Šta je novo?

Metro

Ako se Slavija iskljuci iz seme metroa , pa oni su kompletni id*** , bolje onda i da ga nema.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=418046#p418046:2m94oufw je napisao(la):
Пантограф » Mon Nov 21, 2016 1:42 pm[/url]":2m94oufw]Није ми лако да пишем о било чему што раде ови зли медиокритети Ристичевићевске провенијенције који су зајахали Београд, али, ето, чисто да приметимо:

Nisam iz ove branše, ali kad pročitam ovako napisan post vrlo lako je da se sračuna koliko će praktično da nas i naše porodice ošteti ova bag**.

Šta da vam kažem ljudi, prvenstveno mislim na vas koji ste u materiji. Sklopite ovakav neki tekst, možda i sa po kojom uporednom slikom i objavite na društvenim mrežama, da delimo i da se proširi. Što više činjenica i brojki, da bude jasno šta je cilj ovoga. Oni ako vide da se niko ne buni, oni će bez problema da rade i gore stvari.

Slična situacija je trenutno i sa novom Lukom oko Pupinovog mosta. To su potencijalne katastrofe. Jedno je da se tale i ubacuju lovu u svoje prljave dzepove, a drugo je da nas zakopavaju žive.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=418052#p418052:2y7bqh7e je napisao(la):
vucko » Pon Nov 21, 2016 1:57 pm[/url]":2y7bqh7e]Vratih se noćas iz Budimpešte, pogađate pola dana se vozih po metrou. Sada kada gledam ovu diskusiju gde mi kao građani ne možemo videti ni plan metroa koji ćemo mi otplaćivati prosto ne znam šta da kažem, zaista je žalosno da imamo takvu gradsku vlast koja neće ništa konkretno da objavi već daje mrvice plana po kojekakvim Pinkovima, Studiima B i Hepijima.

Sa zadovoljstvom ću biti spreman da se aktiviram oko protesta ako se zaista ispostavi da je metro takav kako se špekuliše na poslednjim stranama.


Slažem se sa svim, samo metro u Budimpešti nikako ne bi smeo da nam bude reper. Pre svega mislim
na način finansiranja i ogromne probleme koje su oni imali.
 
Слушао сам вођу и када сам чуо да је рекао да Београду до сада није био потребан метро дошло ми је било да повратим. Који је то муфљуз мајко моја... :violina: :blah:
 
Cek zar nece za prvu liniju iskoristiti prugu od makisa do pancevca tj tramvaj na normalnom kolosjeku
I gdje bi to uopste ulazilo u greben da bi stanica bila trg ili terazije
Mogu onaj tunel za kola da urade u 2 nivo pa da gore bude voz a dolje kola
 
Све је то план да се потпуно урнише град до те мере да онда имају изговор да прате нову моду прављења потпуно нових главних градова, само што овде наравно са додатним малверзацијама и осталим пропратним идиотлуцима
 
Ma nece oni docekati da se ova tajna linija izgradi...Lete sa vlasti u Bg samo tako. Srusice ih ''metro'' i nov zakon o stanovanju, videcete.
 
On November 6, Serbian prime minister Aleksandar Vucic and his French counterpart Manuel Valls signed a memorandum of understanding on the construction of the Belgrade Metro. Under the terms of the MoU, both governments will co-finance the project, which is to be completed in three and a half years.
Serbian media reported in October that the construction of a metro line in Belgrade is anticipated to begin at the end of 2018 if all preconditions are met. The media reports suggested that Russian companies will participate in the project.

https://seenews.com/news/serbia-pre...ruction-project-to-frances-alstom-egis-547351

Rusi!?
Meni zvuci pozitivno sto je Alstom ukljucen u pricu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=418112#p418112:1ui798yt je napisao(la):
direktor » Mon Nov 21, 2016 6:15 pm[/url]":1ui798yt]Cek zar nece za prvu liniju iskoristiti prugu od makisa do pancevca tj tramvaj na normalnom kolosjeku
I gdje bi to uopste ulazilo u greben da bi stanica bila trg ili terazije
Mogu onaj tunel za kola da urade u 2 nivo pa da gore bude voz a dolje kola

Ako ce se ici podzemno iz BNV prema Trgu Republike, trebace savladati velik uspon ili bi se stanica ispod trga morala graditi na velikoj dubini sto znatno dize cijenu i vuce sa sobom dodatne komplikacije.

