Šta je novo?

Metro

Današnja pijačna propaganda vlasti kao planirani projekat broj 1.
IMG_20230902_174529744.jpg
 
Smanjuju se izdvajanja za gradnju metroa u Beogradu u 2023. godini:

"Predloženi rabalans budžeta za 2023, po oceni Fiskalnog saveta, pati od "već uobičajenog manjka transparentnosti". "Kao i u prethodnim godinama ni novi rebalans ne donosi potrebna objašnjenja za važne promene u strukturi budžetskih rashoda", ocenjuje se u analizi Fiskalnog saveta i ukazuje na nekoliko neobrazloženih važnih stavki - od značajnog smanjenja izdataka, za čak osam puta, za izgradnju metroa u Beogradu pa do porasta troškova izgradnje sportskih stadiona za oko pet milijardi dinara.

„Na primer, nije objašnjeno zašto se transferi Gradu Beogradu za izgranju metroa smanjuju čak za osam puta u odnosu na prvobitni budžetski plan – sa 30 milijardi dinara na četiri milijarde dinara. Nije naveden ni razlog zbog kog se državni rashodi za ekproprijaciju smanjuju za oko 30 odsto, sa 18,6 milijardi na 13,2 milijarde dinara, tj. koji konkretno projekti kasne i zbog čega. S druge strane, nije obrazloženo zašto su troškovi izgradnje sportskih stadiona sad porasli za oko pet milijardi dinara“, istakao je Fiskalni savet u svojoj analizi.

Izvor: https://nova.rs/vesti/biznis/fiskal...ovodom-rebalansa-budzeta-i-nemaju-reci-hvale/
 
Ако будемо још јаче грцали у протестима апстрактне тематике, стадионе као првобитна замена за метро, замениће велики циркуси где ће главна атракција бити овај изгубљени народ.
 
Smanjuju se izdvajanja za gradnju metroa u Beogradu u 2023. godini:

"Predloženi rabalans budžeta za 2023, po oceni Fiskalnog saveta, pati od "već uobičajenog manjka transparentnosti". "Kao i u prethodnim godinama ni novi rebalans ne donosi potrebna objašnjenja za važne promene u strukturi budžetskih rashoda", ocenjuje se u analizi Fiskalnog saveta i ukazuje na nekoliko neobrazloženih važnih stavki - od značajnog smanjenja izdataka, za čak osam puta, za izgradnju metroa u Beogradu pa do porasta troškova izgradnje sportskih stadiona za oko pet milijardi dinara.

„Na primer, nije objašnjeno zašto se transferi Gradu Beogradu za izgranju metroa smanjuju čak za osam puta u odnosu na prvobitni budžetski plan – sa 30 milijardi dinara na četiri milijarde dinara. Nije naveden ni razlog zbog kog se državni rashodi za ekproprijaciju smanjuju za oko 30 odsto, sa 18,6 milijardi na 13,2 milijarde dinara, tj. koji konkretno projekti kasne i zbog čega. S druge strane, nije obrazloženo zašto su troškovi izgradnje sportskih stadiona sad porasli za oko pet milijardi dinara“, istakao je Fiskalni savet u svojoj analizi.

Izvor: https://nova.rs/vesti/biznis/fiskal...ovodom-rebalansa-budzeta-i-nemaju-reci-hvale/

Pojela dvokolosecna pruga od 33km do Surcina sve pare od metroa.
 
Smanjuju se izdvajanja za gradnju metroa u Beogradu u 2023. godini:

"Predloženi rabalans budžeta za 2023, po oceni Fiskalnog saveta, pati od "već uobičajenog manjka transparentnosti". "Kao i u prethodnim godinama ni novi rebalans ne donosi potrebna objašnjenja za važne promene u strukturi budžetskih rashoda", ocenjuje se u analizi Fiskalnog saveta i ukazuje na nekoliko neobrazloženih važnih stavki - od značajnog smanjenja izdataka, za čak osam puta, za izgradnju metroa u Beogradu pa do porasta troškova izgradnje sportskih stadiona za oko pet milijardi dinara.

„Na primer, nije objašnjeno zašto se transferi Gradu Beogradu za izgranju metroa smanjuju čak za osam puta u odnosu na prvobitni budžetski plan – sa 30 milijardi dinara na četiri milijarde dinara. Nije naveden ni razlog zbog kog se državni rashodi za ekproprijaciju smanjuju za oko 30 odsto, sa 18,6 milijardi na 13,2 milijarde dinara, tj. koji konkretno projekti kasne i zbog čega. S druge strane, nije obrazloženo zašto su troškovi izgradnje sportskih stadiona sad porasli za oko pet milijardi dinara“, istakao je Fiskalni savet u svojoj analizi.

Izvor: https://nova.rs/vesti/biznis/fiskal...ovodom-rebalansa-budzeta-i-nemaju-reci-hvale/

Сад кад запослени у БГ метроу ступе у штрајк
 
инфалција идеја. Ништа друго. Држање "температуре" за кување жабе (бирачког тела)
 
I ovakva kakva je planirana dvokolosečna pruga do Surčina milion puta korisnija od ovog nadrimetroa jel ona makar povezuje aerodrom sa glavnim železničkim tačkama po gradu.
Ako i ona ne uslovi presedanje recimo u Zemun Polju (preusmerena trasa) jer: a) imamo usko grlo sve do Resnika i b) još ne znamo ni na šta će "gradski" vozni park da liči, kamoli tender da raspišemo. I autobusi nam se mrcvare godinama, pa se sve bojim da će veći broj vozova brže stići. Evo dovoljno pogledati Soko kako visoko leti sa cela 3 komada na šatlu BG-NS pa ne verujem da će pljunuti iznedriti ceo projekat.

