Šta je novo?

Metro

Kakva vizibiliti studija?

Valjda feasibility studija?

Nije to isto. Jedno je studija izvodljivosti, drugo je studija vidljivosti, sto znaci da cemo dobiti maketu metroa pred sledeće izbore, koju će moći građani da gledaju. Takođe znači da metro neće ići pod zemljom pa ćemo imati vidljivost sa prozora metroa.
 
Видиш, тај део са макетом је најтежи пројекат јер се наши макетари по први пут сусрећу са изазовом приказа тунела у тој размери.

Sent from my B1-850 using Tapatalk
 
Можда ће и ту макету радити у иностранству као што су радили и за Београд на води (чини ми се Филипинци или Индонежани, нека источноазијска држава је била у питању како ми је рекла хостеса).
 
Лако је Филипинцима и Индонежанима кад су мали.

Sent from my B1-850 using Tapatalk
 
sudeci po najavama iz novima mislim da cemo dobiti nesto ovako...

plava linija:
stadio fk zemun - zemunski park - stari merkator - opstina novi beograd - arena - usce - trg republike - tasmajdan - vukov spomenik - crveni krst - ustanicka

crvena linija:
banovo brdo - ada - sajam - prokop - klinicki centar - beograd na vodi - trg republike - botanicka basta - bogoslovija - karaburma - mirijevo



steta sto ce najverovatnije nova autobuska stanica na novom beogradu ostati ne povezana, kao i sto ce jedan veliki deo novog beograda ostati ne povezan (mislim na savske blokove) i na bezaijsku kosu. naravno da je velika steta sto ce i vozdovac ostati za sada ne povezan, a i zarkovo, cerak i petlovo brdo ce morati da cekaju. a i most na adi ce se nacekati da preko njega predje metro.

mnogo smo ocekivali, a ustvari sa dve linije je testo pokriti sve delove grada od preko 1,5 milion stanovnika.
 
Nisam zaboravio beograd na vodi, napisao sam ga, stanica bi bilo u blizini danasnje glavne zeleznicke stanice.

Trasa ka ustanickoj nema potrebe da ide bulevarom kada bulevarom ide tramvaj, mislim da je pametnije posle vukovog spomenika skrenuti na crvenom krstu, pasinom brdu, sumicama, uciteljskom naselju.

Plavu liniju bi mozda bilo pametno produziti od ustanicke ka medakovicu.

Dok crveni liniju bi pomerio sa bulevara zorana djindjica na bulevar milutina milankovica tako da prolazi pored zeleznicke i nove autobuske stanice na novom beogradu.
 
Ladno nece bar do sela Zarkova da nam produze metro gde ima u okolini koliko hoces ljudi...
 
zarkovo, cerak i petlovo brdo po meni mislim da planiraju da povezu preko mosta na adi sa novobeogradskim blokovima nekom trecom linijom...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=417358#p417358:2qucatgv je napisao(la):
Stomatolog » 18 Nov 2016 02:44 am[/url]":2qucatgv]
Trasa ka ustanickoj nema potrebe da ide bulevarom kada bulevarom ide tramvaj, mislim da je pametnije posle vukovog spomenika skrenuti na crvenom krstu, pasinom brdu, sumicama, uciteljskom naselju.

To što ti misliš da je pametnije ne menja stvar da nigde nisi mogao da zaključiš da će linije tako izgledati. Prema najavi možemo zaključiti da ćemo za prvu liniju imati Belam, jer se spominje da će i u starom Beogradu ići nadzemno gde je moguće. Takođe metro neće ulaziti u Zemun nego samo do Tvorničke.

A za drugu liniju ćemo izgleda imati LRT liniju od Hipodroma do Karaburme starom železničkom prugom, što po meni nije loša ideja i neki su je na forumu predlagali ranije. To bi bilo prilično jeftino rešenje, ali opet ono prolazi samo rubovima grada... Naravno to nema nikakve veze sa metroom...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=417232#p417232:16tl3hxc je napisao(la):
spatiotecte » 17 Нов 2016, 17:39[/url]":16tl3hxc]Ali da su hteli da urade takvu liniju oko Kalemegdana ne bi odbili Karlov i Delijin predlog da se napravi LRT linija.