S obzirom da se spominje Alsthom, da li to mozda znaci da uspon namjeravaju savladati Alsthomovim metro vozilima kakve koriste u Parizu u Lozani. Sa gumenim tockovima!

 
Znaci na kraju se prva metro linija pravi da bi BNV bio jos atraktivnija lokacija, a potreba gradjana se opet zanemaruje?
 
Ma нема ту , гумењак иде 100%. Ако ништа друго , биће то атрактивна линија... :mrgreen:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=_BVOruJjI2A[/youtube]
 
Ova pariska metro linija M1 koja koristi "gumenjake" prolazi medijanom (sredisnjom linijom) glavne saobracajnice u pravcu istok-zapad. Kad bi se to preslikalo na Beograd, bilo bi kao da postavimo metro duz autoputa preko Gazele...

Pogledajte prilog 2

za razmisliti :roll:

EDIT:

poredjenje...

Pogledajte prilog 1

 
Rio vec je predlagano nemoze zbog mosta i zato sto nema para
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=418053#p418053:uael4oa6 je napisao(la):
Пантограф » 21 Nov 2016 12:58 pm[/url]":uael4oa6]Нема шта да се спекулише, рекао је Он синоћ...
Onda smo obrali bostan. Taj BNV će sahraniti ceo grad.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=418194#p418194:3keql49s je napisao(la):
vucko » 22 Nov 2016 09:03 am[/url]":3keql49s]
Onda smo obrali bostan. Taj BNV će sahraniti ceo grad.

Nažalost istina. Zbog tog ludačkog projekta većina Beograda postaje zanemarena. BNV će dotući Beograd koji je i sada u teškom stanju.
 
Тачно. Иначе, од прве линије коју је прексиноћ представио премијер, једино је бесмисленија - визија друге линије из данашњег издања "Блица".
 
Sta to svako ima svoje planove de sta su izmudrovali u blicu kazi nam Panto
 
Iskreno, nemam ništa protiv toga da se iskoristi što više postojeće pruge kroz BNV, niti protiv toga da se metro koristi da poveže buduća naselja (tzv. greenfield lokacije)... ali da to bude prva linija na uštrb već zagušenih pravaca kretanja zaista nije pametno.
 
Dakle BNV je centar grada jer se svim gradovima prve dve linije seku u centru a ne na 2km od istog.
Sada je jasno i zašto se rekonstruiše tramvajski most, da bi se zbudžio tuda metro.

dq-ktkqTURBXy9hYjVkODc5MmI2YjA1ZDE3MmUyZmI5MDMyODYwYWY2MS5qcGVnk5UCzQMUAMLDlQLNAdYAwsOVB9kyL3B1bHNjbXMvTURBXy8xZDc0Y2I0MTcwNTk1MDQzNjYyOWNhYmQ2MDZmNTBmNi5wbmcHwgA


http://www.blic.rs/vesti/beograd/i-metr ... do/b1wbn2y
 
Ahhhahhaha ali tvoj potpis je vrh :D

Ne znam kako misle da bude ali sta mislite da li nama mozda treba neko resenje Tram-train zbog udaljenih mesta npr poput Mokri Lug, Resnik , Zeleznik , Sremcica ... ili ce ovo kao Light Metro resiti problem ?!

Aj da smo zivi i zdravi da cemo za 50 godina mozda i ovo docekati XD

SydneyMonorail1_gobeirne.jpg


U glavnom gradu Indije grade kao blesavi , napalili se samo tako :D da ne bude zabune na slici je sidnejski monorail :)
 
odlicno, odlicno. sigurno postoji odredjena granica koju kada predju nece biti povratka nego se ide direktno u cz a ovakvi njihovi planovi i nastupi su prakticno sprint u provaliju. dobro je i sto oni nemaju ni toliko mentalnih kapaciteta da shvate sta rade,kad bupnu o tlo samo ce se cuditi sta to bi...

ide zima, nece biti vecih promena do proleca a onda izbori nakon kojih ce sledi katarza ciji prvi korak mora da bude hapsenje i procesuiranje inspiratora i organizatora kao i lustracija za sve clanove i simpatizere.. ako im opet dozvolimo da se malo umiju i presvuku pa ponovo, pod nekim novim imenom, krenu da nas siluju odgovornost ce biti nasa a ne njihova.. imajte to a umu kada izigravate politicki korektne sagovorniek olosu koji vam se smeje u lice
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=418267#p418267:109vrbb2 je napisao(la):
vucko » 22 Nov 2016 01:01 pm[/url]":109vrbb2]Dakle BNV je centar grada jer se svim gradovima prve dve linije seku u centru a ne na 2km od istog.
Sada je jasno i zašto se rekonstruiše tramvajski most, da bi se zbudžio tuda metro.

