Šta je novo?

Metro

hazard":13y8uweb je napisao(la):
MareCar":13y8uweb je napisao(la):
Samo da nebudu ko neke bugarske, sa kupatilskim plocicama....
Tak'e su i u Torontu :laugh:

Ova se cak zove Bathurst :) skroz izgleda kao neko kupatilo
I ovde ima takvih (ali su manje "plocice"..i okrugle) ali su to uglavnom stare stanice iz 70tih i 80tig, u 2010tim treba ipak nesta malo lepse.

JohnnyLee":13y8uweb je napisao(la):
Sta ti znas...ti bi da imas dve odvojene platforme pa da svaki put kad presedas u drugi pravac moras da trcis uz stepenice i niz stepenice da bi uhvatio voz...ajde reci mi sta ti ne pase kod "island" stanice (koja je btw. sigurno najbrojnija na svetu)? Koje to ona ima mane koje ja u vise od 20 godina odkad se sa njom vozim nisam primetio.
 
dubai_metro_underground_10.jpg
20080206-dubai-metro-underground-01.jpg

Ma kod nas će biti island najčešće ali i drugih rešenja,mislim da to zavisi i od konfiguracije terena,ali i intersection ispod Skupštine,pa kod Vuka,Prokop..samo za unutrašnju dekoraciju najbolje rešenje je mermer,granit pre svega zbog trajnosti pa stanica Vukov spomenik je nabolji primer, iako mali promet ljudi a dosta proteklog vremena za sada je nije izraubovao(treba joj hitno krečenje plafona),a Srpsko-Slovensko-Vizantijski smisao za estetiku će valjda opet dobiti šansu da se izkaže kao na Hramu Sv.Save ,ali i omanuo na jeftinoj i ružnoj fasadi Bg Arene.
 
@2012
o presvetli vidoviti magu, da li bi mi mogao reći koji će biti rezultat srbija:rumunija u subotu?

2012":3uz2lxm3 je napisao(la):
Srpsko-Slovensko-Vizantijski smisao za estetiku će valjda opet dobiti šansu da se izkaže kao na Hramu Sv.Save ,ali i omanuo na jeftinoj i ružnoj fasadi Bg Arene.
ovo mi je najjača izjava na forumu u proteklih 7 dana. Mogli bi da otvorimo neki "hall of fame" za ovakve predivne umotvorine, slatko bi se nasmejali svaki put. :cool:

2012 je moj idol, seriously :gobb:
 
He he,puno simpa komentara Srbija/Rumunija 1>1 :cool: ali možda naša Srpska arhitektura i ne dobije priliku da se pokaže na ovom poslu,možda Rusi ponovo ostave svoj arhitektonski pečat pored već brojnih zdanja mnoga i najlepša(monumentalna) u Beogradu(na radost nas koji smo se zalagali za lep klasičan metro sa Ruskim stilom)u ostalom biće to i pitanje prestiža za Ruse ,generacije će govoriti kako su naš metro gradili (nama dragi)Rusi,kao što u Pragu(gde Ruse baš i ne vole) ponosni na svoj metro,ali uvek kiselo govore-"rusi su ga gradili".

Konuzin: Medvedev donosi dobre vestiFoNet, 08.10.2009 16:12:46 Ocena: 4.83 (Glasova: 6) Komentara: 0

ZAJEČAR - Ambasador Rusije Aleksandar Konuzin izneo je danas uverenje da će ruski predsednik Dmitrij Medvedev tokom posete Beogradu doneti dobre vesti i odgovor na zahtev predsednika Srbije Borisa Tadića za finansijskom pomoći.
U Zaječaru je Konuzin novinarima rekao da se radi o finansijskim sredstvima za pokrivanje deficita budžeta, izgradnju metroa i niza infrastrukturnih projekata.
Konuzin je izjavio da je proteklih nedelja u Srbiji boravilo nekoliko ruskih delegacija, koje su sa srpskim kolegama razmatrali konkretne projekte za finansiranje.
Prema rečima Konuzina, o konkretnim pitanjima nedavno su razgovarali i ministri finansija Rusije i Srbije Aleksej Kudrin i Diana Dragutinović.
(sanjam,ne ,nemam pojma )treba mi kafa,hitno:kafa:
 
JohnnyLee":2t3qfavc je napisao(la):
MareCare, nemo' me biješ. ja lično ne volim island platforme u nekim konfiguracijama.
Imam lopatu.... :D

Ma ne, imam iskustvo sa obim vrstama i island je milion puta bolji od odvojenih, kad gledas sa prilaznog nivoa podeljeno je mozda malo lepse ali je island dosta bolje, a i island ne mora da znaci da ne moze da bude lepo ili da ce da bude guzva, sve je pitanje sta od toga napravis. Ako je napravis preusku bice guzve, ako ih napravis ruzne nece biti lepe.
 
Ono sto je sigurno je da su island platforme potrebne na terminusima, jer onda voz moze lako da udje na poslednju stanicu, i onda sa istog mesta promeni pravac i krene nazad. Alternativa tome je voz koji staje u sredinu stanice (ali samo jedan) tako da moze da se izadje na obe strane (kao terminus linije 6, Charles de Gaulle-Etoile u Parizu, npr.) ali to stvara konfuziju donekle (kuda izaci? kuda uci? itd.).

S druge strane prednost odvojenih je sto se tunel prokopa takoreci pravolinijski a platforme se samo dodaju sa strane na stanicama.

