Šta je novo?

Metro

Ehej, PowerChina je gradila branu Tri klisure... Rekao bih da, ako neko na svetu ume sa vodom, da umeju oni, samo što će to da košta... trilion juana.

Da samo što se pokazalo po svim prethodnim većim projektima kod nas da Kinezi ovde uvek šalju neku trećerazrednu ekipu stručnjaka, većinom neiskusne mlađe da uče zanat pa onda budu gori nego neka prosečna srpska firma. Bukvalno svaki projekat Kinezi su debelo probijali rokove, a i svim tim stručnjacima/radnicima odgovara da se projekat razvuče jer su debelo plaćeni za rad/vreme u Srbiji. Prosto nisu u istim uslovima kao tamo u Kini.
 
Poslednja izmena:
Људи нису свесни колико ће метро да нас кошта и да нас још више уназади. Градови који имају метро имају и различите проблеме.Основни проблем је што људи не желе да плате стварне трошкове скупог метро система, па су трошкови свуда субвенционисани.Инвестиције у метро су у већ неким земљама јавно проглашене као неуспешне па се сада траже нови и ефикаснији превози који ће задовољити захтеве корисника масовног превоза.Да не спомињем да су постали место за смештај бескућника, наркомана и сл. Мој глас иде за БГ воз.
 
Zanimljivo kako je plan iz sedamdesetih predviđao linije i u istočnom delu Beograda, a svi naredni ga zaobilazili u širokom luku, ako se izuzme onaj LRT plan sa trasom preko Bulevara.
Imao je i plan metroa posle lrt isto istocni deo Beograda. On je ustvari uvek bio orva linija do pojave slobodnih radikala.
 
Људи нису свесни колико ће метро да нас кошта и да нас још више уназади. Градови који имају метро имају и различите проблеме.Основни проблем је што људи не желе да плате стварне трошкове скупог метро система, па су трошкови свуда субвенционисани.Инвестиције у метро су у већ неким земљама јавно проглашене као неуспешне па се сада траже нови и ефикаснији превози који ће задовољити захтеве корисника масовног превоза.Да не спомињем да су постали место за смештај бескућника, наркомана и сл. Мој глас иде за БГ воз.
Šta sam ja upravo pročitao.
 
Radikalima nije bitno da metro zaista bude izgradjen.
Vecina gradana je glupa, ista tema moze da im se podgreje pred svake lokalne izbore.
A i ovako moze dobro da se krade na nepostojecem metrou.

Takodje, strucni nivo nasih gradskih menadzera i inzenjera je sada takav da nisu u stanju da kontrolisu slozen sistem kao sto je metro.
 
Људи нису свесни колико ће метро да нас кошта и да нас још више уназади. Градови који имају метро имају и различите проблеме.Основни проблем је што људи не желе да плате стварне трошкове скупог метро система, па су трошкови свуда субвенционисани.Инвестиције у метро су у већ неким земљама јавно проглашене као неуспешне па се сада траже нови и ефикаснији превози који ће задовољити захтеве корисника масовног превоза.Да не спомињем да су постали место за смештај бескућника, наркомана и сл. Мој глас иде за БГ воз.
Metro i nije investicija namenjena donosenju profita. Ne postoji efikasniji i bolji sistem javnog prevoza od metroa. Beogradu je vec preko 20 godina potreban, samo sam skeptican i da danas krenu da kopaju da mogu da zavrse prvu liniju za 15 godina a ne 2028 kako kazu. Kolko ce da nas kosta je totalno nebitno, preko je potreban
 
Metro i nije investicija namenjena donosenju profita. Ne postoji efikasniji i bolji sistem javnog prevoza od metroa. Beogradu je vec preko 20 godina potreban, samo sam skeptican i da danas krenu da kopaju da mogu da zavrse prvu liniju za 15 godina a ne 2028 kako kazu. Kolko ce da nas kosta je totalno nebitno, preko je potreban
Pa kopaju danas. Kod mene na Banovom brdu cetvrti dan kako kopaju. Ovim tempom ce zavrsiti za 150 godina.
 
Pa kopaju danas. Kod mene na Banovom brdu cetvrti dan kako kopaju. Ovim tempom ce zavrsiti za 150 godina.
Nažalost, trenutno kopaju samo male opitne bušotine kako bi sondirali teren. Rade to već mesecima u raznim delovima grada. Još uvek ne kopaju ni stanice, ni tunele.

Navodno bi do kraja godine trebala početi izgradnja podzemnih stanica a krajem iduće godine bušenje tunela krticom, ali ko će patološkim lažovima verovati? Reče Vesić na jesen 2021. da će ugovor o izgradnji depoa biti potpisan do kraja te godine, a ugovor o izgradnji M1 na proleće 2022. I jel bi tako?
 
Nažalost, trenutno kopaju samo male opitne bušotine kako bi sondirali teren. Rade to već mesecima u raznim delovima grada. Još uvek ne kopaju ni stanice, ni tunele.

Navodno bi do kraja godine trebala početi izgradnja podzemnih stanica a krajem iduće godine bušenje tunela krticom, ali ko će patološkim lažovima verovati? Reče Vesić na jesen 2021. da će ugovor o izgradnji depoa biti potpisan do kraja te godine, a ugovor o izgradnji M1 na proleće 2022. I jel bi tako?
Da, idu dole u dubinu od 30 metara da ispitaju situaciju. Par sljakera sa bagerom kopaju rupu od 30 metara 🤣 No, babe po kraju odusevljano cvrkucu o tome kako se gradi metro.
 
Aли зашто не оба побогу? Зашто не би повезали центар града са аеродромом ако већ правимо метро од нуле?

Ваљда је поента сваког саобраћајног развоја што боља повезаност и умреженост свих делова града, зашто би зауставили линију на 5 километара од аеродрома да неко мора да губи по пола сата преседајући?
Linija M2 bi mogla imati nadzemni produžetak do aerodroma, mada bi bilo praktičnije da M3 ima krak preko Ledina i Surčina, kako bi Trg Republike kao najstroži centar grada bio direktno povezan sa aerodromom. Glavni gradski trgovi Sintagma u Atini i Serdika u Sofija su na isti način povezani sa svojim aerodromima.

BG Voz do aerodroma je žešća improvizacija, pitanje koliko često će i moći da ide linija Karaburma-Beograd Centar-Aerodrom Nikola Tesla-Surčin-Obrenovac. U najboljem slučaju će ići nešto češće od današnjih antibiotik buseva A1 i 72, ali je opet problem što se maši Krug Dvojke. Stanica Beograd Centar se samo zove tako, a i Vukov Spomenik je prilično po strani.

Najnovija linija 4 Sofijskog Metroa Obelja-Aerodrom vozi na svakih 7-10 minuta, od 5:30 ujutru do ponoći. Sa druge strane, naša jadna 72-ka vozi na 35 minuta tokom celog dana sa solo busevima, dok minibus A1 ima zadnji polazak već u 19:00 uveče i svojom trasom maši dobar deo centra. Kolika je ovo razlika u klasi:
 

Prilozi

  • Sofia_Airport_metrostation.jpg
    Sofia_Airport_metrostation.jpg
    103 KB · Pregleda: 220
  • minibus-670x447.jpg
    minibus-670x447.jpg
    70,4 KB · Pregleda: 213
Poslednja izmena:
Људи нису свесни колико ће метро да нас кошта и да нас још више уназади. Градови који имају метро имају и различите проблеме.Основни проблем је што људи не желе да плате стварне трошкове скупог метро система, па су трошкови свуда субвенционисани.Инвестиције у метро су у већ неким земљама јавно проглашене као неуспешне па се сада траже нови и ефикаснији превози који ће задовољити захтеве корисника масовног превоза.Да не спомињем да су постали место за смештај бескућника, наркомана и сл. Мој глас иде за БГ воз.
Koje budalastine...
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: MC_
Nažalost, ali nije budalastina, već tema na kojoj padaju vlade u EU. Ako je Brisel napravio grešku sa metrom, Hag. Metro u Njujorku se zaglavio u 80tim godinama jer nemaju para, ne da sumnjam, nego tvrdim da mi iako ga izgradimo nećemo imati para da ga održavamo. Pravilo je da se na 30 godina ponovo ulaze u održavanje. Mi za fasade nemamo pare a ne za ovako skup projekat.
 
