Linija M2 bi mogla imati nadzemni produžetak do aerodroma, mada bi bilo praktičnije da M3 ima krak preko Ledina i Surčina, kako bi Trg Republike kao najstroži centar grada bio direktno povezan sa aerodromom. Glavni gradski trgovi Sintagma u Atini i Serdika u Sofija su na isti način povezani sa svojim aerodromima.
BG Voz do aerodroma je žešća improvizacija, pitanje koliko često će i moći da ide linija Karaburma-Beograd Centar-Aerodrom Nikola Tesla-Surčin-Obrenovac. U najboljem slučaju će ići nešto češće od današnjih antibiotik buseva A1 i 72, ali je opet problem što se maši Krug Dvojke. Stanica Beograd Centar se samo zove tako, a i Vukov Spomenik je prilično po strani.
Najnovija linija 4 Sofijskog Metroa Obelja-Aerodrom vozi na svakih 7-10 minuta, od 5:30 ujutru do ponoći. Sa druge strane, naša jadna 72-ka vozi na 35 minuta tokom celog dana sa solo busevima, dok minibus A1 ima zadnji polazak već u 19:00 uveče i svojom trasom maši dobar deo centra. Kolika je ovo razlika u klasi: