Šta je novo?

Metro

Naslov o metrou, u tekstu laki sinski sistem, a na slici TransPerthova gradsko-prigradska zeleznica na stanici Currambine.
Jos jedna bajka o begradskom metrou je zavrsena, svi na spavanje!
 
Borisse zanimljivo jer Belam ima prvu liniju dugacku 12.5km.Gde ovde nadjose jos 2.5km da mi je znati?
 
Odgovorio bih ti da to radi Systra :D , ali ovako...

Procitao sam onaj tekst na B92 gdje onaj covjek iz Alstoma prica o projektu koji bi trebao biti zavrsen do kraja godine. Znajuci koliko vremena treba da se to uradi (preradi i saglasi) pomislio sam da je Egis Rail vec poceo da radi na tome i otisao na njihov sajt i vidio to*.
 
borris_":2ickcoet je napisao(la):
Izgleda da je Egis rail poceo da radi na Bg metrou

http://www.egis-rail.fr/nos-realisations/metro

Kliknite sa desne strane

Grille de référence métro

Pri kraju liste je i Srbija, metro u Beogradu.

Linija 1 - 15km
crne tačkice znače da tek treba da se rade rade razne etudes? zelene znači da su već završene verovatno?

i pobogu, ako znaš nekoga u Egis-u, upozori ih da premeste ove podatke za BG iz Grille de reference metro u običnu Grille de reference.... vidiš da uznemirujuće deluje na Bromazepam ekipu na forumu.
 
dva utiska
1-vaskrsnuce beogradskog metroa
2-Srbija radi, Beograd se gradi!

oba su katastrofalna

Grad velicine Beograda zasluzuje pravi metro, pa dokle ce nas smatrati za imbecilnu nedonoscad? Ovaj Belam je neunistiv, ni glogov kolac tu ne pomaze! Dokle vise?

Mora se krenuti samodoprinosima, pa kada obezbdimo par stotina miliona da povucemo kredit da se krene u realizaciju. Drugacije ne ide.
 
Kada kazu Laki metro misle na metro na stubovima.

Ako imas para za teski metro (pod zemljom), plati ako nemas ili plati ono sto mozes.

Ni u Meki nisu pravili podzemni metro.
 
borris_":3u05a6xg je napisao(la):
Kada kazu Laki petro misle na metro na stubovima.

Ako imas para za teski metro (pod zemljom), plati ako nemas ili plati ono sto mozes.

Ni u Meki nisu pravili podzemni metro.
+ što Ežis drži ovaj naš u klasičan_metro.pdf folderu.
 
za 27 miliona evra po kilometru ne mogu da dizu na stubove!
 
На стубовима може само на Новом Београду и јужно од Бановог Брда. А остатак?
 
Raspitacu se koliko odprilike kosta metro na stubovima po kilometru (ali tek iduce sedmice). Znam samo da je znatno jeftinije od podzemnog metroa.
 
Raspitaj se.Mada se ovo ocigledno radi o prvoj liniji ustanicka nbg ili zemun?
 
400 miliona je cena koja je pominjana jos u vreme Bogdanovica i Ineca ako se ne varam?
NBG i Bulevar nadzemno, uzi centar grada pod zemljom i most
 
Novost je sto su od tada rekli da je skroz nezavistan,recimo da ce negde na NBG da ide podzemno,valjda ce i imati podzemnu stanicu opstina NBG.Takodje podzemna stanica cvetkova pijaca da bi izbegao onu raskrsnicu i.t.d.Dakle nasminkani BELAM.

Vec vidim sledecu akciju Beobuilda,ne belamu! :)
 
eni nista nije frka, samo da ne bude ni jedan semafor. Slazem se sa tim da stanice treba da budu blize jer je BG takav grad, nije razudjen , a ovaj metro bi se bavio centralnim delom grada, jer je vrlo urbano podrucije od Ustanicke do Zemuna na celoj trasi.

AKo pogledamo kako ide metro u Sofiji i drugim istocnim gradovima, videcemo da je centar u fizickom centru grada sto u BG nije slucaj. U Sofiji npr ako uporedimo metro ide od Zeleznika do Koteza i stanice su dalje i vise ljudi ga koristi sto mislim da u BGu ne bi bilo isplativo jer je drugacija vibracija grada i kretnja ljudi. U BG je potreban brz saobracaj za ljude koji su u uzem delu grada gde su stanice blize (kao u Parizu npr) za sta i treba posebna studija. Meni se projekat lakog metroa svidja, samo bih voleo da nema ni jedan semafor, i da u bulevaru celom trasom bude pod zemljom jer drugacije ne moze.

ako kazu da nece biti ni jednog ukrstanja , te da je razlika izmedju lakog i teskog metroa velicina voza i tunela, kao i to da li ima pantograf ili trecu sinu, mislim da je to malo preterano zanovetanje... a vec smo culi i od gradskih vlasti i od djilasa sto puta da ce metro u bg biti potpuno nezavistan. ako slazu protestujemo, nema druge
 
Razlika je i u kapacitetu i sirini vozila.Mozda budu pametni pa bulevar poteraju podzemno do cvetka...A mozda im i teze stvar bude sirenje bulevara do ustanicke od izgradnje metroa :rolleyes:
 
Ako bude prolazio Bulevarom nadzemno bolje i da ga ne prave...pa sta znaci nezavistan i da ne staje na semafore?
da ga ukopavaju na svakoj raskrsnici?suludo resenje...
Stari Beograd podzemno, Novi Beograd na stubovima samo to nece kostati 27 miliona po km
pa pogledajte koliko nas kosta UMP...
 
djordje*******g":32c0xtpj je napisao(la):
Ako bude prolazio Bulevarom nadzemno bolje i da ga ne prave...pa sta znaci nezavistan i da ne staje na semafore?
da ga ukopavaju na svakoj raskrsnici?suludo resenje...
Stari Beograd podzemno, Novi Beograd na stubovima samo to nece kostati 27 miliona po km
pa pogledajte koliko nas kosta UMP...
Pa nece na svakoj,seti se zadnje verzije belama.

Na povrsini je od Sredacke,ide nadzemno do Trscanske(UMP),tu ide podzemno i tu je raskrsnica,onda nadzemno do Cvetka i tu na isti nacin ponire.Znaci od Opstine do Cvetka samo 2 leva skretanja.A zamislite tek koliko bi pesaci cekali da predju ulicu,i sada cekaju po 2-3 minuta. :shok:
 
Vrh