Otis.Driftwood
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 22.08.2019.
- Poruke
- 580
- Pohvaljen
- 1.165
Sidnej, prosirenje metroa.
Samo jedno malo poredjenje
Samo jedno malo poredjenje
U pravu je sve covek, pogledajte ovu investiciju kafansko-poslovnog sastanka, mora da se radi na strategiji, gde bolje mesto nego kafana, a to znaci da nista nije zaustavljeno!Dr Sliniša Lopuža Mali "nastavlja" nezapočete radove na nepostojećem metrou i u novoj 2024. godini
"NIJEDNU INVESTICIJU NISMO ZAUSTAVILI” Siniša Mali: Nastavljamo radove na metrou, Ekspu, putevima, prugama
Ministar finansija Siniša Mali izjavio je da se u 2024. godini očekuje rad na realizaciji brojnih velikih projekata, kao što su Beogradski metro, Ekspo, Beogradska autobuska stanica, BIO 4 kampus, putevi, pruge, kanalizaciona mreža, radovi u Beogradu na vodi i da je novac za to obezbeđen u...www.alo.rs
Оригинално главна станица је планирана на аутокоманди - Партија декретом померила на Прокоп.Иначе видимо колико су пројектанти новог железничког чвора погрешили што нису направили нову главну железничку станицу изнад булевара Војводе Мишића попут станице Нови Београд, и Карађорђев парк изнад аутопута по истом принципу, а да рупчага Прокоп буде само скретница триангла Сајам-Карађорђев парк-Кнежевац.
Pa oni ni nemaju u planu metro preko Prokopa, po ovim novim planovima i treća linija ne ide preko Prokopa već preko vukovog spomenika.А зашто код нас метро не иде овако кау Берлину? Што мора кроз касете и дијафрагму? Овако нека пресече Прокоп и супер?
Kaseta se ne može koristiti jer kad je građena kaseta se nije razmišljalo kako će se tunel od nje voditi.Прокоп је вероватно једина тачка сваке варијанте метроа која не би била проблем јер су касете, јелте већ изграђене и то тамо где је једино и логично/потребно.
Иначе, придружујем се ставу Пантографа (шта је са човеком?! Био је болестан нешто) и постајем противник метроа све док се градска железница, трамвајски и тролејбуски систем не доведу у употребљиво, пристојно стање.
Тек када се ти системи доврше, прошире и умреже видети шта још треба покрити са максимално две метро линије.
Gde nadzemno?Управо тако. Уосталом може и надземно не мора баш ктз дијафрагму ако је то баш толики проблем. А верујем да су потомци далеко већи и скупљи проблем за решавање него Прокоп
Informacija od pre 4 godine je da je varijanta preko Prokopa 300 mil evra skuplja i da bi metro imao manje putnika nego sa varijantom preko Mostara.Искрено сумњам да би метро на Прокопу био скупљи значајно од свог оног бетона који је тамо изливен са свом гвожђуријом, као и оног који ће бити изливен. А сумњам и да је скупљи од планиране станице Мостар кроз мочварно тло Баре Венеције.
Значи другови из ЦИП-а су офрље направили метро касету како им се ћефнуло, није било тамо стручњака да кажу да је фамозна дијафрагма непремостива препрека?Kaseta se ne može koristiti jer kad je građena kaseta se nije razmišljalo kako će se tunel od nje voditi.
Gde nadzemno?
Informacija od pre 4 godine je da je varijanta preko Prokopa 300 mil evra skuplja i da bi metro imao manje putnika nego sa varijantom preko Mostara.
Problem svih problema je što se ti zavisni saobraćajni sistemi bez metroa neće dovesti ni u elementarno upotrebljivo, a kamoli pristojno stanje, kao što se nisu doveli ni u zadnja pola veka. To je naprosto nemoguće u gradu ove veličine, ako prethodno ne izgradi metro, ili makar neku njegovu fazu.Иначе, придружујем се ставу Пантографа (шта је са човеком?! Био је болестан нешто) и постајем противник метроа све док се градска железница, трамвајски и тролејбуски систем не доведу у употребљиво, пристојно стање.
Тек када се ти системи доврше, прошире и умреже видети шта још треба покрити са максимално две метро линије.