Šta je novo?

Metro

To je klasican spin da Bulevar nije zila kucavica u gradu i da posto ima tramvaj ne treba da dobije metro.

Metro se uvek i svuda gradi tamo gde prolaze glavni bulevari, a u Beogradu ih nemamo mnogo.
Bulevar Kralja Aleksandra, Ulica Srpskih Vladara i 29og Novembra su pravci koji prioritetno treba da dobiju metro.
Sve ostalo je izmisljanje tople vode.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=417438#p417438:25muyru9 je napisao(la):
JohnnyLee » Пет Нов 18, 2016 1:13 pm[/url]":25muyru9]

и не треба. имају трамвај. метро треба да покрије Црвени крст и Шумице


Баш тако. Шта је тешко да среде пругу као у Степи и да је потом одвоје од остатка саобраћаја са оградама и рампама? Па то је 1000 пута јефтинији посао него да се прави нека тобож метро линија. Метро треба ићи тамо где трамваји не могу проћи! :grand:
 
I lo mom misljenju trasa ove linije metroa ne treba da ide bulevarom. Sinski sistem u bulevaru postoji, skoro je rekonstruisan i svakako je suludo nekoliko godina kasnije sve to 'baciti u vodu' i raditi na istom mestu novu 'slicnu' sinsku infrastrukturu.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Иначе, трамвај у Булевару се распада од великог броја путника који превози (буквално на граници коју тај тип превозног средства може да издржи).
Далеко бољи квалитет превоза од тог правца имају и Баново брдо, и Нови Београд, јер имају и трамвај, а богме и веома ефикасан аутобус (посебно Баново брдо у данашње време).

Та теорија о штетности "конверзије" трамваја је потекла на Беобилду и видимо да је тај став преузет и са званичног места, честитам.
Човек који се зове Бранислав а презива Јовин, иначе, тако не мисли, а ни ја. Али добро. Добићемо срање од метроа, за много пара и са мање путника,а какве глупости све радимо, ни то неће бити страшно.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=417438#p417438:1qlbwt0s je napisao(la):
JohnnyLee » 18 Nov 2016 01:13 pm[/url]":1qlbwt0s]
spatiotecte":1qlbwt0s je napisao(la):
I tako ce nasa najveca i najvaznija saobracajnica u gradu ostati bez Metro-a
To nijedan grad u Evropi nije do sada uradio.

и не треба. имају трамвај. метро треба да покрије Црвени крст и Шумице


Po tom istom principu ni Crveni krst ni Sumice ne bi trebale da dobiju metro posto imaju vec trolejbus.
 
Булеварев проблем је што се превише саобраћаја слива у њега јер други делови града немају добар градски превоз углавном јер су непостојеће нелегалне створевине где аутобус или било шта не може да уђе
 
+1 Tako je Pantografe, tramvaj na bulevaru je vec na ivici izdrzljivosti i to je fakat.
A koje ce tek biti transportne potrebe Bulevara kad se sve prizemljuse budu zamenile sestospratnim zgradama?
Da li neko uopste razmilja o tome?
 
Moj laiči predlog beogradskog metroa...
Mislim da bi ovim sistemom sa 5 linija koje se dopunjavaju tramvajem zadovoljio najveći deo beograđana.
Skoro da iz svake tačke u gradu mozete stici do druge tacke samo sa jedim presedanjem.


svetlo plava linija se moze produziti ka krnjaci i borci, a i ka aerodromu.
ljubicasta ka naselju radiofar koje se siri, a i ka orlovaci.
tamno plava ka galenici.
 
Да би трамвај у Булевару био функционалан 100% МОРА да се одвоји од саобраћа на сваки могући начин. Значи , нема прескакања шина где ти падне на памет, нема скретања на сваком ћошку , нема остављених аутомобила онако случајно на пар секунди , нема покемона и осталих пиздарија. У супротном , настају проблеми... :roll:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=417443#p417443:2mzmezqu je napisao(la):
Пантограф » 18 Nov 2016 01:33 pm[/url]":2mzmezqu]Иначе, трамвај у Булевару се распада од великог броја путника који превози (буквално на граници коју тај тип превозног средства може да издржи).
...А што се може решити инвестицијом од 0 (нула) динара пошто је у Булевару већ уграђен систем препознавања доласка трамваја и усклађивања семафора са тим. Чак нам ни додатне композиције нису потребне.
 
