Iidealno je da pobedi opozicija i da odmah stavi van snage plan metroa, da se koncentriše na BG:voz i na UMP, kao značajniji projekat od metroa (gradova bez metroa ima, bez drumova nema, to se neki samo šale da je Beograd sa svojim sokacima funkcionalan grad i da će metro takvom da mu pomogne).
I, što se mene tiče, metro u Beogradu mogu i da ne doživim. Bolje je ulagati ogroman novac u ljudski razvoj, tj. u nauku, kulturu, obrazovanje, zdravstvo, sport, a za prevoz će da posluže i bolje žute trake. I automobili. I neće vas niko gurati u vagon ko u Tokiju, i dalje ćete putovati bolje od njih. Beš brzu ljudsku kanalizaciju, ako košta tolike milijarde, kome to treba. Prošo voz, nismo napravili i aj zdravo. Čekamo vazdušnu mobilnost. Ebeš metro.
Idealno je da pobedi opozicija, i da do kraja 2023. počne da gradi metro, po studiji iz 1976. ili ovakav, nije toliko bitno, samo neka se od metroa ne odustaje i neka se već jednom prokleto sagradi. Milionskih prestonica bez metroa u Evropi nema, osim nažalost Beograda.
Da su drumske saobraćajnice u BG najbolje na svetu, to ne može da supstituiše nedostatak metroa. Jedini milionski gradovi bez metroa na zapadu su one "novije" metropole, koje su se kao kao takve razvile tokom 20. veka, i samim tim su imale vremena da svoje urbano uređenje prilagode naglom prilivu automobila, u smislu izgradnje širokih bulevara i ogromnih parking-prostora. Takvi gradovi su Hjuston, Dalas, San Dijego, San Antonio, Finiks, oni metro nemaju ni danas. Sa druge strane, gradovi koji su izrasli još pre početka automobilske ere imaju metro kao glavni vid prevoza. To su Njujork, Čikago, Filadelfija, London, Pariz, Berlin, njihovi metroi spadaju među najstarije, najprometnije i najveće na svetu. Njujork je jedini američki grad u kojem više od polovine domaćinstava nema nijedan automobil, i gde većina stanovnika na posao putuje javnim prevozom, prvenstveno metroom.
Beograd je već sada zreo da ima gurače koji putnike ubacuju u buseve za vreme špica, kao u Tokiju. Neko će sada reći "eto Tokio ima metro, pa opet je gužva tolika da mu trebaju i gurači". Da, ali se mora uzeti obzir da Tokio ima 30 miliona stanovnika, a metro je dobio pre skoro 100 godina. Beograd ima 2 miliona stanovnika, a metro nema u 21. veku. Na šta bi Tokio tek ličio da ni danas nema metro, nego da se oslanja samo na žute trake, prigradsku železnicu i automobile? Da li bi iole bio funkcionalan? Ne Tokio, on je najveći grad na svetu, ajde da pogledamo primere iz našeg komšiluka; na šta bi danas ličili Sofija,Atina,Bukurešt,Budimpešta da metro nemaju? Ličili bi upravo na Beograd petkom ujutru i popodne.