Да ли може овако?JohnnyLee":tr4gtnse je napisao(la):Милисаве, Арнориане, можете ви то да цртате до миле воље, док ја не видим један крак до Јерковића, нема од мене :kk: , само да знате
:kk:Arnorian":1btlo1zw je napisao(la):Зависи којом трасом, може да буде и са најмање испод земље. Нови Београд је у предности за прву линију јер полако постаје нови центар.Glas prirode":1btlo1zw je napisao(la):Ta prva trasa bi trebalo da bude Terazije - Vidikovac, jer tu ima najvise delova ispod tla, sve osim dela kod Sajma.
Trase iz pravca Novog beograda bi presecale i dopunjavale metro, iznad tla, ali ne na stubovima, vec kao nezavisan tramvaj.
http://img856.imageshack.us/img856/2676/metrom3.jpg
Ja bi planiranje i III a kamoli IV faze ostavio onima koji ce, ako Bog da, na ovom forumu crtati linije negde 2030 godine A i oni ce imati prednost da vide gde je i kako (i da li?) je grad rastao u medjuvremenu...Arnorian":29qxirnf je napisao(la):Да ли може овако?JohnnyLee":29qxirnf je napisao(la):Милисаве, Арнориане, можете ви то да цртате до миле воље, док ја не видим један крак до Јерковића, нема од мене :kk: , само да знате
http://img832.imageshack.us/img832/6098/metrof4.jpg
може :kk: и +Arnorian":zoi3nmxz je napisao(la):
Е не дам им, хоћу ја!JohnyBgood":2893haao je napisao(la):Ja bi planiranje i III a kamoli IV faze ostavio onima koji ce, ako Bog da, na ovom forumu crtati linije negde 2030 godine A i oni ce imati prednost da vide gde je i kako (i da li?) je grad rastao u medjuvremenu...
Samo napred!Arnorian":7yx7gkwd je napisao(la):Е не дам им, хоћу ја!JohnyBgood":7yx7gkwd je napisao(la):Ja bi planiranje i III a kamoli IV faze ostavio onima koji ce, ako Bog da, na ovom forumu crtati linije negde 2030 godine A i oni ce imati prednost da vide gde je i kako (i da li?) je grad rastao u medjuvremenu...
Ок за Б.Б., али нисам ставио cut & cover јужно од њега. Нема разлога да не буде на стубовима од окретнице трамваја према периферији. У сваком случају, и ако се ради тунел, због вибрација и тоњења тла је најбоље да траса иде испод улица где год може.2012":2jfj2bt1 je napisao(la):Arnorian,zaboravi cut &cover u Požeškoj ili B.Brdu,Ceraku,Vidikovcu,kakav je haos bio za postavljanje tramvajskih šina,uostalom ispod Brda je jedino moguć duboki tunel zbog konfiguracije tla kao i objekata na površini...nema drugog rešenja,most lil stubovi su mogući pored hipodroma ili otvoreni tunel tj.ukopana trasa..
Good point, jos jedan razlog da se taj krak ostavi za kasnije. Mozda za III fazu, ovi iz Brace Jerkovica su onda veci prioritet, njih u fazu II ...Arnorian":3rsr7akc je napisao(la):Ок за Б.Б., али нисам ставио cut & cover јужно од њега. Нема разлога да не буде на стубовима од окретнице трамваја према периферији. У сваком случају, и ако се ради тунел, због вибрација и тоњења тла је најбоље да траса иде испод улица где год може.2012":3rsr7akc je napisao(la):Arnorian,zaboravi cut &cover u Požeškoj ili B.Brdu,Ceraku,Vidikovcu,kakav je haos bio za postavljanje tramvajskih šina,uostalom ispod Brda je jedino moguć duboki tunel zbog konfiguracije tla kao i objekata na površini...nema drugog rešenja,most lil stubovi su mogući pored hipodroma ili otvoreni tunel tj.ukopana trasa..
@JohnyBgood
Мостови преко Дунава ће смањити гужву у Деспота Стефана, а пошто део града уз шумадијску обалу Дунава има и Бг:Боз, линију Трг-Роспи Ћуприја и даље за Миријево (као наставак линије Железник-Трг) бих оставио за касније.