Prvi je Zidar na Beobuildu predlozio tu nakardnu ideju da Metro ne ide Bulevarom vec da od Vuka krene ka Crvenom krstu i posto je izbacio jos 20 planova metro-a sa istom tom trasom stvorio je iluziju da je takva transportna potreba a to je naravno netacno.
A posto znamo da celni ljudi grada citaju Beobuild izgleda da su svhatili tu ideju kao neki generalni koncenzus sto nikad nije bio slucaj na forumu.
 
А иначе, то парче трамвајске мреже кроз Булевар је и без тог система усклађивања семафора најефикаснији део целе градске трамвајске мреже где трамвај брзином може да парира аутомобилима.
 
Sta ce biti kad se izgradi cela Vracarska strana Bulevara kroz 10-20 godina?
To ce biti na desetine novih zgrada, samim tim i ubedljivo najgusca ulica u gradu.
 
Ja iskreno iznosim svoje laicko misljenje. Za mene je van svake pameti da se jedan visokokapicitetni sistem menja drugim i to na trasi gde je "tek renoviran" dok istovremeno imamo delovw grada koji 'vriste' od problema u prevozu putnika, gde sinskog (ili nekog drugog) visokokapacitetnog) sistema nema, a i drumski saobracaj je neregulisan.
Ok, mozda sam ja doneo potpuno pogresne zakljucke.
Ono sto mi je glavni utisak je ovaj 'otimacki' zargon koji provejava na ovoj temi.
"Dajte vi nama..." , ili "ovoa ili ona ulica je zila kucalica"...
Izvinite drugari, ali to je po meni sve jeftina propaganda.
Nemam nameru da polemisem sa bilo kim o tome koja je ulica najbitnija (ciji je najveci).
To je subjektivno, jer nekome ko radi na dorcolu, a zivi na S. Vencu ili N.Beogradu to svakako nije ni Despota Stefana, ni Bulevar, niti Milosa Velikog.

A vlasti ko vlast.
Svaka koristi naivnost naroda , pa mu kao bebi gurne 'sarenu lazu'...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=417437#p417437:13zpvfi1 je napisao(la):
Delija » 18 Nov 2016 01:11 pm[/url]":13zpvfi1]Булевар није ни највећа ни најважнија градска саобраћајница. Београд има специфичну ситуацију у којој је практично једини милионски град и престоница у Европи без метроа. Конверзија дела трам система је имала смисла пре 40-50 година, данас никако, ни најмањи његов део. Ако већ ту имамо трамвај и то трасу која је јуче реконструисана ми себи не можемо да приуштимо да то поново анулирамо и градимо на истом месту метро линију поред толико других приоритетних праваца без било каквог шинског система.
- Dosadašnji planovi predviđali su poklapanje sa tramvajima, što nema mnogo smisla. Razmatrani su neki drugi pravci, na kojima je velika frekvencija putnika, a mogu dobro da se povežu metroom. Takođe, plan je da se linije usklade sa sistemom BG voza i tako što bolje iskoriste kapaciteti šinskog prevoza - kaže naš izvor.
Ово је први смислени став о београдском метроу који чујем у медијима од некога а да се не зове Бранислав и презива Јовин.

A da li onda tvoj miljenik Branislav Jovin bu**** sto je kao metro ekspert predlozio bas tu trasu kroz bulevar?
 
Наравно да није. Он је то предложио пре читава два циклуса модернизације трамвајског система, што је време када је делимична конверзија имала смисла.
 
Shema linija metro i gradske zeleznice iz 1976. godine je dobar ali i dosta skup posto ima mnogo linija.
Mozda da se ga napravi u nekom okrnjenom stanju nebi bilo lose.

3876px-Beogradski_Metro.svg.png
 
Trase tramvaja i trolejbusa se mogu ukidati, premestiti i svedocimo smo kroz istoriju Beograda da je toga bilo u vise navrata dok metro kad se izgradi on je tu za sva vremena.
Takodje odnos investicije metro-a i tramvaja je 10/1, nisu to male pare da bi izgradili pogresne trase metro-a, jer posle nema prepravke.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=417462#p417462:2hu3awcm je napisao(la):
Stomatolog » Пет Нов 18, 2016 2:05 pm[/url]":2hu3awcm]Shema linija metro i gradske zeleznice iz 1976. godine je dobar ali i dosta skup posto ima mnogo linija.
Mozda da se ga napravi u nekom okrnjenom stanju nebi bilo lose.

