Smanjuju se izdvajanja za gradnju metroa u Beogradu u 2023. godini:
"Predloženi rabalans budžeta za 2023, po oceni Fiskalnog saveta, pati od "već uobičajenog manjka transparentnosti". "Kao i u prethodnim godinama ni novi rebalans ne donosi potrebna objašnjenja za važne promene u strukturi budžetskih rashoda", ocenjuje se u analizi Fiskalnog saveta i ukazuje na nekoliko neobrazloženih važnih stavki - od značajnog smanjenja izdataka, za čak osam puta, za izgradnju metroa u Beogradu pa do porasta troškova izgradnje sportskih stadiona za oko pet milijardi dinara.
„Na primer, nije objašnjeno zašto se transferi Gradu Beogradu za izgranju metroa smanjuju čak za osam puta u odnosu na prvobitni budžetski plan – sa 30 milijardi dinara na četiri milijarde dinara. Nije naveden ni razlog zbog kog se državni rashodi za ekproprijaciju smanjuju za oko 30 odsto, sa 18,6 milijardi na 13,2 milijarde dinara, tj. koji konkretno projekti kasne i zbog čega. S druge strane, nije obrazloženo zašto su troškovi izgradnje sportskih stadiona sad porasli za oko pet milijardi dinara“, istakao je Fiskalni savet u svojoj analizi.
Izvor: https://nova.rs/vesti/biznis/fiskal...ovodom-rebalansa-budzeta-i-nemaju-reci-hvale/
Smanjuju se izdvajanja za gradnju metroa u Beogradu u 2023. godini:
"Predloženi rabalans budžeta za 2023, po oceni Fiskalnog saveta, pati od "već uobičajenog manjka transparentnosti". "Kao i u prethodnim godinama ni novi rebalans ne donosi potrebna objašnjenja za važne promene u strukturi budžetskih rashoda", ocenjuje se u analizi Fiskalnog saveta i ukazuje na nekoliko neobrazloženih važnih stavki - od značajnog smanjenja izdataka, za čak osam puta, za izgradnju metroa u Beogradu pa do porasta troškova izgradnje sportskih stadiona za oko pet milijardi dinara.
„Na primer, nije objašnjeno zašto se transferi Gradu Beogradu za izgranju metroa smanjuju čak za osam puta u odnosu na prvobitni budžetski plan – sa 30 milijardi dinara na četiri milijarde dinara. Nije naveden ni razlog zbog kog se državni rashodi za ekproprijaciju smanjuju za oko 30 odsto, sa 18,6 milijardi na 13,2 milijarde dinara, tj. koji konkretno projekti kasne i zbog čega. S druge strane, nije obrazloženo zašto su troškovi izgradnje sportskih stadiona sad porasli za oko pet milijardi dinara“, istakao je Fiskalni savet u svojoj analizi.
Izvor: https://nova.rs/vesti/biznis/fiskal...ovodom-rebalansa-budzeta-i-nemaju-reci-hvale/
I ovakva kakva je planirana dvokolosečna pruga do Surčina milion puta korisnija od ovog nadrimetroa jel ona makar povezuje aerodrom sa glavnim železničkim tačkama po gradu.Pojela dvokolosecna pruga od 33km do Surcina sve pare od metroa.
Srećna druga linija ko slavi! Neverovatno je kako štancuju planove za ovaj metro.Јавни увид у Нарт ПГР шинских система у Београду са елементима детаљне разраде друге линије метро система
Секретаријат за урбанизам и грађевинске послове Градске управеwww.beograd.rs
Ako i ona ne uslovi presedanje recimo u Zemun Polju (preusmerena trasa) jer: a) imamo usko grlo sve do Resnika i b) još ne znamo ni na šta će "gradski" vozni park da liči, kamoli tender da raspišemo. I autobusi nam se mrcvare godinama, pa se sve bojim da će veći broj vozova brže stići. Evo dovoljno pogledati Soko kako visoko leti sa cela 3 komada na šatlu BG-NS pa ne verujem da će pljunuti iznedriti ceo projekat.I ovakva kakva je planirana dvokolosečna pruga do Surčina milion puta korisnija od ovog nadrimetroa jel ona makar povezuje aerodrom sa glavnim železničkim tačkama po gradu.
Tramvajem u 23. vekAjd pa da ne bude nista od ovoga to bi bio spas.
Ne produžava to nešto mnogo putovanje, tih par stanica prođe voz za 5 minuta. Nema tu čekanja, kad mašinovođa da komandu da se zatvore vrata, onda se zatvaraju, neće on tu da gleda da li neko trči pa da ga sačeka. Taj što trči će samo da poljubi vrata (desilo mi se danas kada sam čekao da uđem, vozač zbog reda vožnje zatvara vrata i kreće glasovno obaveštenje, ja hop, uskočim dok se vrata zatvaraju iza mene i ostaju dve osobe koje su isto čekale)Postaje sve gore i gore.
I kakav je to fazon sa ovim krivudavim S trasama koje produžuju putovanje.