Toronto ima sistem gde su terminusi (i bivsi terminusi) u island konfiguraciji, kao i stanice gde se odvija veliki broj presedanja (npr. St. George station, gde su linije jedna iznad druge i presedanje je vrlo jednostavno - popnes se/spustis se stepenicama i onda su ti oba pravca tu), dok su ostale "obicne" stanice uglavnom odvojene - mada ima izuzetaka za ovo pravilo, naravno.
 
Evo kako Bombardier pravi razliku među raznoraznim varijacijama (pri)gradskog prevoza. Zanimljivo za znati.

egy151.jpg
 
hazard":1tvglqgn je napisao(la):
Ono sto je sigurno je da su island platforme potrebne na terminusima, jer onda voz moze lako da udje na poslednju stanicu, i onda sa istog mesta promeni pravac i krene nazad. Alternativa tome je voz koji staje u sredinu stanice (ali samo jedan) tako da moze da se izadje na obe strane (kao terminus linije 6, Charles de Gaulle-Etoile u Parizu, npr.) ali to stvara konfuziju donekle (kuda izaci? kuda uci? itd.).

S druge strane prednost odvojenih je sto se tunel prokopa takoreci pravolinijski a platforme se samo dodaju sa strane na stanicama.

Toronto ima sistem gde su terminusi (i bivsi terminusi) u island konfiguraciji, kao i stanice gde se odvija veliki broj presedanja (npr. St. George station, gde su linije jedna iznad druge i presedanje je vrlo jednostavno - popnes se/spustis se stepenicama i onda su ti oba pravca tu), dok su ostale "obicne" stanice uglavnom odvojene - mada ima izuzetaka za ovo pravilo, naravno.
ja sam za tu varijantu. da se island koristi kada više linija koristi istu stanicu i na terminusima, a obična stanica bude odvojena platforma.
 
Zar commuter train nije - RER? S-Bahn? GO train? I tako te stvari?
 
koliko se ja pratime te stvari, commuter train jeste RER, S-Bahn i slično. to bi trebalo da bude i Beovoz, ali, za sada, nije.

edit: tram-train dođe nešto između tramvaja i commuter train-a
 
[Цветковић је рекао да ће из укупне суме средстава које би Русија требало да одобри Србији, 300 милиона евра бити искоришћено за покривање буџетског дефицита.

Остатак новца биће усмерен на реализацију великих инвестиционих пројеката, као што су изградња метроа у Београду и обилазнице око главног града Србије, пренео је Итар- тас с.
 
Mostovi preko Dunava i Save
- Kao što je predsednik Tadić obećao, planiramo da završimo izgradnju pet mostova u Srbiji u naredne dve godine - kaže Mrkonjić.
Jedan od mostova se već radi - most preko Ade Ciganlije. Za drugi most, preko Dunava u Novom Sadu, vredan 70 miliona evra, završena je projektna dokumentacija. Novac daju naša i italijanska vlada svako po 30 miliona evra i „Železnice Srbije“ 10 miliona evra. Mrkonjić očekuje početak radova u decembru ili početkom iduće godine.
Za investiranje trećeg mosta preko Dunava, kod Galenike, ukupne vrednosti oko 250 miliona evra, vode se pregovori sa kineskom vladom, a početak izgradnje planiran je u martu iduće godine.
- Most koji ćemo sigurno završiti u mandatu ove vlade je metro-most preko Save kod Brankovog mosta od oko 40 miliona evra. I peti most, kod Vinče, vrlo je važan, u nastavku obilaznice, jer se deo saobraćaja prema Pančevu i sa juga i sa severa oslobađa. Ta dva mosta, kod Galenike i Vinče oslobodila bi Pančevački most koji je takođe u kritičnoj situaciji kao most Gazela - kaže Mrkonjić.Izvor www.blic on line.
 
Mrkonjiceve izjave imaju otprilike istu tezinu kao da ja sad nesto izjavim. Eto: Beograd ce za 5 godina imati jos 4 mosta! Ova izjava ima isti kredibilitet kao i bila koja Mrkonjiceva, na bilo koju temu. Mrka = prevara
 
Ne znam, ja ipak citam nesto iz Mrkine izjave: ako je on bio protiv tog resenja (metro mosta uz Brankov most), a zalagao se za metro most u produzetku Nemanjine, onda njegova izjava da ce se graditi most uz Brankov ipak nesto znaci...
 
naravno da ne znaci nista.... oni samo tako bacakaju predvidjanja i zato se i cesto menjaju.... niko jos ne pravi nikakvu dokumetaciju, barem ne konkretnu (idejno resenje, projekat)... znaci nista se ne zna i nece se skoro znati, jer samo kada se krene u izradu projekta bice potrebne godine da se zavrsi.
 
Pa ,meni ta izjava znači Metro će se raditi po starom projektu(može odmah da počne izgradnja.tjposle 20.),most je odavno projektovan(može odmah da počne izgradnja) na sumu od 40 mil evra(Ruski kredit) i pozicija mosta je do starog tramvajskog na strani prema Brankovom mostu,i označi će početak izgradnje Metroa. :kafa:
 
Hm, ja to nisam baš tako shvatio... most do Brankovog je po BELAM projektu odmah do Brankovog prema Kalemegdanu, a deo ruskih para koji bi išao za "metro" (500 mil. $) je otprilike ono što je potrebno za BELAM...
 
da, ako on kaze kod brankovog mosta to nesto znaci - laki metro polako pobedjuje. ubedjen sam da se to otprilike i znalo, samo se malo digla prasina
 
Vrh