- Učlanjen(a)
- 10.01.2007.
- Poruke
- 19.627
- Pohvaljen
- 41.914
Skoro pa da si sebi dao i odgovorACR":79iismca je napisao(la):Zašto je kapacitet toliki problem? Zašto ne mogu, na primer, umesto jedne kompozciije teškog metroa kapaciteta 3*K da idu jedna za drugom tri kompozicije lakog kapaciteta K? Tako funkcioniše Bus rapid transit, zar ne..
kod autobusa je stopa rentabilnosti sa povecanjem vozila daleko veca nego kod sinskih vozila tramvaja vozova i sl. tako da i nije neko poredjenje. Kada imas zatvoren sistem kao sto je metro ili laki kako god treba ga iskoristiti u potpunosti i stanice prilagoditi buducim potrebama sto se tice kapaciteta (duzina, sirina i sl detalji) a samim tim i kompoziciju-e. Daleko je rentabilnije imati jednu dugacku visokokapacitetnu kompoziciju nego dve manje jel ova druga ima zaseban pogonski sisitem koji velikim delom ima udeo u ceni.