Мислим да то није баш тачно. Електрични аутомобили много ефикасније искоришћавају енергију, кад стоје не врти се мотор у празно, нема топлотних губитака итд... Дакле, сама количина енергије потребна електричним аутомобилима је мања. Е сад, та енергија која се прави у ТЕНТу се ефикасније претвара у електричну енергију него што је то случај код СУС мотора, чија је ефикасност искоришћења енергије око 20%.
Иначе, поред нафташког лобија и проблема са ефикасношћу батерија, један од разлога што електрични аутомобили још нису у употреби је њихова једноставност. Једноставнији (ако уопште постоје) преносни механизми, много мање покретних делова, једноставно, много мање ствари које могу да се покваре... Где је ту проблем? Произвођачи губе леп извор прихода за сервис и резервне делове, за које знате колико могу да коштају... Отуда и недостатак интересовања за овакве аутомобиле, а кад нема интересовања, нема ни развоја, нових технологија, револуционарних идеја. Ово што се тренутно догађа је јако мало да би у скорије време могло нешто озбиљније да испадне из тога, на жалост...
Да се вратим на тему сад
Што се тиче врсте метроа који ће се градити у Београду, мислим да је опште присутни "хејт" према "лаком" (иако заиста не знамо на шта се односи) метроу претеран. Београду је потребан систем који ће бити потпуно независан од осталог саобраћаја, који ће имати довољан капацитет и могућност за проширење капацитета (било продужењем композиција или увођењем додатних), који ће имати тачан и довољно чест такт и који ће брзо повезивати делове града. Да ли ће те услове испуњава ЛРТ или класичан метро систем је питање за стручњаке. Ја имам утисак да би добро скалиран и испланиран ЛРТ или неки мутант био више него довољан. У сваком случају, мислим да је сулудо градити потпуно подземне трасе где постоје могућности да пруга иде по земљи или на стубовима. За разлику у цени бисмо вероватно могли да добијемо пола друге линије, ако не и целу... Ето, рекао сам, сад можете да ме запалите на ломачи