Пантограф
Professional
- Učlanjen(a)
- 23.04.2012.
- Poruke
- 21.239
- Pohvaljen
- 48.325
То се све решава политиком паркирања, коме није скупо, нек паркира у центру, ако може. колико их тако паркира на Доњем Менхетну, или у лондонском Ситију? Уосталом, сећам се, кад је отворена гаража Пионирски парк, могло је пола дана да се остане за 70 динара. Све се то доведе у ред, чак, ако би се пролазни правци изместили из центра - а за то је услов не метро, него градња друмова и тунеа - не би било ни гужве у центру ако је висока цена паркирања.
Истину говорећи, што више размишљам, посматрам метро, чак и добро пројектован, као непотребан и у основи непријатељски, окупациони пројекат. А што је најјаче, конкретан план метроа покрива центар укупно једном станицом - све до треће линије.
Истину говорећи, што више размишљам, посматрам метро, чак и добро пројектован, као непотребан и у основи непријатељски, окупациони пројекат. А што је најјаче, конкретан план метроа покрива центар укупно једном станицом - све до треће линије.