то није ни Делијина ни Карлова идеја, већ моја, о чему причам од мог првог дана овде
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=417356#p417356:3szwa2pv je napisao(la):
Stomatolog » 18 Nov 2016 02:27 am[/url]":3szwa2pv]

crvena linija:
banovo brdo - ada - sajam - prokop - klinicki centar - beograd na vodi - trg republike - botanicka basta - bogoslovija - karaburma - mirijevo



file.php

Napisao si Banovo brdo, a ucrtao si Čukarički padinu.
 
A ''saobracajni master plan'' jel mozemo da vidimo negde?
 
Ja imam stari od pre neku godinu :D
Postaviću ga neki dan od ponedeljka ovde
 
Феноменлно! Само у мом блоку (63) живи више људи него у просечној српској паланци. Велики поздрав за мастер план и мастер планере.
Милоклизно.

Sent from my B1-850 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=417368#p417368:16zxw0yo je napisao(la):
JohnnyLee » 18 Nov 2016 07:05 am[/url]":16zxw0yo]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=417232#p417232:16zxw0yo je napisao(la):
spatiotecte » 17 Нов 2016, 17:39[/url]":16zxw0yo]Ali da su hteli da urade takvu liniju oko Kalemegdana ne bi odbili Karlov i Delijin predlog da se napravi LRT linija.

то није ни Делијина ни Карлова идеја, већ моја, о чему причам од мог првог дана овде

E izvini, nisam znao da je tvoja ideja, sve mi je u glavi bio onaj delijin render i Karlove izjave za javnost.
 
Nema potrebe da se bilo ko uzbudjuje.
Iako po prirodi 'bolesni optimista', po svemu sudeci ovo je predizborna "sarena laza" .
Najava, najave, moguce najave (...) a sve u svrhu skupljanja politickih poena uoci gradskih izbora.
I sama 'prezentacija' jasno stavlja do znanja da je cela prica neozbiljna.
Slupace se neki novac iz gradske kase, neko ce se malo ofajditi, neko ce maznuti honorare, odredjen procenat beogradjana ce poverovati da se krenulo sa mrtve tacke po pitanju BG metroa...
Proci ce izbori i fascikla sa projkom 'Metro BG' ce ponovo skupljati prasinu do neke nove upotrebe u manipulativne svrhe.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Засад немамо никакву ваљану информацију које линије су превидели, па нема смисла да врачамо.
 
Linije će proći uglavnom tamo gde je najjeftinije (nadzemno) i gde se pokriva puno putnika. Makiš je širok pojam (od Ade do Ostružnice), a mislim da će linija delom ići starom trasom pruge do Obrenovca, i pokriće BB, Žarkovo a možda i Železnik sa ukrštanjem sa prevozom za Sremčicu ili teže verovatno prema Petlovom Brdu.
 
I tako ce nasa najveca i najvaznija saobracajnica u gradu ostati bez Metro-a
To nijedan grad u Evropi nije do sada uradio.
 
Булевар није ни највећа ни најважнија градска саобраћајница. Београд има специфичну ситуацију у којој је практично једини милионски град и престоница у Европи без метроа. Конверзија дела трам система је имала смисла пре 40-50 година, данас никако, ни најмањи његов део. Ако већ ту имамо трамвај и то трасу која је јуче реконструисана ми себи не можемо да приуштимо да то поново анулирамо и градимо на истом месту метро линију поред толико других приоритетних праваца без било каквог шинског система.
- Dosadašnji planovi predviđali su poklapanje sa tramvajima, što nema mnogo smisla. Razmatrani su neki drugi pravci, na kojima je velika frekvencija putnika, a mogu dobro da se povežu metroom. Takođe, plan je da se linije usklade sa sistemom BG voza i tako što bolje iskoriste kapaciteti šinskog prevoza - kaže naš izvor.
Ово је први смислени став о београдском метроу који чујем у медијима од некога а да се не зове Бранислав и презива Јовин.
 
spatiotecte":2b3udgde je napisao(la):
I tako ce nasa najveca i najvaznija saobracajnica u gradu ostati bez Metro-a
To nijedan grad u Evropi nije do sada uradio.

и не треба. имају трамвај. метро треба да покрије Црвени крст и Шумице
 
Vrh