Прошао је воз да би метро са једном линијом могао да реши и минорне саобраћајне проблеме Београда.
Треба градити брзо оно што може у великој мери помоћи открчењу чепова у шпицевима. Имаћемо следеће године (ваљда) готову обилазницу до Бубањ Потока и саобраћајницу Блокови - Милош Велики. Треба радити по хитном поступку Т6 и оно што је најважније СМТ од Моста на Ади до Шумица.
У метро треба улагати постепено и константно, као Беч, па кад буде, буде. И треба улагати симултано у прве две линије, како би се у првој фази отвориле централне деонице прве две линије, а онда се у следећој фази оне проширивале ка периферији, као у плану из 80-их, јер ће то имати директан импакт на побољшање саобраћајне ситуације. Никако градити линију по линију. Увести буквално закон, ма унети у устав ако треба, да се држава и град обавезују да сваке године уложе у метро минимално толико и толико, како се ова вековна агонија са вечитом причом и 0 улагања у метро не би наставила.
Такође, оно што би морало хитно бити (пре свега) је побољшање БГ воза као првенственог начина преласка реке. Увођење краћих линија, Земун - Раковица, Земун - Карабурма (изградити коначно тај патрљак до Карабурме у већ постојећем тунелу) за прелазак преко Саве уз бесплатно паркирање уз Бус плус, па чак и бесплатан превоз БГ возом уз бесплатну паркинг карту и нове паркинге поред станица. Интервал полазака на овој централној деоници БГ воза 15 минута у шпицу и 30 минута ван шпица.
Дакле, потребан је свеобухватан план свих вида транспорта који би заједно имали улогу у максималном смањивању саобраћајне агоније у Београду, а не посматрати сваки систем (метро, БГ воз, друмски саобраћај) засебно, без узимања у обзир тренутног нивоа развитка другог система.