bw79bdw] Od Vukovog spomenika do Šumica i vrha Ustaničke saobraćaj je delimično lokalni, a tramvaji ga prođu za svega 10-ak minuta!
Ovo jedino vazi ako tramvaj uhvati zeleni talas, na stanici se zadrzava manje od 20 sekundi. A to se retko kada desava, pa slobodno mogu reci i nikad. Na tom potezu tramvaju treba oko 20 minuta, cesce vise od 20 minuta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=417477#p417477:2ncjerei je napisao(la):
spatiotecte » 18 Нов 2016, 14:30[/url]":2ncjerei]@JohnnyLee
Prosirenje ide sve do Vojislava Ilica koja je 2+2 sa zutom trakom dakle u planu je da jednog dana zuta traka ide od Plavog mosta do Slavije. Sto je i logican nastavak zute trake na pravcu Trg Republike-Slavija.

проширење до Војислава Илића? ГДЕ човече, ГДЕ? 'ајде молим те, уцртај како би ти ово проширио:

Pogledajte prilog 1

или ово:



[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=417477#p417477:2ncjerei je napisao(la):
spatiotecte » 18 Нов 2016, 14:30[/url]":2ncjerei]Spominjes i sam silne zgradurine P+7 koje se grade u Vojislava Ilica, pa to isto ocekuje Bulevar sa Vracarske strane.

Булевар и цео тај део је ионако већ доста изграђен, тако да... имају трамвај :p
 
Прошле године сам био у Софији која има сјајан метро. Потпуно сам био одушевљен чињеницом да се убрзано ради на проширењу линија. Мало пре тога сам имао прилику да користим и лондонски јавни транспорт. Далеко смо од Лондона али смо далеко и од Софије, а претендујемо да будемо центар Балкана.

Sent from my B1-850 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=417481#p417481:bq337b9w je napisao(la):
JohnnyLee » 18 Nov 2016 02:38 pm[/url]":bq337b9w]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=417477#p417477:bq337b9w je napisao(la):
spatiotecte » 18 Нов 2016, 14:30[/url]":bq337b9w]@JohnnyLee
Prosirenje ide sve do Vojislava Ilica koja je 2+2 sa zutom trakom dakle u planu je da jednog dana zuta traka ide od Plavog mosta do Slavije. Sto je i logican nastavak zute trake na pravcu Trg Republike-Slavija.

проширење до Војислава Илића? ГДЕ човече, ГДЕ? 'ајде молим те, уцртај како би ти ово проширио:

Pogledajte prilog 1

или ово:



[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=417477#p417477:bq337b9w je napisao(la):
spatiotecte » 18 Нов 2016, 14:30[/url]":bq337b9w]Spominjes i sam silne zgradurine P+7 koje se grade u Vojislava Ilica, pa to isto ocekuje Bulevar sa Vracarske strane.

Булевар и цео тај део је ионако већ доста изграђен, тако да... имају трамвај :p
file.php

file.php

Idi pogledaj temu o prosirenju Mekenzije i Zicke, sve lepo pise sta je predvidjeno da se rusi i kako prolazi 2+2 ulica. Ukidaju se parkinzi i ruse se sve prizemljuse.
I ne razumem zasto kazes da je Bulevar vec dosta izgradjen kad treba cela jedna strana da se izgradi tamo gde su one prizemne kuce sa buticima?
 
то је, спрам целог Булевара, једно мало парче. погледао сам ту тему, и то проширење је реално колико и брзи воз до Месеца
 
Tramvaj nema alternativu u Bulevaru od Vuka do Cvetkove pijace, i kada se neki pokvari ili cesce sudari sa nekim autom dobije se ogromna ulica bez javnog prevoza. Po meni je to glavni argument da metro prati bulevar ali iskljucivo pod zemljom.
 
Размислио сам мало о оном између лаког и тешког метроа

Зашто не бисмо направили тешки метро у граду, а лаки у приграду? Под "лаки" се мисли на трамвај само са стандардним колосеком а не метарским
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=417450#p417450:1i5moua8 je napisao(la):
Delija » 18 Nov 2016 01:45 pm[/url]":1i5moua8]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=417443#p417443:1i5moua8 je napisao(la):
Пантограф » 18 Nov 2016 01:33 pm[/url]":1i5moua8]Иначе, трамвај у Булевару се распада од великог броја путника који превози (буквално на граници коју тај тип превозног средства може да издржи).
...А што се може решити инвестицијом од 0 (нула) динара пошто је у Булевару већ уграђен систем препознавања доласка трамваја и усклађивања семафора са тим. Чак нам ни додатне композиције нису потребне.


