Šta je novo?

Metro

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=800691#p800691:aa5gv1kd je napisao(la):
roland » Mon Dec 07, 2020 5:53 pm[/url]":aa5gv1kd]
NoLimit":aa5gv1kd je napisao(la):
Ljudi dobili dete, izabrali stan tamo gde misle da će im biti najbolje za život. Prihvatite da ne mora u svemu biti politika, pomoćiće vam da razumete problem i protivnika.

Čudni neki ljudi. Ko god ima dete, gleda da živi u blizini vrtića i škola, a u celom BNV-u po planu nije planirana ni škola, ni državni vrtić, čak ni crkva, ako ćemo da detaljišemo. Jedino od sadržaja što trenutno ima jeste mega shopping mall i promenada, koja je po ovom hladnom vremenu faktički neupotrebljiva za šetnju dece.

Računaju da će se promeniti situacija dok dete krene u školu, a za vrtić će se snaći do tada.

puzzle":aa5gv1kd je napisao(la):
Bukvalno sve smrdi na hashtag nijesedesilo...

Više smrdi na to da ljudi koji se okupljaju na ovom forumu nisu reprezentativan uzorak populacije. Lično sam izuzetno velik protivnik BNV, bio sve od samog početka. Drvio sam o tome ljudima godinama, protivio se kako sam mogao, glasao, potpisivao, protestvovao. I dan danas sam "hejter" i mrsko mi je da uopšte pogledam to cele naselje jer svaki put imam gorak osećaj poraza jedne nacije pred privatnim interesom. Isto tako sam i protiv katastrofalnih promašaja trenutnog metro plana, cimao se po uvidima, pisao primedbe što u lično ime, što u ime drugih lica. To ne znači da su drugi ljudi takvi. Većina ljudi koje srećem je neutralna. Neki su izrazito za (većinom simpatizeri SNS-a), neki su izrazito protiv, ali većina je neutralna. Ne dotiče ih. Kad bi svi ljudi bili kao mi na forumu, pa ne bi ni grad ni država izgledali kako izgledaju.
 
ako ljudi koji realno sagledavaju situaciju mogu doneti odluku da detinstvo svog novorodjenog ceda bude na gradilistu, a mladost u lepo placenom objektu sumljivog kvaliteta izgradjne, u centru grada koji vazi za jedan od najzagadjenijih na svetu, u okruzenju za koje je planirano da mutira u predgradje kijeva i volgograda.. onda mi je bas drago sto sam prolupao na vreme
 
Nismo svi isti. Gradilište je privremeno, novogradnje sumnjivog kvaliteta se nalaze svugde po gradu, vazduh je isto zagađen širom grada. Ja lično ne mogu da živim u takvoj urbanoj džungli, pa sam se posle godina života u centralnom delu vratio u "predgrađe" a kamoli da tu odgajam decu. Međutim, ne razmišljaju svi tako.
 
ne bih bas bio siguran da je zagadjene svuda isto, nisu se palile ili otpadale fasada na svim gradilistima, gradiliste je privremeno ali zagarantovano sledecih 5-10 godina, tacno dok malisan ne stasa da sam ide ispod kranova.. zelim samo da ukazem na ocigledne rupe u toj argumentaciji i da otvoreno kazem sta mislim, jedina dva opravdana razloga za kupovinu nekretnine u okviru ovog projekta mogu biti samo i iskljucivo snobizam ili nada da se tu moze nesto finansijski ucariti.

no, vratimo se temi.. kojom metro linijom ce stanarima viste ili aurore biti najblize da odu na pijacu? hoce li vise njih ici peske uzbrdo do zelenjaka ili ce par stanica metroom do bajlonija?
 
Možda će par stanica do pijace na Banovom brdu.
Što se tiče kvaliteta vazduha, on nikako nije istiu celom gradu, ali što reče Bender na temi o zagađenu, ko šiša šta kaže njegov nos, kada merne stanice pokazuju nešto sasvim drugo. Pa tako gledano, nije relevantno ni to što mi smeta vazduh u centru, a što je na periferiji prijatniji, ili što je recimo kod mene dosata prijatniji nego li u centru, a stanujem u okolini Prokopa.
Što se tiče argumentacija, tu se slažem sa razgrađevinarom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=800691#p800691:3spxt8ln je napisao(la):
roland » 07 Dec 2020 17:53[/url]":3spxt8ln]
NoLimit":3spxt8ln je napisao(la):
Ljudi dobili dete, izabrali stan tamo gde misle da će im biti najbolje za život. Prihvatite da ne mora u svemu biti politika, pomoćiće vam da razumete problem i protivnika.

