Ne radi se samo o spornim metro trasama, o ištrićkanoj mreži BG:Voza već i o tome da BG:Voz ide samo do Makiša zajedno sa metroom koji produžava, pri čemu nijedan ne pokriva Ostružnicu iako je realno Makišu dovoljan BG:Voz.
Ovako taj makiški deo plana deluje kao da je BG:Voz samo doteran do depoa i to uz korišćenje postojeće infrastrukture, a metro namerno oduzet Vidikovčanima u cilju šire ponude opcija za kupce novih nekretnina. Privatni interes je očigledno prevazišao javni u tolikoj meri da je ovaj drugi praktično nestao. Taj nestanak u vidu duha M1 ka Vidikovcu koji se trenutno ni ne može videti osetiće svako na svojoj koži sutra kada Naprednjaci "sjaše" s grbače ovog naroda, kada postanu samo mračan deo istorije ovog grada.
I ajde da čovek pređe preko toga, nego ne umeju da granaju (mogu da izgrade obe varijante ako hoće) niti da isplaniraju kraću četvrtu liniju. U Banatu smisle nebulozu da se kruži tramvajima i BG-Vozom (em se kruži, em preseda) čiji je planirani takt još i veća komedija. Čuj, 12 garnitura? Za šta? Za drugu, treću i četvrtu na 15min (oni koji su računali dobro su sračunali) da bi prva bila pokrivena drndavim šklopocijama SrbijaVoza takođe uz pet puta slabiji takt u odnosu na metro? Ne, to nikako ne dolazi u obzir.
Ovo zavijanje ka bezveznom nacionalnom, nacionalnoj...dođavola, pa njivi, tek je besmisleno. Zar ne može pravo da bi se uključio na obilaznicu, dalje do Ostružnice i Makiša? Ne može. Naravno da u tom lajavom čoporu sve može i ne može istovremeno, po potrebi naravno.
Iskreno, cela ova priča mi se nimalo ne sviđa. Pa na prvi pogled se vidi da sa aspekta potovanja ovo nema veze sa životom:
https://www.lobi-info.rs/wp-content/upl ... g-voza.jpg
Pitam se koliko je grama sive mase potrebno da bi se ovako nešto "isplaniralo"? Znači da bi stigao od Makiša do Aerodroma, koji je pritom bliži istom nego Mirijevo možeš koristiti sledeće varijante, jednako bezvezne:
-M1+B1+B4 od kojih druge dve imaju pet puta slabiji interval u odnosu na prvu (ideš jednu stanicu sa B1 koja ide na 15min da bi ti pobegla ispred nosa B4 koja takođe saobraća na 15min)
-M1+M2+B4 od kojih je druga sporija od voza, a treća ima slab takt
-B3+B1+B4 od kojih sve tri imaju loš interval pri čemu još i kružiš
-B3+M2+B4 isto kao druga varijanta, samo uz veće kruženje i još dužu vožnju drugom metro linijom
Zašto B2 ne ide do Karaburme, a B3 i B4 nisu ili spjene u jednu kružnu liniju, ili da B3 spoji Makiš i Aerodrom preko grada, a B4 Boleč s Aerodromom preko Makiša obilaznicom? To samo oni znaju, a navodno čvor ima dovoljan kapacitet, zar ne? Gradimo poseban depo kao da će nam trebati 100 novih vozova od kojih zvanično nabavljamo samo 12. Mislim, kolju (našeg) vola za kilo mesa.