Не може се тако решити, да може, трамвај би био идеално саобраћајно решење за Београд, али је то ипак метро.

Пун приоритет трамвајског над аутомобилским, па и над пешачким саобраћајем постоји по свету, али тамо је минимални интервал углавном ограничен на 4-5 минута, ретко на 3 (разлог је јасан - у супротном би био блокиран комплетан саобраћај у свим околним улицама).
Са трамвајима на 4 минута у Булевару, не бисмо добили никакав значајно већи капацитет у односу на постојеће стање, макар и са дупло дужим композицијама.

Трамвај има лимит. А метро линија ка истоку Београда нам је преко потребна, јер је то једини правац ка чијим предграђима нема никакве железнице, нити ће је, како ствари стоје, бити.
А ако градиш испод Црвеног крста, то је много скупље. А има мање путника.
Итд.
 
Могли смо да га гурнемо под земљу у најужем центру, али са тим смо закаснили. Београд сада има много људи, много их се сваке године досељава - претежно радно способних, нису то више официри ЈНА по одласку у пензију - веома велике и растуће саобраћајне потреба, и свако одлагање градње метроа (и приградске железнице) нам прави све већу штету.

Кад је о трамвају реч, савремена пракса је да се уопште не укидају трамвајске трасе на површини, чак и када се испод направи метро. Ништа не би сметала директна трамвајска веза Булевара са Дорћолом или Богословијом, ни да постоји метро.

Иначе, први пут од некога чујем да је Булевар "претежно изграђен". Види се голим оком да није.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=417497#p417497:2afsez9k je napisao(la):
Пантограф » 18 Nov 2016 03:28 pm[/url]":2afsez9k]Могли смо да га гурнемо под земљу у најужем центру, али са тим смо закаснили. Београд сада има много људи, много их се сваке године досељава - претежно радно способних, нису то више официри ЈНА по одласку у пензију - веома велике и растуће саобраћајне потреба, и свако одлагање градње метроа (и приградске железнице) нам прави све већу штету.

Кад је о трамвају реч, савремена пракса је да се уопште не укидају трамвајске трасе на површини, чак и када се испод направи метро. Ништа не би сметала директна трамвајска веза Булевара са Дорћолом или Богословијом, ни да постоји метро.

Plus ko vrata Pantografe.
Ajde to dokazi nekim ljudima ovde.
 
Зашто би ико укинуо било какав превоз? Метро треба да спаја удаљене делове града, а остали превоз да спаја станице метроа.

Sent from my B1-850 using Tapatalk
 
Некада су тако сви радили. Сматрали су дуплирање колосека испод и изнад земље - сувишним. Данас је другачија пракса, а жив пример промене схватања у односу на 70-те и 80-те године је Беч (ни тамо, иначе, као ни у Београду, трамвај нема предност на семафору, јер не би било изводљиво).
 
Pošto sam protestovao u Bulevaru zbog platana izgleda da moram da skidam protestne parole s klina i da se vraćam tamo da bi smo dobili metro.
Istok Beograda je zaboravljeni osim Bulevara i obećanja UMP-a za 20 godina nismo dobili ništa niti ćemo išta dobiti.

Tramvaji su na ivici pucanja i čim je jedan sudar između automobila i tramvaja istok grada i centar nemaju vezu. U veze ne računam trole koje pokrivaju Dimitrijalu i Vojislava Ilića ali su kapacitivno znatno slabije od tramvaja i metroa.

Nećemo se ovako igrati drugari! :fijasko:
 
Претпостављам да је проблем што је булевар релативно нов, али ево лаички да питам, постоји ли могућност да се предвиди да се изврше одређене промене на самим метро линијама кроз одређено време? Примера ради, у Бечу ће У5 ће преузети један део У2 линије, тако да ће и У2 преусмерити на други крак. У нашем случају да се код Вука данас-сутра приликом следеће велике реконструкције булевара Метро продужи ка Устаничкој (трасом где сада иде трамвај (додуше подземно), али да се до тада максимално искористи та трамвајска инфраструктура која је нова), а да се деоница за коју препостављамо овде рецимо ка Црвеном крсту претвори у крак неке нове линије и од вука продужи даље или слично.