3876px-Beogradski_Metro.svg.png


Погледајте РМ1 линију Макиш-Панчевац. То је то! :)
 
Ne mislim da je Bulevar toliko važan pravac. Po meni su mnogo važnije određene tačke na istočnoj strani grada, a to su: Vukov spomenik - Crveni krst - Dušanovac pošta - Šumice - vrh Ustaničke. To je trasa kojom treba da ide teški, duboki metro. Od Vukovog spomenika do Šumica i vrha Ustaničke saobraćaj je delimično lokalni, a tramvaji ga prođu za svega 10-ak minuta!
Isto važi i za liniju ka Bloku 45, besmisleno je menjati tramvaje metroom.
Za razliku od toga, Banovo brdo je primer da metro i tramvaj čak mogu da se dupliraju. Na primer, metro linija Vuk - Slavija - Prokop - Banovo brdo i tramvaj 13 - u novoj varijanti preko mosta na Adi, ali i vraćanje stare trase linije 13 za Kalemegdan.
Što se tiče Vojvode Stepe, takođe nema potrebe za metro.
Naš tramvajski sistem je takav da idealno može da se nadopunjuje sa metroom. U Beogradu su autobusi odavno uzeli primat i njih treba menjati metroom!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=417466#p417466:2rk7rjx7 je napisao(la):
Матеја Бељан » 18 Nov 2016 02:14 pm[/url]":2rk7rjx7]Ne mislim da je Bulevar toliko važan pravac.

To sto si rekao je kao da je neki francuz rekao da Jelizejka polja u Parizu nisu toliko vazan pravac.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=417444#p417444:2vokefoj je napisao(la):
spatiotecte » 18 Нов 2016, 13:35[/url]":2vokefoj]Po tom istom principu ni Crveni krst ni Sumice ne bi trebale da dobiju metro posto imaju vec trolejbus.

заиста? поредиш трамвај и тролејбус? трамвај, који је колико толико независан у Булевару, са тролејбусом који се заглави на сваких 200 метара?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=417443#p417443:2vokefoj je napisao(la):
Пантограф » 18 Нов 2016, 13:33[/url]":2vokefoj]Иначе, трамвај у Булевару се распада од великог броја путника који превози (буквално на граници коју тај тип превозног средства може да издржи)

што може да се реши са, нпр. појачаном фреквенцијом 6 и 7 или дуплим Катама у време највеће гужве. или окретањем линије 3 да, уместо ка Омладинском стадиону, у шпицу иде ка Устаничкој (тј. до Радио индустрије). има доста тога што може да се уради за 0 динара

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=417451#p417451:2vokefoj je napisao(la):
spatiotecte » 18 Нов 2016, 13:46[/url]":2vokefoj]Prvi je Zidar na Beobuildu predlozio tu nakardnu ideju da Metro ne ide Bulevarom vec da od Vuka krene ka Crvenom krstu i posto je izbacio jos 20 planova metro-a sa istom tom trasom stvorio je iluziju da je takva transportna potreba a to je naravno netacno.

баш зато што је Црвени крст велико уско грло саобраћаја. нарочито што се сада Војислава Илића изградило да су ту сада све зградурине од 7+ спратова, а сав саобраћај одатле се слива из 2+2 у мучену Жичку, која је 1+1
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=417471#p417471:26cp1f45 je napisao(la):
JohnnyLee » 18 Nov 2016 02:21 pm[/url]":26cp1f45]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=417444#p417444:26cp1f45 je napisao(la):
spatiotecte » 18 Нов 2016, 13:35[/url]":26cp1f45]Po tom istom principu ni Crveni krst ni Sumice ne bi trebale da dobiju metro posto imaju vec trolejbus.

заиста? поредиш трамвај и тролејбус? трамвај, који је колико толико независан у Булевару, са тролејбусом који се заглави на сваких 200 метара?

Postoji zuta traka za to.
A crveni krst ce biti povezan do Slavije sa ulicom koja ce biti prosirena na 2+2 tako da nece nista ometati kretanje Trolejbusa na tom pravcu.
 
где? 'ајде реци ми, од Шумица до Славије, где има жута трака? само у око 1 км Војислава Илића, то само у време шпица. на осталом делу трасе НЕМА МЕСТА. и то проширење иде само до Чубуре. и даље остаје Цара Николаја-Миклешевска-Жичка
 
Vrh