dq-ktkqTURBXy9hYjVkODc5MmI2YjA1ZDE3MmUyZmI5MDMyODYwYWY2MS5qcGVnk5UCzQMUAMLDlQLNAdYAwsOVB9kyL3B1bHNjbXMvTURBXy8xZDc0Y2I0MTcwNTk1MDQzNjYyOWNhYmQ2MDZmNTBmNi5wbmcHwgA


http://www.blic.rs/vesti/beograd/i-metr ... do/b1wbn2y


Po meni bi ovo trebale da budu linije 2 i 4, ali inace trase uopste nisu lose.
Klasicno ukrstanje dva glavna pravca, sever-jug i istok-zapad.

Narandzasta linija:

Pravac Dunav-Sava ispod Terazijskog grebena je najjednostavniji i takoreci najprirodniji koridor za metro.

- Prekace prepreku grebena, za to i sluzi metro, i povezuje severnu (Dunavsku) i juznu (Savsku) stranu Beograda.
- Stanica u centru grada je na najboljem mogucem polozaju, Terazijama, pesacko-transportni cvor na temenu grebena.
- Koristi se postojeci zeleznicki koridor sa Savske strane, a moze i sa Dunavske.
- Pokriva dva veoma prometna pravca, Palilula-Centar i Cukarica-Centar, prvi nema tramvaj a na drugom tramvaj i autobusi jedva pokrivaju potrebe.
- Potrebna su samo 2 kratka tunela, Terazije i Banovo Brdo.
- Linija posle Julinog Brda moze da nastavi kroz Makis do Belih voda pa postojecim tunelima ispod Vidikovca do Rakovice.
- Postoji prostor za depo na oba kraja, u Makisu i na Adi Huji

- Neophodno je napraviti bg:voz stanicu na Sajmu i omoguciti presedanje sa metroa na bg:voz
- Od Terazijskog tunela ka jugu bilo bi pozeljno da trasa ide na stubovima, pod zemljom je nezgodno zbog vode a po zemlji sacuvaj boze. Tako ce se i lakse premostiti visinska razlika sa Terazijama.

Crvena linija, mozemo da je zovemo 17 po istoimenoj autobuskoj:

Pravac istok-zapad, Istanbul-Bec, autoput, jedna od osovina Beograda.
- Na zapadu linija pokriva srce Novog Beograda, od Starog Merkatora do Arene i Usca, mogla bi da ide skroz pravo umesto sto vijuga.
- Cela linija na NBGD moze da se postavi na stubovima, brze je i jeftinije.
- Sava se preskace mostom, daleko jednostavnije nego tunelom, narocito ako posle toga treba da udari u greben.
E tu je glavna mana ove trase, umesto da bezi juzno ka Prokopu trebalo bi da nastavi pravo do Slavije pa niz Bulevar JNA. Dogma Prokopa jos jednom potkopava logiku.
- Na istoku linija pokriva optereceni autoput i kaci glavne tacke gde se sliva saobracaja iz juznih naselja: Autokomanda i Konjarnik.
- Linija moze da nastavi kasnije ka Mirijevu ili cak Kaludjerici.


Sve u svemu ovo je prvi projekat koji sam video, jos od plana sa tri linije iz 1968., koji zaista ima smisla. Veoma mi je zao sto se desio u kontekstu nakaradnog BnV.

Mozda je ipak @spatiotecte u pravu, bice da neko (mozda u Francuskoj) gleda planove koje smo crtali proteklih godina i pravi sintezu.

2011 Plan Amfiteatar, aktiviranje Savskog amfiteatra ukrstanjem metro linija
49_bgd-metro-amfiteatar-faza-3.png


2013 Dve metro linije + 2 bg:voz linije
metro-beograd-maj-2013-imamo-plan.png


2015 Plan Raster, 4 metro linije + bg:voz
metro-beograd-imamo-plan-2015.png
 
Мислим да су ту другу линију другари из Блица доумили, а да ће она ипак повезивати Нови Београд са центром.
 
@zidar,

tvoji crteži su toliko dobri, da mi kvalitetna forma, uvek zamagljuje suštinu. Međutim, na moju (a i tvoju) sreću, uvek nekako ubadaš i suštinu.

Bravo. :sesir:
 
Vrh