Или, колико би било изводљиво да трамавај дуж булевара к. Александра буде потпуно независан у односу на остали саобраћај (уз одређене подвожњаке?

Мислим питам више лаички.
 
Pa dodje do vuka i ode na krs a ostavi se mogucnost kopanja pravo do ustanicke poslije se ugradi skretnica i linije 2 mogu da djele dio trasea zavrsavaju na razlicitim krajevima sve se moze samo nema para ni za sta
 
Bas sam srecan zbog ovog "razvojnog metroa" koji povezuje nista sa ind zonom. Banovo brdo u pozeskoj je generisalo vise putnika nego cak i linija zemun ustanicka, a sada je kompletno preskocen taj deo Beograda. Umesto da postojecu prugu konvertuju samo u gradsku zeleznicu a da metro ima trasu koja je neophodna i koja odgovara na potrebe, sve rade kontra. Sjajno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=417438#p417438:106s7wh0 je napisao(la):
JohnnyLee » Fri Nov 18, 2016 1:13 pm[/url]":106s7wh0]
spatiotecte":106s7wh0 je napisao(la):
I tako ce nasa najveca i najvaznija saobracajnica u gradu ostati bez Metro-a
To nijedan grad u Evropi nije do sada uradio.

и не треба. имају трамвај. метро треба да покрије Црвени крст и Шумице

Ima smisla ovo sto Johny kaze, ako ce metro sa neke uporedne trase skinuti trolejbuse i autobuse jer to i treba da je cilj metroa. Da zamjeni sredstva javnog prevoza koja imaju mali kapacitet a veliko zauzece saobracajne povrsine. Tako ostaje tramvaj na bulevaru a dobija se jos jedan pravac duz terazijskog grebena koji bi bio metro.

Mada, i postojanje tramvaja i metroa po istom pravcu nije samo po sebi lose, pogotovo sto je Beograd u takvoj situaciji da gotovo gdje god da se stavi metro - dobitak je.
 
Временом сам добио тај горки утисак да се град гетоизира по кастама. Не треба туристима пуно људи да смета док гледају сјај града у самом центру. Треба да се спречи људима са Церака, из Блокова, Калуђерице и осталих предграђа да сметају Немцима и Французима, а пре свега београдској новој елити.

Sent from my B1-850 using Tapatalk
 
Beograd se nazalost getoizira divljom radnjom, bez ikakvog plana, bez ulica, trotoara, kanalizacije. Dobijamo citava slam naselja jako brzo koja nece moci da se urbanizuju nikad. Nije nama najveci problem metro. Oprati autobuse, pojacati broj polazaka, iskoristiti maksimalno postojece sinske kapacitete. Ako su vec resili da ''metro'' bude regionalna zeleznica, bar nju unaprediti i renovirati postojece stanice, napraviti krak do aerodroma obavezno. Povezati Makis i Kalemegdan niti je metro niti je regionalna zeleznica. Kopenhagen ima taj krnji metro, zapravo dve linije koje povezuju periferiju, aerodrom i centar, ali zapravo ne opsluzuje ceo grad. Sad tek grade gradsku kruznu liniju.
 
ја би те "не-насеља" разговао потпуно без сажаљења а и још по нешто

Потпуно нов план који не би имао скоро никакве додатне тачке са садашњим стањем

То је једино коначно решење
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=417570#p417570:2n5iqi82 je napisao(la):
SRBO » 18 Nov 2016 10:08 pm[/url]":2n5iqi82]Чекајте јел је објављен план или не јел ово за макишко поље нека заебанција не разумем

Fora sa makiškim poljem je valjda u tome da tu treba da bude depo - za depo je potrebno neko krupno prazno parče zemljišta gde nema baš ničega, a ujedno terminus prve linije mora biti kod samog depoa jer je suludo graditi prugu za depo koja se ne bi koristila u redovnom saobraćaju...
 
Vrh