Treća linija je na tako dugom štapu, da verujem da ni oni još nemaju predstavu ni gde će joj biti terminalne stanice, a kamoli kuda će prolaziti trasa između njih. Ova mapa je običan propagandni pamflet koji bacaju narodu u oči, isto kao i Vesićevi ugovori koje "potpisuje" već po 945678935. put u zadnje 2 godine. Pa čak ni planovi za M1 i M2 nisu dosledni, čas se stanica zove "Cvijićeva", čas je "Dunav". Čas je "Pera Ćetkovića", čas je "Mirijevski Bulevar". Čas je "Gazela", čas je "Mostar". Stanice Višnjička malo ima, malo nema. Negde je stanica Slavija, a negde je Manjež. M2 na nekoj mapi ide samo do Železničke Stanice Zemun, a negde drugde pravi spiralu čak do Bežanije.
Crteži se menjaju na mesečnom nivou, jedina konstanta je da se na terenu ne radi ništa pod milim bogom, kao i svih ovih vek i po koliko o metrou maštamo. Ali bitno je da preduzeće koje upravlja budućim metroom verovatno pomoću nekog vremeplova, isplaćuje po 1000+ evra mesečno SNS parazitima. Samo čekamo kada će osnovati javno preduzeće "Beogradski Kosmodrom i Srpska Svemirska Stanica" ili "Nuklearne Elektrane Srbije", pa da iz svojih džepova plaćamo i plate astronautima iz pečenjare.
Pošto im kreiranje futurističkih animacija i rendera ide najuspešnije od svega ostalog u ovom projektu, ima li neka slika kako će izgledati onaj Vesićev eskalator od pola kilometra između Prokopa i metro stanice Gazela/Mostar? Takva mašina bi bila za Ginisovu Knjigu Rekorda, ako se realizuje.