Da se ne lažemo sedi se na previše stolica imajući u vidu inflaciju. Umesto jedan sistem da radi kako treba ako se ovako nastavi još malo pa nećemo imati nijedan, čak ni postojeći.

Tako da mislim da bi daleko veći efekat od bilo čega kratkoročno i srednjoročno imale dve linije gradske železnice po metro standardu i to:

A01. Expo 27
A02. Surčin
A03. Aerodrom
A04. Autoput
A05. Plavi horizonti
A06. Altina
A07. Zemun
A08. Železnička
A09. Tošin bunar
A10. Omladinskih brigada
A11. Novi Beograd - Blok 42
A12. Senjak
A13. Beograd - Centar
A14. Autokomanda
A15. Dušanovac
A16. Šumice
A17. Mirijevo
A18. Kaluđerica
A19. Leštane
A20. RK IKEA

B01. Resnik
B02. Kijevo
B03. Kneževac
B04. Rakovica
B05. Stari Košutnjak
B06. Careva ćuprija
B07. Bulevar Vojvode Mišića
B08. Mostar
B09. Karađorđeva
B10. Bajloni
B11. Cvijićeva
B12. Pančevački most
B13. Zrenjaninski put
B14. Kotež R
B15. Ovča R
B16. Borča

Al džaba kad su pokakili silne zgrade na sred koridora.

Vezano za pantografov komentar, na ove se ustaljene koridore lako nadovezuju Jovinove M1, M2, M3 i M4, dok aktuelni plan iziskuje devijaciju preko Prokopa. Planirana devijacija druge linije bi uhvatila obe ose gradske železnice i to Istok-Zapad na Autokomandi, a Sever-Jug u Karađorđevoj (marginalno pomeranje sa Savskog trga). U tom bi slučaju treća uhvatila prvu osu na Dušanovcu i u Bloku 42, a drugu na Bajloniju, uz istovremeno pokrivanje Vukovog spomenika (Regio).
 
Izgleda da više niko ne zna hoće li M2 ići do železničke u Zemunu, ili će M3 ići do Bežanijske Kose. Samo sluđuju narod bacajući mu masu kontradiktornih informacija u oči, a po svemu sudeći ne planiraju ni da potpišu ugovor o depou, a kamoli da nešto izgrade. Prođe nam i avgust, Vesić opet ugovor ne potpisa, ufffffff, sebi sam već dosadio što uopšte pamtim njegove lažne najave u zadnje 2 godine.
 
Postaje sve gore i gore.

I kakav je to fazon sa ovim krivudavim S trasama koje produžuju putovanje.
Ne produžava to nešto mnogo putovanje, tih par stanica prođe voz za 5 minuta. Nema tu čekanja, kad mašinovođa da komandu da se zatvore vrata, onda se zatvaraju, neće on tu da gleda da li neko trči pa da ga sačeka. Taj što trči će samo da poljubi vrata (desilo mi se danas kada sam čekao da uđem, vozač zbog reda vožnje zatvara vrata i kreće glasovno obaveštenje, ja hop, uskočim dok se vrata zatvaraju iza mene i ostaju dve osobe koje su isto čekale)

Ali da je plan i dalje užasan, jeste.
 
Pozitivno je što se ovako ostvaruje dobra konekcija Bežanijske kose sa Zemunom koja sada realno jedva da postoji (82 koji ide retko) a biće okej opcija ka centru u vremenu špica. Te mi je ova devijacija skroz okej rešenje da se malom promenom pred depo pokrije još jedno naselje.
 
Vesić u oktobru 2021: "Ugovor o depou potpisujemo u decembru, a o M1 u martu"
Vesić u decembru 2021: "Ugovor o depou potpisujemo u januaru, a o M1 u aprilu"
Vesić u martu 2022: "Ugovor o depou potpisujemo u maju, a o M1 u julu"
Vesić u avgustu 2022: "Ugovor o depou potpisujemo u novembru, a o M1 u januaru 2022."
Vesić u februaru 2023: "Ugovor o depou potpisujemo u aprilu, a o M1 u junu"
Vesić u junu 2023: "Ugovor o depou potpisujemo u avgustu, a o M1 u oktobru"

Ako neku izjavu nisam propustio; ovakvo besomučno laganje i moždano silovanje sopstvenog naroda mislim da ne postoji čak ni u alanfordovskoj adaptaciji propagande Jozefa Gebelsa. Ajde da živimo u nekom vremenu od pre 200 godina, kada elektronski mediji i internet nisu postojali a nekih 5% stanovništva je bilo u stanju da kupuje i čita dnevnu štampu, pa da ovakvo masovno sluđivanje i može da prođe. Apsolutno je nadrealno šta nam rade :mad: :mad: :mad:
 
Poslednja izmena:
Па осим неколицине људи који могу да синтетишу основну инфомрацију већина становништва је препуњена информацијама где свака нова истускује стару. Људи више не одмарају, више не чују своје мисли, а и необучавају се да мисле. Стога овакав безобразлук пролази
 
Vrh