[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=817181#p817181:2q05gzeq je napisao(la):
Bender Rodriguez » 26 Jan 2021 12:57 pm[/url]":2q05gzeq]Ne mislim na propratne komentare koji se pojave kad se objavi nešto novo za metro (ne samo sad nego i u zadnjih 10 godina). Nego na stalna vrtenja par istih priča i teza. ''O kako bi bilo lepo da prođe kroz Prokop...'' ''Jao bre, pa oni baš ne odustaju od metro raskršća u BnV...'' i slično što se vrti po sto puta.
Podržavam i pohvaljujem kad neko napravi svoj plan, ili listu kriterijuma, ili analizu ili tako nešto konkretno. Jer podržavam svaki vid entuzijazma i truda. A ovo hiljadu puta prežvakano stvarno više postaje zamorno. Kao i slušanje pametovanja onih koji su nekada mogli da izdejstvuju gradnju metroa a nisu, pa se sad naknadno prave pametni. Kao onaj pajser Bobić.
Nema šta tu da se polemiše. Decenijama se sviralo k.... i nalazili izgovori. Kad nije bilo zbog para, onda je bilo zbog zemljišta. Kad nije bilo zbog zemljišta onda je bilo zbog konflikta ''stručnjaka''. Kad nije bilo zbog konflikta stručnjaka onda je bilo zbog dileme da li teški ili laki. Kad nije bilo to, onda je bilo nešto deseto.
Šta god ko mislio o tome (ja sam lično već postao i ravnodušan, ne neutralan nego baš ravnodušan, umoran od cele te višedecenijske odiseje), činjenica je da su ovi zapeli da prave svoje trase kroz BnV i da će to da sprovedu u delo. Sve što je moglo da se iskritikuje na račun toga, već je odavno napisano i izrečeno hiljadu puta, ne samo na forumu nego i po javnosti i medijima. I očigledno je šta god ko pisao i pričao, oni od toga neće odustati. I mada su im trase - tačnije delovi trase - smejurija, opet ne mogu da ne primetim da je to pomak i napredak u odnosu na kretenizam i tapkanje u mestu koje traje ovde već decenijama. Kako će da bude u praksi, kako će da izgleda protok svake stanice, koliko će koštati karta, kakva će biti naplata, koje boje će biti pločice u klozetu stanice... to niko od nas ovde ne može da zna. A siguran sam da sve to ne zna ni par pojedinaca koji projektuju sve to, jer je to ogroman posao sa 10.000 promenljivih i faktora, te je apsurdno očekivati da se sada zna i polemiše o svakom mogućem detalju.
Biće kako će da bude. Ma koliko priglupo zvučalo, to je jedino što za sad može da se kaže. A svakako će biti drukčije nego prethodnih 7-8 decenija sviranja onoj stvari, prepucavanja, dokazivanja, stručnjačkih sujeta, izgovora, odlaganja i tapkanja u mestu.
Jprijatelju više ne mogu da prepoznam tvoje postove. Jeste da sam poslednje 2-3 godine retko na forumu i da uglavonm kad stignem samo preletim na brzaka, ali ovako nekritičan stav od tebe nisam očekivao.
Ovde na ovoj temi mudri i pametni ljudi (dakle ne mislim na sebe
) su pravili uporedne analize, crtali trase godinama. i vrlo argumentovano obrazlagali .
a tebi je upravo to sve "prežvakano" pa ti je "zamorno" ...
pa eto meni je zaprepašćujuće i neverovatno da.
1. metro zaobilazi (neizgrađenu) železničku stanicu
2. metro zaobilazi KBC
3. Metro (bukvalno) zaobilazi veliki deo centra grada
4. metro kreće iz blatnjave ledine (
CRVENO) umesto iz naselja (
ZELENO) ???
i tako, "mi dosadni" smaramo tebe prežvakanom pričom...
prežvakanom kao 4.5milijardi...
i kako bahato ignorisati realnost...
i kako proživljavamo OSVETU LOŠIH ĐAKA...
i nije prijatelju sve uzaludno....
u stvari jeste. al ne zato što se ništa ne može, već zato što će jedan dripac koji pravi sprdnju od predsedničkih izbora lakše izvesti 100.000 beograđana na protest, nego bilo ki (ponavljam BILO KO) ko nešto mudro i pametno zbori.
Nama nije bitno gde i kako će se trošiti NAŠ NOVAC ???
nije. prihvatili smo i gledamo da se "malo ogrebemo"... jer jbg... šta sad da radmo...
"ako ne možeš da ih pobediš, pridruži im se" (pa kraducni i ti malo, od komšije, od kolege, od sebe, a najviše od svojih potomaka...
al eto, možemo da biramo kako će da izgledaju vagoni.... :bash:
ali građani grada koji dozvole da im "zamenik" koji je politički otpad, prodaje m_da za bubrege i koji dozvole da se ne zna koliko košta neki spomenik, trg i sl...
koji dozvoli da mu se umesto izgradnje podzemnih ili nadzemnih prolaza uvale 50-100 metara pomereni pešački prelazi ...
.
.
.
pa i ne zaslužuje ništa bolje.