Плаћено је толико, да би могао смену радника да храниш недељу дана.Sprema se gozba za svečano otvaranje, hrana je poručena još samo da iskopaju tunele
Koji je uopšte posao ovih uhleba, osim da već 7-8 godina otkako postoji preduzeće BMV svakog meseca crtaju/docrtavaju mape imaginarnog metroa i za to uzimaju enormne plate? Eto objašnjenja otkud Srbiji ta fantomska prosečna zarada od 840 evra koju niko od nas običnih smrtnika nije video do par hiljada SNS-SPS parazita sa platama 1.000-50.000 evra+6 miliona socijalnih slučajeva sa platama 340-500 evra=matematički prosek oko 840 evra. Bajatovići, Tabakovićke, Gojkovićke, Mladenovići, Martinovići, Orlići, Grčići, Đuke Bizoni, Maki Mačkice vuku prosek napred, ali taj fiktivni "rast standarda" u ovoj zemlji niko osim njih ne oseća.
To je već povelika devijacija koja bi pored viših troškova gradnje u slučaju ublažavanja dužeg vremena vožnje izazvala i slabiju pokrivenost (preko autokomande da, ali s počupanim stanicama na drugim mestima). Metro recimo može da okrzne Prokop kod Ruda ili da prođe kroz KCS ali za obilaženje ti je već praktičniji BG voz karakterističan po većim komercijalnim i srednjim brzinama (dužim međustaničnim rastojanjima/manjim brojem stanica čak i u gradu).Све су то изговори. Ако је Клинкчки центар проблем, онда нека га заобиђу скроз, нек иде тунел ка ветеринарском факултету па паралелно са железничким тунелом и скрене ка Славији.
Može se napraviti dodatni nadvožnjak kod sajma i tu dva koloseka i stajalište BG voza. Odatle je Banovo Brdo na par stinica tramvajem ili autobusom.Како спојити Баново брдо БГ возом?
Zašto da ne? Pa čemu služe liftovi i eskalatori?И ви стварно замишљате људе који ће да се пењу на ту висину само да би прешли на воз?
I ti stvarno veruješ da će ti liftovi i eskalatori da rade?Zašto da ne? Pa čemu služe liftovi i eskalatori?
Ako tako krenemo, najbolje da se vrstimo u pećinu i vozimo automobile kao Kremenko.I ti stvarno veruješ da će ti liftovi i eskalatori da rade?
Замисли сад колики би ту лифт требао за нпр. пола аутобуса, колико би требало времена да сви уђу у њега, да их попне горе и тд.Zašto da ne? Pa čemu služe liftovi i eskalatori?
Postoji i moderna verzija sa gomilom brzih liftova u Barseloni. Probao, dobro funkcioniše u praksi. Ne mislim da je dobro rešenje za ovu situaciju, doduše.U Londonu postoji 10ak stajališta metroa gde je jedini način (pored stepeništa) da se spustiš na perone lift. To je uglavnom 3+ velikih liftova za 10+ osoba po liftu. Ali su sva ta stajališta poprilično stara i takva rešenja se više ne praktikuju. Svakako da tako nešto nije uobičajeno niti praktično.