Ambassador
Advanced
Pa, mislim da je osnovni problem što je železnička obilaznica baš baš skupa, jer podrazumeva dvonamenski most kod Grocke. A to će se graditi tek kad se završi ovaj deo obilaznice, tj. posle 2011, ako nas političari posluže. Sada, možda se desi čudo, pa ulete Japanci ili neki drugi dobrotvori, ali sumnjam.
Mislim da je bolje da Beovoz urade kao prigradsku železnicu, odnosno ono za šta i je i namenjen, koju će forsirati sa ovim stanicama koje postoje da ih srede, i da ojačaju njihovu povezanost sa ostalim prevozom. Uvedu na 10 minuta, i bog da te vidi. Tuneli za Beovoz su preskupi, kao što je već neko spomenuo gore, SFRJ ih je jedva izgradila i stala na pola projekta. A mislim da bi gušće stanice od ovih bile nepotrebne. Mnogo bi važnije bilo da se npr, ojača tramvaj na NBGD i njegova povezanost sa novoizgrađenim stvarima. Mala dvojka - železnička NBGD, Trećim bulevarom do Tošinog bunara (stanica Beovoza), onda tu okrene, pa između Airport Citija i Rodića tom ulicom do Delta sitija i ukjluči se na Jurija Gagarina. Sa druge strane, uradi se jedna takva kružna autobuska linija, samo poprečno, do Arene, SIV-a, opštine, a sa druge strane, blokovi 70(a), DC.. Rakovička stanica da se jače poveže sa okolinom, i da se sredi Pančevački most, žestoko - ono tamo je užas, i ne znam kako je preko pančevca. Onda, može da se produži do Železnika, koliko sam shvatio taj tunel već postoji i ne bi bilo loše. Takođe, stanica Zemun se poveže sa Zemunom, i možda se lupi jedna sa druge strane, tamo kod onih silnih naselja pre Batajnice.. Taj "mali krug" se sredi da ide na 10 minuta, a ono šire, može i na 20-30 (možda osim Pančeva).
To ne bi trebala da su prevelika ulaganja, a isplati se, dosta će se rasteretiti mnogi pravci.
Paralelno sa time lagano i promišljeno gradiš pravi metro.. (Naravno, povezati i Prokop autobuski dobro sa stvarima tu okolo.) Ono što je za nas SF, ali može verovatno da se izvede sa tim vezama koje nemaju mnogo gužve je da polaze 5 minuta posle dolaska Beovoza, a dolaze isto 5 minuta ranije (osim ako ti ne treba duže da stigneš od voza do prevoza.)
Ništa preskupo, a održivo.. Samo treba volje i para za EMV-ove..
Mislim da je bolje da Beovoz urade kao prigradsku železnicu, odnosno ono za šta i je i namenjen, koju će forsirati sa ovim stanicama koje postoje da ih srede, i da ojačaju njihovu povezanost sa ostalim prevozom. Uvedu na 10 minuta, i bog da te vidi. Tuneli za Beovoz su preskupi, kao što je već neko spomenuo gore, SFRJ ih je jedva izgradila i stala na pola projekta. A mislim da bi gušće stanice od ovih bile nepotrebne. Mnogo bi važnije bilo da se npr, ojača tramvaj na NBGD i njegova povezanost sa novoizgrađenim stvarima. Mala dvojka - železnička NBGD, Trećim bulevarom do Tošinog bunara (stanica Beovoza), onda tu okrene, pa između Airport Citija i Rodića tom ulicom do Delta sitija i ukjluči se na Jurija Gagarina. Sa druge strane, uradi se jedna takva kružna autobuska linija, samo poprečno, do Arene, SIV-a, opštine, a sa druge strane, blokovi 70(a), DC.. Rakovička stanica da se jače poveže sa okolinom, i da se sredi Pančevački most, žestoko - ono tamo je užas, i ne znam kako je preko pančevca. Onda, može da se produži do Železnika, koliko sam shvatio taj tunel već postoji i ne bi bilo loše. Takođe, stanica Zemun se poveže sa Zemunom, i možda se lupi jedna sa druge strane, tamo kod onih silnih naselja pre Batajnice.. Taj "mali krug" se sredi da ide na 10 minuta, a ono šire, može i na 20-30 (možda osim Pančeva).
To ne bi trebala da su prevelika ulaganja, a isplati se, dosta će se rasteretiti mnogi pravci.
Paralelno sa time lagano i promišljeno gradiš pravi metro.. (Naravno, povezati i Prokop autobuski dobro sa stvarima tu okolo.) Ono što je za nas SF, ali može verovatno da se izvede sa tim vezama koje nemaju mnogo gužve je da polaze 5 minuta posle dolaska Beovoza, a dolaze isto 5 minuta ranije (osim ako ti ne treba duže da stigneš od voza do prevoza.)
Ništa preskupo, a održivo.. Samo treba volje i para za EMV-ove..