Šta je novo?

Metro

@nbumbic

Ovaj plan baš i nema direktne veze sa idejama metroa već je u pitanju jedna od ilustracija za akciju Beograd - Olimpijski grad, tamo negde sredinom 80.-tih
 
Tacnije beograd je trebao da bude kandidat 1992 ima cak i nekin Mrkin intervju u politici iz tog vremena :cool:
 
shmeksi":2zmqnqev je napisao(la):
@nbumbic

Ovaj plan baš i nema direktne veze sa idejama metroa već je u pitanju jedna od ilustracija za akciju Beograd - Olimpijski grad, tamo negde sredinom 80.-tih
U pravu si, nema oznaka stanica itd, a ima naznačen intercontinental hotel.

Repostovao sam ovu skicu jer se na njoj vidi gde bi taj mrkin most trebao da bude i ilustruje dobro da nije baš tako lako napraviti vezu iz Nemanjine ka N. Bgd.
Treba završiti Prokop prvo i iseliti sve sem par koloseka

Inače Beograd se kandidovao za OI 1988 i 1992, a 92 je na kraju izbor bio između Barselne in BG - izgubismo za par glasova
 
Sto se tice glasova za OI '92, na Wikipediji sam nasao ovaj podatak...preneto sa International Olympic Committee Vote History
1992 Summer Olympics bidding results
City NOC Name Round 1 Round 2 Round 3
Barcelona Spain 29 37 47
Paris France 19 20 23
Brisbane Australia 11 9 10
Belgrade Yugoslavia 13 11 5
Birmingham United Kingdom 8 8 -
Amsterdam Netherlands 5 - -

Cisto da realno pogledamo na stvar, da Beogrd nije bas za par glasova izgubio OI...jeste prosao dva kruga, ali opet je bilo nedovoljno. Naravo, to ne umanjuje znacaj te kandidature. Ali eto, da se ne zavaravamo :)

Uostalom, otisli smo isuvise sa teme. Mada mene zanima jedno hipoteticko pitanje...da je kojim slucajem BG dobio OI tada, 1986. godine, sta bi kasnije bilo sa SFRJ? Da li bi se iste stvari odigrale...
 
Pa Beograd je dobio SP u kosarci 1994., pa je to premesteno u Toronto, zar ne? Ne verujem da bi to ista promenilo. U najboljem slucaju bi sranje pocelo 1993. umesto 1991.
 
HaLyl":1us6ugvt je napisao(la):
Sto se tice glasova za OI '92, na Wikipediji sam nasao ovaj podatak...preneto sa International Olympic Committee Vote History

Cisto da realno pogledamo na stvar, da Beogrd nije bas za par glasova izgubio OI...jeste prosao dva kruga,
Hvala na ispravci, eto kako čovek ispadne bu**** kad verujue opštim isitinama koje se prenose u razgovorima, a ne proveri nigde!

No, u pravu si i za lutanje sa teme, pa satajem ovde.
 
hazard":33yc7fss je napisao(la):
Pa Beograd je dobio SP u kosarci 1994., pa je to premesteno u Toronto, zar ne? Ne verujem da bi to ista promenilo. U najboljem slucaju bi sranje pocelo 1993. umesto 1991.
Brate, pa ne mozes porediti SP u basketu i OI...u prici oko OI su ogromne pare...cela drzava od toga ima ogromne koristi. No, sta je tu je...sta je bilo bilo je :)
 
Pa, sto se para tice, onako odokativno bi Beograd vise zaradio od SP u basketu nego od OI. Mnogi gradovi su nakon olimpijada ostajali u zescim dugovima, jer su ogromne investicije potrebne, a mnogi objekti prakticno za jednokratnu upotrebu (eto u Kini mnogi stadioni danas zvrje prazni, a u Atini su gradili stadion za bejzbol koga nikogu Grckoj ne zanima, Montreal je ako se dobro secam decenijama otplacivao dugove) + je posecenost na mnogim dogadjajima slaba (npr. preliminarna takmicenja u manje atraktivnom sportovima tipa vaterpolo, uverio sam se licno u Atini), da ne govorimo o infrastrukturi koja mora da se izgradi, pogotovo u slucaju Beograda.

S druge strane SP u basketu bi bilo mnogo isplativije, tu je publika, bila bi veca popunjenost, infrastrukturne investicije minimalne, izgradjeni namenski objekti samoisplativi kasnije (primer: Arena) - manje bi se para obrtalo ali bi bilo profita, dok bi OI verovatno zavrsile u minusu.

Naravno OI su sasvim druga stvar i nose jedan veliki prestiz, i tu si u pravu...
 
nbumbic":2ux93qad je napisao(la):
Treba završiti Prokop prvo i iseliti sve sem par koloseka
Јао, људи доста, више са старом железничком станицом са пар колосека. Или све, или ништа! Пар колосека и даље значи шине уз Саву!
hazard":2ux93qad je napisao(la):
Montreal je ako se dobro secam decenijama otplacivao dugove
Нека ме неко исправи ме ако грешим, али чини ми се да се чак ни до дана данашњег нису ископали из дугова.
 
Wile E. Coyote":1g85aydj je napisao(la):
Јао, људи доста, више са старом железничком станицом са пар колосека. Или све, или ништа! Пар колосека и даље значи шине уз Саву!
Predviđeno je da se ti koloseci od mosta do stanice ukopaju, pa ne bi imao šine uz Savu.
Nikada nisam čuo da iko razmatra mogućnost da šine ostanu na površini>>>>>>ne brini
 
Мени је то остављање кослосека потпуно бесмислено... Ту треба да прође метро, а сав остали железнички саобраћај (међуградски, приградски, регионални, менђународни...) треба да иде из прокопа... Стара железничка станица је слепо црево, и као таква врло неекономична.
 
1. Ono je ilustracija i kao takva ne znači ništa, most može da se uglavi između Nemenjina i Bulevara Zorana Đinđića na razne načine te je stvarno amaterski tvrditi da on mora da ide kao sa ilustracije.

2. Ukoliko bi bilo ukopano par železničkih koloseka/pruga to i dalje ne znači da je zemljište slobodno, jer bi one ili morale da budu baš duboko ukopane da bi iznad njih moglo da se gradi ili da idu ispod neke od ulica u SA, a da su oped dovoljno daleko od parcela na kojim bi se gradile zgrade.

Moje mišljenje je da jedina vrsta podzemnog transporta u SA treba da bude metro, koji bi imao jednu od dve stanice u SA u trenutnoj železničkoj stanici.
 
shmeksi":23dwxkgi je napisao(la):
1. Ono je ilustracija i kao takva ne znači ništa, most može da se uglavi između Nemenjina i Bulevara Zorana Đinđića na razne načine te je stvarno amaterski tvrditi da on mora da ide kao sa ilustracije.
Ma ja ni ne tvrdim da će most da bude baš na toj lokaciji, ali jeste dobra ilustracija koliko je komplikovano izgraditi most u nastavku Nemanjine
 
shmeksi":3plszy0k je napisao(la):
Ukoliko bi bilo ukopano par železničkih koloseka/pruga to i dalje ne znači da je zemljište slobodno, jer bi one ili morale da budu baš duboko ukopane da bi iznad njih moglo da se gradi ili da idu ispod neke od ulica u SA, a da su oped dovoljno daleko od parcela na kojim bi se gradile zgrade.
Управо тако. То само компликује ствар, продужава процес и подиже трошкове, а добитак је мали.
 
"Krkobabić smatra da je Beogradu sada od izgradnje železničke stanice "Prokop" i metroa potrebnija kanalizacija za čiji je kompletan završetak neophodno 700 miliona evra".-na temu najavljenog ruskog kredita

:bash::bash::bash:

Izvor: b92
link

Molim 2012 za komentar!
 
shmeksi":3i6aokzh je napisao(la):
@nbumbic

Ovaj plan baš i nema direktne veze sa idejama metroa već je u pitanju jedna od ilustracija za akciju Beograd - Olimpijski grad, tamo negde sredinom 80.-tih
То можда јесте тако али на тој илустрацији су ипак јасно уцртани коридори метроа (жуто) и укрштање са градском железницом (зелено). За људе који за разлику од нас не знају ове планове на памет, ово је пристојна илустрација. :)

Кркобабић но цоммент. Ако им Руси дају (дакле - физички пребаце на рачун) иједан цвоњак без да се за сваку жуту пару зна за шта ће бити утрошена - е па онда ни они нису ништа бољи.