Čudni neki ljudi. Ko god ima dete, gleda da živi u blizini vrtića i škola, a u celom BNV-u po planu nije planirana ni škola, ni državni vrtić, čak ni crkva, ako ćemo da detaljišemo. Jedino od sadržaja što trenutno ima jeste mega shopping mall i promenada, koja je po ovom hladnom vremenu faktički neupotrebljiva za šetnju dece.

U Master Planu su 2 skole, znaju im se od pocetka pozicije, kao i nekoliko vrtica + privatni koji ce otvarati zavisno od trzista (takav jedan privatni je otvoren prosle godine u Visti)
 
@Nolimit

Pa naravno da nismo reprezentativan uzorak populacije kad stojimo do sopstvenog nepartijskog, dakle objektivnog stava. Zna se koja je strana subjektivna. To najveći broj forumaša Beobuilda svakako nije. Svakako da se ovde zna da se suština metroa u SNSgradovima na vodi, na pesku, u žabokrečini, kraj Dunava, Save, Sebeša, Meseca, totalno nebitno, svodi na:

-zaokruživanje viđenih projekata vladajuće garniture u cilju dobijanja novog mandata (ne može da izostane iz planova realizacije takvih projekata jer neko želi da ga oduzme Vidkovčanima, a podari novim Makišlijama jednu, a vernim mirijevskim glasačima dve linije, usput preskočivši presedačko čvoriše poput Šumica)
-podizanje cene kvadrata koju bi očigledan fušeraj oborio (prethodno bi bilo dovedeno u pitanje jer projekti ne bi bili dovoljno ekskluzivni)
-privlačenje lakomislenih kupaca da punih džepova potpisivanjem kupoprodajnog ugovora srljaju ka metrou koji neće ni koristiti

...što na kraju dovodi do ignorisanja potreba onog brojnog građanstva kome je metro zaista neophodan, a što je samo po sebi poenta istog.

Mislim, pa neka fenserka bez grama mozga mora naterati dečka mafijaša da joj kupi stan sa novim kućnim ljubimcem - metroom (u dvorištu koje nema) jer joj je dosadio mega brus posle plastične operacije. Tu su još i "vanzemaljci" koji su pola rečnika pozaboravljali u inostranstvu, a koji radije dolaze taksijem sa aerodroma, zbog čega im je svejedno da li BG:Voz odande ide do Novog Beograda ili do Makiša, da li je BG:Voz brži ili sporiji od M2, da li je interval razuman i sl. Ma eto narod nek preseda do mile volje. Ipak je "ta žilava sorta" navikla na svakodnevno skakanje s jarca na magarca po bezbroj puta. :bash:

Dakle, svi se slažu da je metro ovom gradu potreban, međutim mišljenja se razilaze kad se dođe do načina na koji određene potrebe mogu biti ispunjene. Onoj drugoj strani je bitno da sve što bude rečeno bude i realizovano kako poverenje penzosa u vladajuću stranku ne bi bilo dovedeno u pitanje, samim tim i sledeći mandat. E zato ni sponzoruša ne sme da drami, mora i njoj nešto da se ponudi, dok gerontologija sluša državne medije ne izlazeći iz kuće, kako ne bi pocrkala od korone, jer, kako laje AV AV preko malih ekrana na mlađima od 35 na glavi piše biohazard.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=800691#p800691:1jq5d2wj je napisao(la):
roland » Pon Dec 07, 2020 6:53 pm[/url]":1jq5d2wj]
NoLimit":1jq5d2wj je napisao(la):
Ljudi dobili dete, izabrali stan tamo gde misle da će im biti najbolje za život. Prihvatite da ne mora u svemu biti politika, pomoćiće vam da razumete problem i protivnika.

Čudni neki ljudi. Ko god ima dete, gleda da živi u blizini vrtića i škola, a u celom BNV-u po planu nije planirana ni škola, ni državni vrtić, čak ni crkva, ako ćemo da detaljišemo. Jedino od sadržaja što trenutno ima jeste mega shopping mall i promenada, koja je po ovom hladnom vremenu faktički neupotrebljiva za šetnju dece.