Istina, ali, ono sto nisam stigao da pomenem je moj neostvareni san (mozda halucinacija ako gresim ), a to je metro na vodi sa 3 linije:Arnorian":2ean0c8q je napisao(la):@JohnyBgood
Боље је да иде испод Гагаринове, јер би ако иде кроз средину 6х блокова била сувише далеко деловима блокова 70-45 поред реке. Ја бих даље од Белвила ставио на стубове. Ставио бих тако и ближе центру, али надвожњаци за пругу, аутопут и УМП праве проблем (стубови би морали да буду сувише високи).
Pa ja se ne secam kad je Sava bila neplovna a i na Dunavu jako retko ima leda. Po meni bi najatraktivnije bilo povezati savske blokove sa sajmom, odakle se ljudima otvara gomila mogucnosti da stignu do bilo koje druge tacke u gradu presedanjem na tramvaj ili autobus. A kad vec to uvedes, sibni ih jos malo do Brankovog mosta. A ako to proradi dobro, onda ce Zemunci i Dorcolci sami traziti ove dodatke , a tek kada proradi amfiteatar onda postajemo kao London i Temza. Ako ne, to je minimalna investicija u par brodova (za pocetak) koje ako to ne proradi mogu da se koriste u turisticke svrhe. A ti splavovi-stanice mogu da i dalje rade kao splavovi. Inace stanice bi stavljao blizu okretnica u ulicama koje se tu zavrsavaju.Arnorian":119aqhxb je napisao(la):@JohnyBgood
Проблем са воденим превозом је то што је сезонски, а и то што су обале сада неатрактивене. Можда када се изгради Савски амфитеатар и Дунавска лука.
Ево каква би била покривеност ужег Новог Београда по мом предлогу. Остаје непокривен само мањи део око друге половине Миланковићевог Булевара и Тошиног Бунара, који би могла да покрију стајалишта Бг:Воза Тошин Бунар и Омладинских бригада, а можда и трамвај (стара траса до скретања у Антиф. Борбе-Миланковићев булевар-Тошин Бунар-Земунска-Војвођанска-Др Ивана Рибара до садашње окретнице).
Унутрашњи круг је 500 м од станице, а спољашњи 750 м.
http://img840.imageshack.us/img840/2447/nbgpokrivenost.jpg
Da, zvuci malo jezivo, ali ako su brodovi ugrejani a i ti splavovi na kojima ih cekas isto tako, a jos mozes da kupis i caj ili kuvano vino, to moze biti prijatnije nego cekati tramvaj u Jurija Gagarina . Inace, Nju Jork hoce da bude ODVRATNO hladan zimi, ali tamo masa ljudi dolazi na posao na Menhetn brodovima.Arnorian":252oiigw je napisao(la):Не видим да би народ хтео зими да се вози реком. Можда грешим.
Cikago je jos gori od Nju Jorka, ovde se i jezero i reka prekriju debelom ledenom korom po vise nedelja. Pre i posle su velike sante.jovanovm":kz1e0k84 je napisao(la):@JohnnyBGood
Jedan deo Njujorka je i povezan samo trajektom sa gradom, a verujte mi, takav mraz niste probali - hladan vetar koji šiba sa okeana (ne sa mora!)...uh!
Brodovi sa grejanjem i gotov posao.... Čekanje na stanici... samo sagraditi nekakve zaklone od vetra... bar privremeno dok se ne razradi prevoz, posle može i nešto ozbiljnije... gde bi ste vi stavljali stanice?
Vazi, nisam ni znao da ima ta tema. Ovde sam samo pomenuo u smislu da se mozda moze pomeriti trasa kroz blokove 6x kao sto Milisav predlaze, jer realno ako ovi drugi blokovi imaju sa jedne strane dosta dobar tramvaj a sa druge vodeni prevoz, ne bi trebalo preterano da se ljute. A poprecne autobuske veze i tako mogu da obezbedjuju komunikaciju izmedju sva tri vida prevoza... no dobro, ja vise necu ovde o vodenom.Arnorian":2jql8scj je napisao(la):Сачувајмо ову тему за прави метро. Ово је тема о воденом превозу:
http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?id=288