eni nista nije frka, samo da ne bude ni jedan semafor. Slazem se sa tim da stanice treba da budu blize jer je BG takav grad, nije razudjen , a ovaj metro bi se bavio centralnim delom grada, jer je vrlo urbano podrucije od Ustanicke do Zemuna na celoj trasi.
AKo pogledamo kako ide metro u Sofiji i drugim istocnim gradovima, videcemo da je centar u fizickom centru grada sto u BG nije slucaj. U Sofiji npr ako uporedimo metro ide od Zeleznika do Koteza i stanice su dalje i vise ljudi ga koristi sto mislim da u BGu ne bi bilo isplativo jer je drugacija vibracija grada i kretnja ljudi. U BG je potreban brz saobracaj za ljude koji su u uzem delu grada gde su stanice blize (kao u Parizu npr) za sta i treba posebna studija. Meni se projekat lakog metroa svidja, samo bih voleo da nema ni jedan semafor, i da u bulevaru celom trasom bude pod zemljom jer drugacije ne moze.
ako kazu da nece biti ni jednog ukrstanja , te da je razlika izmedju lakog i teskog metroa velicina voza i tunela, kao i to da li ima pantograf ili trecu sinu, mislim da je to malo preterano zanovetanje... a vec smo culi i od gradskih vlasti i od djilasa sto puta da ce metro u bg biti potpuno nezavistan. ako slazu protestujemo, nema druge