I nešto malo krvi kidnapovanog noćnog čuvara, ali to se ne vidi ispod temelja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=800648#p800648:1e9smwo7 je napisao(la):
NoLimit » Pon Dec 07, 2020 4:52 pm[/url]":1e9smwo7]I šta sad to treba da znači? Čemu ismevanje tog stava?
U pravu si, nije to za ismevanje. Meni su takvi ljudi daleko veći neprijatelji (ne, nisam izabrao prejaku reč) od prošlih, trenutnih ili budućih obnašalaca vlasti.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=800700#p800700:1e9smwo7 je napisao(la):
NoLimit » Pon Dec 07, 2020 7:19 pm[/url]":1e9smwo7]
NoLimit":1e9smwo7 je napisao(la):
To ne znači da su drugi ljudi takvi. Većina ljudi koje srećem je neutralna. Neki su izrazito za (većinom simpatizeri SNS-a), neki su izrazito protiv, ali većina je neutralna. Ne dotiče ih. Kad bi svi ljudi bili kao mi na forumu, pa ne bi ni grad ni država izgledali kako izgledaju.
Pre svega, neutralnost ne postoji. Neutralnost na način na koji si je ti uveo u priču jeste pravo, kao i svako drugo. Međutim, takva neutralnost je takođe i stav, nije to nikakvo nevino bitisanje u vakuumu, kakvim se ovde pokušava predstaviti. Na osnovu stavova se povlače neki potezi, a ti potezi imaju neke posledice koje, zamisli, kače i nekog drugog osim njihove zadnjice. Mislim, nemojmo te fazone o pošteno stečenoj crkavici i generacijama koje su radile za stan u BNV. Evo, suzama natapam tastaturu. Prvenstveno je nefer prema tim starijim i mahom pokojnim generacijama koje zaista jesu rmbale u javnom interesu i ostavile nam većinu infrastrukture koju i danas nekako rabimo, dok pare naših i budućih generacija bacamo zakrivljujući svemir u pravcu BNV-a.

Ti ovde pokušavaš da te neutraliste zafarbaš u ćošak i amnestiraš ih od odgovornosti za stav koji su izabrali, a usput nam nešto izokola nabacuješ krivicu što ne sažaljevamo njihove zlehude sudbine. I to je legitiman pokušaj, jedino ne znam čemu služi. Može eventualno kao neka vežba za one debatne klubove iz američkih srednjoškolskih serija.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=800562#p800562:2uji3d81 je napisao(la):
solecar » Pon Dec 07, 2020 2:30 pm[/url]":2uji3d81]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=800527#p800527:2uji3d81 je napisao(la):
Пантограф » 07 Dec 2020 08:55[/url]":2uji3d81]Мало сутра им ништа не значи. Путовање метроом у центар Београда је тежак луксуз у односу на путовање аутомобилом.
Znači po tvom mišljenju će onaj koji bude plaćao 10.000€ po m2 i vozi mercedes od 50.000€, da drži garažirano svoje vozilo a da se vozi metroom iz Makiša u centar?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=800544#p800544:2uji3d81 je napisao(la):
lukarts » 07 Dec 2020 10:10[/url]":2uji3d81]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=800527#p800527:2uji3d81 je napisao(la):
Пантограф » Pon Dec 07, 2020 11:55 am[/url]":2uji3d81]Мало сутра им ништа не значи. Путовање метроом у центар Београда је тежак луксуз у односу на путовање аутомобилом.

Slazem se! Metro je u 21 veku luksuzni transport u urbanim sredinama preko 1M stanovnika. Svaka lokacija blizu metro stanice je kvalitetna lokacija :gobb:
Šteta što se ne planira da se metro dotera do deponije u Vinči.

U svakom slucaju bi radnicima koji rade u Vinci, a putuju iz grada bilo lakse i udobnije i kvalitetnije. Hvala na dobrom primeru!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=800876#p800876:39t5ew22 je napisao(la):
lukarts » 08 Dec 2020 06:48[/url]":39t5ew22]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=800562#p800562:39t5ew22 je napisao(la):
solecar » Pon Dec 07, 2020 2:30 pm[/url]":39t5ew22]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=800544#p800544:39t5ew22 je napisao(la):
lukarts » 07 Dec 2020 10:10[/url]":39t5ew22]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=800527#p800527:39t5ew22 je napisao(la):
Пантограф » Pon Dec 07, 2020 11:55 am[/url]":39t5ew22]Мало сутра им ништа не значи. Путовање метроом у центар Београда је тежак луксуз у односу на путовање аутомобилом.
Slazem se! Metro je u 21 veku luksuzni transport u urbanim sredinama preko 1M stanovnika. Svaka lokacija blizu metro stanice je kvalitetna lokacija :gobb:
Šteta što se ne planira da se metro dotera do deponije u Vinči.
U svakom slucaju bi radnicima koji rade u Vinci, a putuju iz grada bilo lakse i udobnije i kvalitetnije. Hvala na dobrom primeru!
To da, i to nije ništa sporno, jer da metro doteraš i plantaše voća, opet bi koristio beračima, al' postavlja se pitanje da li bi potencijalnom investitoru i to zemljište bilo interesantno, obzirom da se tako predstavlja Makiš.
 