Nakon nedostatka argumenata protiv prosirenja Bulevara despota Stefana krenuli ste u argumentaciju protiv metroa.
Pa kako ce da se izbaci sav taj saobracaj iz vaseg kraja ako se ne izgradi metro?
 
Ја бих молио Французе да повуку признање Космета прво сами, аонда код својих сателита. Јер ако треба Србија да враћа дугове, онда је вада ред да располаже са свим својим ресурсима. Тако да докле год се то не испуни, да могу да се поздраве са инфраструктурним пројкетима.
 
Ја бих молио Французе да повуку признање Космета прво сами, аонда код својих сателита. Јер ако треба Србија да враћа дугове, онда је вада ред да располаже са свим својим ресурсима. Тако да докле год се то не испуни, да могу да се поздраве са инфраструктурним пројкетима.
Francuska ne bi ni priznala secesiju KiM, da i sama nije angloamerička kolonija već skoro 30 godina. Ona već odavno nema svoje satelite ili kolonije, čak ni u potsaharskoj Africi.

Dok Francuskom vladaju Makron i njemu slični, ne treba se nadati njenom otpriznavanju secesije. Rudnike na okupiranom KiM muzu kriminalne korporacije Vokera, Olbrajtove i Klarka, Francuska i Nemačka(EU) su tu samo da na međunarodnom planu obavljaju prljave poslove. Njihovo priznanje nema nikakvog uticaja na to da li Srbija raspolaže svojim uzurpiranim prirodnim resursima na toj teritoriji, ali nema logike ni smisla da mi njima kao država dajemo strateške projekte poput metroa i aerodroma, a da od njih zauzvrat "dobijamo" Šolc-Makronov ultimatum.

Sav posao oko metroa je mogla dobiti Kina, ta država je na svojoj teritoriji i van nje samo u zadnjih 20 godina sagradila više kilometara metroa nego Nemačka i Francuska zajedno u zadnjih 100 godina.
 
^^^Na Banovom bušili kod pošte, pred ulazom Požeške 73.
Linija M2 bi mogla imati nadzemni produžetak do aerodroma, mada bi bilo praktičnije da M3 ima krak preko Ledina i Surčina, kako bi Trg Republike kao najstroži centar grada bio direktno povezan sa aerodromom. Glavni gradski trgovi Sintagma u Atini i Serdika u Sofija su na isti način povezani sa svojim aerodromima.

BG Voz do aerodroma je žešća improvizacija, pitanje koliko često će i moći da ide linija Karaburma-Beograd Centar-Aerodrom Nikola Tesla-Surčin-Obrenovac. U najboljem slučaju će ići nešto češće od današnjih antibiotik buseva A1 i 72, ali je opet problem što se maši Krug Dvojke. Stanica Beograd Centar se samo zove tako, a i Vukov Spomenik je prilično po strani.

Najnovija linija 4 Sofijskog Metroa Obelja-Aerodrom vozi na svakih 7-10 minuta, od 5:30 ujutru do ponoći. Sa druge strane, naša jadna 72-ka vozi na 35 minuta tokom celog dana sa solo busevima, dok minibus A1 ima zadnji polazak već u 19:00 uveče i svojom trasom maši dobar deo centra. Kolika je ovo razlika u klasi:
Adekvatno si se izrazio za BG Centar. Fali nam samo smajli Srbijavoz-fijasko. Sramota za grad da nema nikakvu šinsku vezu do aerodroma, a jo veća što usled nedostatka brzog prevoza nema zglobne autobuske ekspres linije autoputrem do udaljenih delova grada poput onih u Atini, i pored postojanja autoputa, sad i obilaznice.
I Alstom nam se prebacuje na Surčinski kolosek

Jel to insinuira na probleme sa brzinom realizacije metroa, ili na popunjavanje rupe koju su Rusi napravili (uticaj s*anja u Ukrajni na sudbinu "beogradskog dijametra")? Čudi me da Kinezi ne završe u istoj šerpi s obzirom da su tradicionalno u svakoj čorbi mirođija.
 
Vrh