Па да, наравно. Рећи да иде "туђом" трасом је врло благо. Он иде Коридором 10, истим правцем којим би требало да иду возови од Беча до Истанбула, или од Будимпеште до Солуна. Наздравље.
Слажем се да је Беовоз неискоришћен, али са њиме остаје основни проблем, а то је да вози од нигде до нигде. То је основни разлог зашто смо сви ми овде заједно у последњих годину дана можда укупно пет пута путовали Беовозом - зато што нисмо били нигде, и нисмо хтели да одемо нигде. Били смо негде и хтели смо негде, а Беовоз не опслужује негде, већ само нигде. Неки се неће сложити, али бројеви путника не лажу. То је и разлог зашто је план из 1976. предвиђао посебне правце кроз центар за "регионални метро" - зато што, иако је рационално да у Батајници ови возови користе постојећу инфраструктуру, те људе из Батајнице ипак мораш довести негде где они хоће да дођу, а не на штајгу Нови Београд у сред ничега одакле могу да чекају трамвај (мислим, знам да и тамо има садржаја, али то је 1-2% људи који путују из Батајнице - 90% жели рецимо на Теразије).
Метро је висококапицитетни, високофрекврентни, потпуно независни систем јавног градског превоза железницом. Ову дефиницију падају и Беовоз и тзв.БеЛаМ (од којег очигледно нема ништа, само још нисмо обавештени), а пролази већина метро система у свету.
Слажем се да је Беовоз неискоришћен, али са њиме остаје основни проблем, а то је да вози од нигде до нигде. То је основни разлог зашто смо сви ми овде заједно у последњих годину дана можда укупно пет пута путовали Беовозом - зато што нисмо били нигде, и нисмо хтели да одемо нигде. Били смо негде и хтели смо негде, а Беовоз не опслужује негде, већ само нигде. Неки се неће сложити, али бројеви путника не лажу. То је и разлог зашто је план из 1976. предвиђао посебне правце кроз центар за "регионални метро" - зато што, иако је рационално да у Батајници ови возови користе постојећу инфраструктуру, те људе из Батајнице ипак мораш довести негде где они хоће да дођу, а не на штајгу Нови Београд у сред ничега одакле могу да чекају трамвај (мислим, знам да и тамо има садржаја, али то је 1-2% људи који путују из Батајнице - 90% жели рецимо на Теразије).
Метро је висококапицитетни, високофрекврентни, потпуно независни систем јавног градског превоза железницом. Ову дефиницију падају и Беовоз и тзв.БеЛаМ (од којег очигледно нема ништа, само још нисмо обавештени), а пролази већина метро система у свету.