Да исте године нису расточили земљу на 8 делова, Републику на три дела, а град на 16 независних општина, тако би отприлике и било.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=800965#p800965:1ahlda2g je napisao(la):
Pendolino » Уто Дец 08, 2020 1:27 pm[/url]":1ahlda2g]https://www.facebook.com/watch/?v=125234209285890

Video prezentacija Metro mreže iz 1974.

...kaže čovek na kraju da je za izgradnju 50km mreže potrebno nekih 20-25 godina.
Весић опет спинује. Онда је метро планиран кроз нова густа насеља од Петловог брда до Бановог брда, данашњи план заобилази 70% тих насеља да би ишао кроз пусте њиве Рупчина до ранжирне станице. И кроз центар града је планирана траса кроз Прокоп, клинички центар и Славију до Теразија, а не кроз Савску. То су суштинске разлике.
 
Da su krenuli sa metrom tada ne bi imali para za ovakav železnički čvor. Mnogo je bilo bolje da postoji metro ispod Vuka, pa preko mosta do Borče i Pančeva, a da železnica ide preko Vinče.
 
Камо среће да су уложили у метро, а не у железнички чвор. Камо среће.
 
^^^Činjenica da je isti i postojao, za razliku od metroa, samo doprinosi težini načinjene greške. A podatak da je stara stanica bila daleko bolje povezana sa gradom takvu tvrdnju samo podvlači.

Mi se nikako decenijama ne vucaramo po sudovima pri svakom pokušaju nanošenja štete javnosti. Sedimo gledajući kako nam prave takve greške pred nosom da bi se posle čukununučad hvatala za glavu. Pa *bt u Los Anđelesu nisu u stanju da produže I-710 već pola veka zbog pokušaja vlasti da učini nešto protiv volje građana.
 
^^^Upravo. Samo što za nas nije bitno kako se ko poneo, već ko je gazda.
 
Министар финансија Синиша Мали одржао је први састанак радне групе за реализацију пројекта "Изградња београдског метроа", на коме су разматране неопходне законске и техничке активности, како би све било спремно да радови на Макишком пољу почну крајем 2021. године, саопштено је из Министарства.

Синиша Мали: У јануару биће потписан споразум са француским и кинеским компанијама о изградњи београдског метроа, ово је историјски важна ствар за град Београд, управо као што је урађено и са пројектом „Београд на води“.

Za narod je tu i vest da se vec prave vagoni za nas metro itd.
Prava stvar za izbore.
 
Ne odustaju.

Vagoni moraju biti isporučeni mnogo pre otvaranja linije radi opsežnog testiranja, obzirom da je u pitanju UTO sistem. Što se tiče kapaciteta voznih sredstava mislim da je projekat "zamrznut" na 800 putnika (4x200). Pola metra širi vagoni povećali bi kapacitet za 25% (za 50 putnika po vagonu, 200>250, odnosno 800>1000 po četvorodelnoj kompoziciji) pri čemu ne bi zahtevali duže stanice, međutim uticali bi na veći razmak između koloseka, šišanje perona, širinu tunela, propusnu moć prilaza, evakuacionih izlaza, dimenzije požarnih zona. Posle nema ispravke do sledeće linije.

Duže stanice zahtevaju znatno veće stanične objekte, a podižu rizik od komplikacija (infrastruktura, okolni objekti), te izlažu veći površinski prostor poremećajima tokom gradnje, koja bi i duže trajala. Zato sam rekao da bi idealno bilo da su vagoni 3,2m, a stanice iste dužine (kraće).

Najveći problem nije toliko kapacitet vozila (zbog velike propusne moći signalnog sistema) koliko sama trasa koja zahteva liniju 3 preko Prokopa. Beč ne samo što je preskakao linije već je izgrađene delove privremeno formirao drugačije.

Početni sistem: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... n_1982.png
Postojeće stanje: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... n_2019.png
Planirana mreža: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... n_2030.png

Prvo preskočili U3, pa sad U5 preuzima deo U2.

Dakle ne izmišljam toplu vodu. Umesto M1+M2 mogu da izgrade M1+M3 (Faza I) s tim da deo M2 do Zemuna u drugoj fazi bude krak M3.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=805666#p805666:fgfa1n0g je napisao(la):
MC_ » Pon Dec 21, 2020 4:53 pm[/url]":fgfa1n0g]управо као што је урађено и са пројектом „Београд на води“.

Za narod je tu i vest da se vec prave vagoni za nas metro itd.
Prava stvar za izbore.
Ovo me brine, besmisleno, bespravno, nasilno... :rant:
 
Ukraine , Kyiv metro 2020
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=pI8jK5nniP8[/youtube]
 
Germany , Berlin metro (U-Bahn) 2020
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=QSZd3dW_674[/youtube]
 
Vrh