Иначе мислим да ако сутра буде нешто договорено у вези тзв.метроа, да ће многи од нас бити разочарани одлуком. У сваком случају мислим да је редослед вероватноће коначног трошења новца за "метро" (кад се паре стварно потроше) отприлике овакав:
*крпљење буџета и социјални мир
*крађа и богус послови за пајтоске фирме (шифра "канализација" или бехатон плоче)
*трамвај тзв."метро"
*по нешто мало у Нишу, Новом Саду и Новом Пазару
*метро
 
stefan23":is09bbgd je napisao(la):
"Krkobabić smatra da je Beogradu sada od izgradnje železničke stanice "Prokop" i metroa potrebnija kanalizacija za čiji je kompletan završetak neophodno 700 miliona evra".-na temu najavljenog ruskog kredita

:bash::bash::bash:

Izvor: b92
link

Molim 2012 za komentar!
mutavi J**ibabić
 
Ми смо ретро
још немамо метро
Димо царе
не дај за трамвај и канализацију паре

:D
 
Mali off, da li je on u emisiji rekao 700 miliona evra ili 700 miliona dinara za kanalizaciju?
 
Новинарка је рекла да је Србија од Русије тражила "па, по 400 милиона евра за изградњу метроа у оквиру обилазнице око Београда". Баш тако.

Он је рекао 700 милиона евра за канализацију. Такође, није хтео да улази у детаље о метроу - очигледно нико о томе не размишља озбиљно. Цео интервју катастрофа.
 
Na sastanku ministra Šojgua sa zamenikom predsednika Vlade Srbije Ivicom Dačićem i ministrima energetike i infrastrukture Petrom Škundrićem i Milutinom Mrkonjićem konstatovano da je u proteklih šest meseci postignut izuzetan napredak u realizaciji gasno-naftnog aranžmana Srbije i Rusije. Ministrar Mrkonjić je istakao važnost realizacije projekata u okviru Ministarstva za infrastrukturu i posebno naglasio značaj izgradnje Kargo centra u bilizini Aerodroma Nikola Tesla , pronalaženja strateškog partnera za JAT, kredita za Železnicu Srbije, infrastrukturnih projekata i izgradnje metroa.Izvor.Tanjug
Komentar za Krkobabića je da;nije hteo da se razmahuje pričom o metrou dok sa trim ne izađu usaglašeni u javnost,mada je poznato da je projekat velikog interseptora zamrznut i u ostalim evropskim prestolnicama a predviđeno je da ga završe do 2015., a Japanci su spremni da finansiraju deo toga,jednostavno za za interseptor nema ko da lobira.
Upravo je Đilas gostujući u Beogradskoj hronici izjavio "da je upravo obavešten da će Rusi veliki novac uložiti u Prokop i Beočvor"tako da će se tek u narednih mesec dva stvari razbistriti.
 
[ot]
Апропо Руса и ЈАТ-а... Својевремено је било трачева да ће ЈАТ да буде продат "Аерофлоту"... Мислимо о томе.
[/ot]
 
Evo uprvo se završio i dnevnik rts-a,gde je u udarnom terminu najvljeno da će jedan od velikih infrastrukturnih projekata u koji će Rusi uložiti novac i BG Metro,propraćen slikom eskaltora na Vukovom spomeniku,stvari se odvijaju dobro ,bar mislim :rolleyes:

Evo još jedne vesti,Москва: Позитивна динамика у развоју односа са Србијом


МОСКВА – Без обзира на економску кризу, српска и руска страна су на данашњој 8. седници мешовитог комитета за трговинско-економску и научно-техничку сарадњу у Београду, указали на позитивну динамику у развоју економских и трговинских односа и нарочит напредак у области енергетике, речено је агенцији Итар-Тасс у руској делегацији.

Саговорник руске државне агенције је рекао да се планира да руске компаније учествују у изградњи београдског метроа а компанија Руске железнице у модернизацији железничке инфраструктуре Србије.www.politika on line
 
Kako vreme prolazi meni se sve više čini da se hvatamo za slamke...

Potpuno su u pravu svi ovde koji kažu, nemamo projekat i to je alfa i omega svega..
U tom svetlu bili smo bliži metrou 1979. nego sad...
 
Vrh