Sto se tice podzemnih stanica, potencijalne lokacije (po meni) bi bile:
- Novo Groblje
- Hram / Kaleniceva pijaca
- Topciderska zvezda
- Vidikovac.
Nadzemne u principu mogu da se nakace gde god. A sto se tice distanci izmedju stanica, postoji mnogo primera gde su razmaci medju stanicama i po par stotina metara (Hamburg, Pariz itd.). BItna je gustina naseljenosti i svrha metroa. Recimo, Londonski metro je za "duge staze" planiran, tj. njime se voze najvise oni koji sa nekog kraja grada moraju na neki drugi kraj grada, a za lokalniji prevoz se koriste autobusi.
BeoVoz zamisljam kao kombinaciju medjugradskog prevoza i onog centralnog. Ako si recimo kod Pancevca, da se prevezes jednu stanicu do groblja ili od Autokomande do pijace.
BeoVoz moze da se "pretvori" u metro, tj. tacna definicija metroa ne postoji, a iako postoji, ni jedan metro sistem na svetu se ne uklapa 100% u nju (Metro, podzemni sistem, gde mnoge linije idu i nad zemljom, pa cak i mostovima).
A vrsta vozova je manje bitna, bitna je samo njihova funkcionalnost. Ruski vozovi su ruzni do zla boga, ali metro ide na 30 sekundi, tako da na kraju stvarno nije bitno da li je voz lep ili ruzan.