Užice
Advanced
- Učlanjen(a)
- 14.01.2021.
- Poruke
- 3.244
- Pohvaljen
- 5.074
Gradska železnica u Beogradu je nezavisna u odnosu na drumski saobraćaj, ali i dalje deli svu infrastrukturu sa teretnim i međumesnim putničkim vozovima, što u zadnjih nekoliko godina katastrofalno utiče na njenu (ne)pouzdanost. Pored toga što su mu polasci presmešno retki, osnovni problem BG voza je taj što ne ide u centar grada, nego ga samo ovlaš kači kod Vukovog Spomenika i Karađorđevog Parka. Da nije ukinut stari čvor u savskom i dunavskom priobalju, možda bi neka modernizovana linija BG Voza Železnik-Rakovica-Košutnjak-Topčider-Sajam-Beograd Glavna-Dorćol-Dunav Stanica-Pančevački Most-Karaburma sa taktom od 10 minuta mogla poslužiti kao privremena zamena za metro liniju 1, ali ta neiskorišćena ukinuta pruga je sada već prošlost, prosuto mleko, na njenim počupanim pragovima uveliko niče tajkunska stanogradnja. I stara novosadska pruga je pre 50 godina mogla poslužiti kao premetro za liniju M2 od Zemuna do glavne stanice u Savskom Amfiteatru, sa krakom od Paviljona do zemunskog Novog Grada, samo da se makar na tom potezu odustalo od gradnje stambenih NBG blokova pod strogim uglom od 90 stepeni. I u prvom slučaju bi postojao problem nepovezanosti Trga Republike, a za neki učestali protok vozova bi verovatno morali da se grade dodatni koloseci od Rakovice do glavne stanice.Užice
У твојој анализи си из неког разлога изоставио градску железницу која по логици ствари и у односу на до сада уложено би морала да буде приоритет свих приоритета, ако не хронолошки онда барем у обиму улагања.
Ovo može na delovima mreže gde već sada postoje baštice, plus Novi Beograd prema Tošinom Bunaru i Paviljonima, eventualno još Despota Stefana i Višnjička. Sve ostale beogradske saobraćajnice su previše skučene za ozbiljnije širenje tramvaja.Užice
Такође, проширењем и сређивањем поменутих система се подразумева и развој трамваја нпр у правцу веће независности од стране других видова саобраћаја, нагазни семафори, денивелација у критичним зонама и пребацивање у средину улица/булевара. Тамо где то већ имамо трамвај је најбржи и најбољи вид јавног превоза.
Poslednja izmena: