milanche
Advanced
- Učlanjen(a)
- 28.05.2011.
- Poruke
- 2.121
- Pohvaljen
- 4.860
nemoze usko da se posmatra stvar, a cesto se ovde tako radi. Prokp je projektovan da opsluzi juzni i centralni deo grada i kao takav neophodan mu je fider sa tih delova grada. prokop je projektovan zajedno sa metro linijama koje prolaze i "hrane" ga putnicima. Ne moze sada tek tako se odustati od toga. Poredio sam to sa instalacijama u zgradi. Ako su instalacije izvedene na jednom mestu ne moze se tek tako premastati na drugo. Potpuno je ista stvar i sa urbanizmom grada. Potrebno je stvari sire posmatrati. Du duse 95% ljudi ovde tako i gleda.
Drugo, prokop je postao centralna/glavna zeleznicka stanica sada, stara je ukinuta. Kroz Prokop prolazi BG Voz,tj gradska zeleznica, ne moze se to ignorisati. Samim tim je postao sveta krava cak i da nije bio, sada jeste.
Trece, ali ne manje bitno, klinicki centar. Vecina ljudi koji dolazi tu, su pokretni, dolaze na preglede, neke snimanja, kontrole. Negde sam procitao da se u KC uradi oko 1 milion pregleda godisnje. Ima problem sa prilazom KC, metro kao masovni javni prevoz, pouzdan, tacan, siguran je bas ono sto ljudima i koji rade i ljudima koji idu na preglede treba.
Cetvrto, pojedini strucnanjaci su baz zbog predhodna tri razloga i insistirali na povezivanju ova dva objekta, a da ne nastete ni BNV, i predlozili trasu, koja pokriva i savski trg. Zaista ne razumem tu vrstu bahatosti i arogancije da se to ne prihvati. Zista smislen i kompromisan predlog. Onaj ko ga je predlozio, sava mu cast.
Peto, ekonomska isplativost. Koliko kosta da se pravi katapult stanica kod sajma, da se vijadukt dogradjuje, da se kopa tunel za tramvaj(!!) do prokopa, koliko kosta da se ispravi brljotina i greska. Ko tu gresku placa? To su sve dodatni troskovi koji ne bi bili neophodni, gde bi se te pare usmerile na nesto korisnije.
Sesto, ako nekom jos nije jasno zasto su prokop i kcs svete krave, neka poseti kcs, mozda ce mu posle toga biti jasno ako me razumete
Drugo, prokop je postao centralna/glavna zeleznicka stanica sada, stara je ukinuta. Kroz Prokop prolazi BG Voz,tj gradska zeleznica, ne moze se to ignorisati. Samim tim je postao sveta krava cak i da nije bio, sada jeste.
Trece, ali ne manje bitno, klinicki centar. Vecina ljudi koji dolazi tu, su pokretni, dolaze na preglede, neke snimanja, kontrole. Negde sam procitao da se u KC uradi oko 1 milion pregleda godisnje. Ima problem sa prilazom KC, metro kao masovni javni prevoz, pouzdan, tacan, siguran je bas ono sto ljudima i koji rade i ljudima koji idu na preglede treba.
Cetvrto, pojedini strucnanjaci su baz zbog predhodna tri razloga i insistirali na povezivanju ova dva objekta, a da ne nastete ni BNV, i predlozili trasu, koja pokriva i savski trg. Zaista ne razumem tu vrstu bahatosti i arogancije da se to ne prihvati. Zista smislen i kompromisan predlog. Onaj ko ga je predlozio, sava mu cast.
Peto, ekonomska isplativost. Koliko kosta da se pravi katapult stanica kod sajma, da se vijadukt dogradjuje, da se kopa tunel za tramvaj(!!) do prokopa, koliko kosta da se ispravi brljotina i greska. Ko tu gresku placa? To su sve dodatni troskovi koji ne bi bili neophodni, gde bi se te pare usmerile na nesto korisnije.
Sesto, ako nekom jos nije jasno zasto su prokop i kcs svete krave, neka poseti kcs, mozda ce mu posle toga biti jasno ako me razumete