Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Apsolutno je nemoguće da jedan beogradski CAF tramvaj ima sličan prevozni kapacitet od alstonovog metroa MP14.
A teško da će nama isporučiti kompozicije od 3 vagona to bi bio metro dužine 45 metara, znači nema logike.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=821092#p821092:2g1vv163 je napisao(la):
milanche » 07 Феб 2021 02:06 pm[/url]":2g1vv163]Mnogo je vazno imati isti kriterijum za sve, da bi bili objektivni, "ni po babu ni po stricevima" vec po brojevima. Da li se racuna 4p/m2 ili 6p/m2 je jako bitan podatak i pravi veliku razliku. CAF na primer podatke daje za 6p/m2
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=821093#p821093:1ks5qfrb je napisao(la):
spatiotecte » Нед Феб 07, 2021 4:09 pm[/url]":1ks5qfrb]Apsolutno je nemoguće da
A teško da će nama isporučiti kompozicije od 3 vagona to bi bio metro dužine 45 metara, znači nema logike.
Нема логике? Па СНС бирократија је то узела за основу своје владавине - да нема логике.
1. Нема логике да укинеш пругу и главу железничку док немаш алтернативне правце и другу станицу
2. Нема логике правиш прву емтро линју дубоко где може плитко и да избегава насељена места
3. Нема логике да стављаш коцку на силикон
4. Нема логике да правиш годнолу уместо пасареле
5. Нема логике да се ради рекнстрокција улице 3 године и да се направи да буде мање проходна него што је била до тада.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=821066#p821066:2ek40zam je napisao(la):
tribi » 07 Feb 2021 12:48 pm[/url]":2ek40zam]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=820917#p820917:2ek40zam je napisao(la):
Delija » 06 Feb 2021 09:05 pm[/url]":2ek40zam]Ман'те се Чукарице и Раковице. Уз сређен систем градске железнице и трамваја са покривеношћу и метроом то би вероватно била железнички најповезанија тачка на свету. Ајмо мало реалности. Видиковац га је једини потпуно испу...
И супер је што се мапа понавља јер се види врло крштена шема метроа са троуглом у центру и акцентом на подручја у центру која никакву алтернативу метроу ни не могу имати обзиром на урбанистичко наслеђе тих зона.
Највећи недостатак овог плана остаје потпуно погрешан редослед грађења линија. Очигледно је цена за метро била приоритетност прве линије која покрива пројекте домаћих лоповчина. На, чак и уз тај огромни недостатак ово остаје далеко бољи пројекат од претходне трамвајске конверзије.
Znači jedini skup naselja koji je svesno planiran i građen prema planu budućeg metroa (čak je i kupljeno zemljište za depo) neće ni okrznuti ni jedna od tri linije ??? ... i to je po nekima dobra stvar??? Nisu to samo Cerak, Vidikovac, Petlovo i Labudovo brdo, to je indirektno i Rušanj, Barajevo, Meljak, Velika Moštanica...
За то се захвали претходној гарнитури велеиздајника који су срушили пројекат метроа по ком је пола града па и Видиковац развијан последњих 50 година.
Писао сам овде и пре годину, две, 5 и 10 - Очекујте континуитет лоших и скупих решења за метро јер је то политичко и геостратешко питање сила чија смо колонија.
У том смислу, и претходна лрт конверзија трамваја и белам и трам у 21 век су један те исти процес који нас је сад ево довео до инфраструктуре класичног метроа али са сулудо малим капацитетом возова. Дакле, опет су колонизатори нашли механизам како да минимизирају нашу корист а максимизирају свој профит.
И опет, цена прве линије је "само" 4 моста на ади са приступним булеварчићем. И са овако малим капацитетом опет је мање ирационално од тог омиљеног пројекта овде.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=821095#p821095:3ctnpn19 je napisao(la):
wexy » 07 Feb 2021, 14:14[/url]":3ctnpn19]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=821092#p821092:3ctnpn19 je napisao(la):
milanche » 07 Феб 2021 02:06 pm[/url]":3ctnpn19]Mnogo je vazno imati isti kriterijum za sve, da bi bili objektivni, "ni po babu ni po stricevima" vec po brojevima. Da li se racuna 4p/m2 ili 6p/m2 je jako bitan podatak i pravi veliku razliku. CAF na primer podatke daje za 6p/m2
Nije kapacitet mali ako naruče metro vozila sa 5 ili 6 vagona.
Ja se ne bi tako brzo hvatao za srpsko novinarstvo koje se već dokazalo kao potpuno nepouzdano u više navrata.
Ja i dalje verujem da ova priča o 3 vagona je greška.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=821110#p821110:3emq33t3 je napisao(la):
milanche » 07 Feb 2021 02:42 pm[/url]":3emq33t3]
Da svakako je jako mali kapacitet sa 320 putnika/m2 (4p/m2) sto je oko 450putnika sa 6p/m2. Makar znamo da metro nece delovati bas potpuno prazno
obzirom da je ovo kiss and ride linija moguce je da se planira i 8 do 10 ljudi po kvadratnom metru sto bi omogucilo maksimalnu iskoriscenost kiss kapaciteta. ako znamo da ce metro biti i klimatizovan te ce zimske jakne postati proslost ni 12 putnika po kvadratu nije neostvarivo
Još nisu potpuno jasni,da li je do 2028. predviđena izgradnja kompletne prve linije od Makiša do Mirijeva,ili samo prve faze prve linije od Makiša do Karaburme? Zadnjih dana se čak priča da već iduće 2022. godine počinju izgradnju druge linije Ustanička-Zemun,paralelno sa izgradnjom prve. U svakom slučaju,dok ne bude potpisan komercijalni ugovor,nijedno obećanje ne uzimam za ozbiljno. Lagali su već i previše puta,i to za mnogo banalnije projekte od metroa.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=820753#p820753:2itvpyya je napisao(la):
Felix » 06 Feb 2021 10:32 am[/url]":2itvpyya]"NOVOSTI" OTKRIVAJU: Evo kuda će ići treća linija metroa i kada tačno počinju radovi
06. 02. 2021. u 09:07
TREĆA linija Beogradskog metroa, prema postojećem konceptualnom rešenju, trebalo bi da spoji Novi Beograd sa Banjicom. Ideja je da prođe kroz centar grada ispod Trga republike i Doma Narodne skupštine, ali i da spoji autobusku stanicu u Bloku 42 i Železničku stanicu "Beograd - centar". Trebalo bi da bude duga 20,8 kilometara i da ima 21 stanicu. https://www.novosti.rs/beograd/vesti/96 ... nju-radovi
Ludilo. Ovo nije moguće u slučaju zamrzavanja tehničkih karakteristika što je neophodno pred gradnju depoa, proizvodnju kompozicija. Ili se jednostavno sve vodi na rekla-kazala, da nemaju pojma o kojim se parametrima radi, što sugeriše da rok početka gradnje uopšte nije poznat, odnosno da je sve objavljeno javnosti samo proizvoljno. Zato se izgleda gađaju s godinama.
Juče:
-peroni L=75m
-vozovi 4x200 putnika
-širina sanduka ≥2,7m
-nominalni kapacitet 16000 na čas po smeru (isprva 12000)
-unutrašnji prečnik tunela ≈10m
^^^Metro Madrid CAF 3000 4x120@6p/m2. Umesto 3 linije sa 60 stanica treba vam 6 linija sa 2x20 i 4x15 stanica da bi prevezli isti broj putnika (osim u slučaju četvorokolosečnih deonica), uz velike gužve na najopterećenijim. Al ajde, ako mogu Pariz, Madrid i Berlin zašto ne bi mogao i Beograd?
Tako kratki vagoni pogodni su za oštre radijuse kojih na ovoj mapi nema, pri čemu mali kapacitet ne odgovara velikim međustaničnim razmacima (što je veći razmak to je manja razmena putnika i obrnuto). Zato je Njujork na linijama malog profila isprva imao ekspres perone dužine 100m dok su lokalni bili kraći - 60m, i zato sad kad su svi produženi na 160m (izuzev 7 gde su duži) lokali ne samo što saobraćaju ređe već je u njima i manja gužva, dok je u ekspresima na srednjim kolosecima obrnuto.
Teoretski da su prve dve linije plitke malog profila mogle bi biti četvorokolosečne na centralnim deonicama, sa dvokolosečnim kracima na periferiji, uz lokalne perone L=60m, odnosno ekspres L=90m (lokal vozovi kratki, dakle sa 4 vagona, ekspres dugački sa 6), dok bi preostale 3 dvokolosečne linije (zbog prve dve većeg kapaciteta) bez kraka mogle biti opslužene isključivo kraćim vozovima. Šesta bi u tom slučaju postala suvišna.
**bo lud zbunjenog. Ovi parametri ne odgovaraju planu sa tri linije, niti tipu vozila sa brojnih rendera - ni prvog sa četvora vrata, ni ostalih sa troja.
Lukaviji su nego što izgledaju. Sad mi sve liči na namerno izazivanje zabune propraćene raspravom sa ciljem da neistomišljenicima preokupiranim istom pred nosom promakne nastavak realizacije drugačijeg plana (tri linije, veći vagoni), čak i u slučaju pomeranja rokova. Pa ovo je kriminal.
Ako sam dobro razumeo garnitura će biti sa 3 vagona ali stanice će biti građene da mogu primiti više takvih garnitura u sinhronu (dve?). Jedino u tom slučaju ima logike, zapravo čak i pameti, onda bi dve garniture mogle raditi u sinhronu za vreme špiceva, a jedna van špiceva, što je rešenje koje primenjuju mnogi metro sistemi...
Ostaje potpuno nejasna koja će biti dužina perona, nigde o tome nije ništa jasno napisano, bar ja ne mogu da pronađem...Priča o samim garniturama bukvalno je neodvojiva od perona.
Zaštitna vrata na peronima? Da li baš mora? Da utiče na bezbednost svakako ali bespotrebno povećava cenu, posebno u kasnijoj ekspoataciji.
Uvek se mogu dodati vagoni i novi vozovi. Ta prica baca u krajnost i zamagljuje onu glavnu- prokopani tuneli se ne mogu pomeriti, i losa trasa koja je ocigledno usvojena cisto politicki, moze se reci i mafijaski, ostace neresiv problem. Tek sa 5-6 linija ce imati smisla, ovako ne dobija se nista, i bice rupa bez dna.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=821154#p821154:vgxqf5dj je napisao(la):
markobg » Ned Feb 07, 2021 5:39 pm[/url]":vgxqf5dj]U vezi vozova... Puno je nejasnoća...
Ako sam dobro razumeo garnitura će biti sa 3 vagona ali stanice će biti građene da mogu primiti više takvih garnitura u sinhronu (dve?). Jedino u tom slučaju ima logike, zapravo čak i pameti, onda bi dve garniture mogle raditi u sinhronu za vreme špiceva, a jedna van špiceva, što je rešenje koje primenjuju mnogi metro sistemi...
Ostaje potpuno nejasna koja će biti dužina perona, nigde o tome nije ništa jasno napisano, bar ja ne mogu da pronađem...Priča o samim garniturama bukvalno je neodvojiva od perona.
Zaštitna vrata na peronima? Da li baš mora? Da utiče na bezbednost svakako ali bespotrebno povećava cenu, posebno u kasnijoj ekspoataciji.
Predviđeno je da garniture u početku imaju tri vagona sa mogućnosti povećanja broja vagona na 4 (kolika je i dužina perona). Vozovi će ići na svaka 3 minuta tako da neće biti problem sa kapacitetom duže vreme
Kako njihov website navodi, specifikacije su sledeće:
A few interesting facts about REM cars:
Length: 76.20 m (250’) at peak hours
Width: 2.94 m (9’8’’) or 17% wider than Azur cars
Height: 3.90 m (12’10’’) excluding the pantograph
Maximum weight: 232 tonnes
Theoretical capacity: 600 passengers per four-car train
Maximum capacity: 780 passengers per four-car train
Seats: 128
The average speed in motion will be 51 km/h. https://rem.info/en/news/five-things-keep-mind-regarding-rem-cars
Postavio sam jer mi njihovo vozilo strahovito liči na treći metro koji je ponuđen za beogradski metro, osim svetala.
Možda grešim, ali mi je na prvi pogled jako ličilo.
https://rs.n1info.com/vesti/vesic-u-pri ... a-metroom/ Kaže da će do novembra biti potpisan komercijalni ugovor o izgradnji sa Kinezima i Francuzima,ali to je i dalje previše neodređeno. Nemamo još nikakve prave garancije da će gradnja zaista početi u novembru ove godine,a nejasno je i da li u novembru počinje samo izgradnja depoa,ili i kopanje tunela za prvu liniju. Ništa još ne kažu ni da li će metroom gazdovati GSP Beograd,ili će biti pod kapom Srbija Voza,kao što je trenutno BG Voz. Sve u svemu,molim boga da barem ovog puta ne slažu,i da makar tu jednu liniju sagrade do 2028. godine. Lakše će nam biti i sa jednom nesavršenom linijom metroa,nego bez nje.
BMV će gazdovati, nemaju ni GSP ni železnice nikakve veze sa time.
Iz izjava deluje da će u novembru u najboljem slučaju početi da čeprkaju nešto bagerima po livadi u pripremi za izgradnju depoa i to će biti objavljeno kao početak gradnje metroa.
Eh,da je Beogradu samo polovina ovog sistema,gde bi mu bio kraj? Ne,metro na ovoj mapi nisu sagradili Njujork,London,Pariz ili Berlin,nego nama susedna prestonica Bugarske Sofija,udaljena samo stotinak kilometara od Niša. Bugarska je za Srbijom oduvek kaskala u sveukupnom razvoju,a danas smo došli do toga da je postala Zapadna Nemačka u odnosu na nas. Naravno,Bugari su uspeli da sa prve 3 linije metroa povežu i glavnu autobusku stanicu,i glavnu železničku stanicu,i putnički aerodrom,a kod nas to još nije predviđeno ni na dugom štapu. Kad gledam ovu mapu,prosto mi pravi zazubice.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=821228#p821228:1wy845l0 je napisao(la):
Užice » Sun Feb 07, 2021 8:57 pm[/url]":1wy845l0]Bugari su uspeli da sa prve 3 linije metroa povežu i glavnu autobusku stanicu,i glavnu železničku stanicu,i putnički aerodrom
Povezali su Bugari pored toga i bolnice, fakultete, studentske domove, značajne institucije i svašta još nešto. Sve ono što mi smatramo da ne treba povezivati.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=821177#p821177:3b06l3f2 je napisao(la):
Boki123 » Ned Feb 07, 2021 7:42 pm[/url]":3b06l3f2]
Predviđeno je da garniture u početku imaju tri vagona sa mogućnosti povećanja broja vagona na 4 (kolika je i dužina perona). Vozovi će ići na svaka 3 minuta tako da neće biti problem sa kapacitetom duže vreme
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=821165#p821165:2mfjqvec je napisao(la):
dziggy » Ned Feb 07, 2021 6:26 pm[/url]":2mfjqvec]Uvek se mogu dodati vagoni i novi vozovi. Ta prica baca u krajnost i zamagljuje onu glavnu- prokopani tuneli se ne mogu pomeriti, i losa trasa koja je ocigledno usvojena cisto politicki, moze se reci i mafijaski, ostace neresiv problem. Tek sa 5-6 linija ce imati smisla, ovako ne dobija se nista, i bice rupa bez dna.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=821235#p821235:3sey3vtp je napisao(la):
NoLimit » Ned Feb 07, 2021 9:31 pm[/url]":3sey3vtp]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=821228#p821228:3sey3vtp je napisao(la):
Užice » Sun Feb 07, 2021 8:57 pm[/url]":3sey3vtp]Bugari su uspeli da sa prve 3 linije metroa povežu i glavnu autobusku stanicu,i glavnu železničku stanicu,i putnički aerodrom
Povezali su Bugari pored toga i bolnice, fakultete, studentske domove, značajne institucije i svašta još nešto. Sve ono što mi smatramo da ne treba povezivati.
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.