[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=417224#p417224:3so2jscb je napisao(la):
laki72 » Thu Nov 17, 2016 4:59 pm[/url]":3so2jscb]
direktor":3so2jscb je napisao(la):
Linija makisko polje pancevacki most je postojeca pruga oko kalemegdana sta vam nije jasno
Pretpostavljas... (!!!)
Jbt, pa ovo ce biti prevara veka ako to urade. Pruga oko od pancevackog mosta, kalemegdana, pa pored sajma... pa to sve postoji!
Treba da dodaju jos par km do pocetka makiskog polja i da uvale pricu da su za nekoliko meseci uradli metro o kome se prica 80 godina...
Pa Laki zasto je to prevara? Ako ce stvarno dio postojece infrastrukture da iskoriste za metro, u sta sumnjam, onda je to za pohvalu.
Ako je u igri stvarno linija Makis - Pancevo Most, onda su po mom misljenju moguce dve stvari:
A) na trasi koja djelimicno obuhvata postojece kolosjeke oko Kalemegdana ce instalirati neki LRT sistem i nazvati to "metro"
B) na toj istoj trasi izvrsice potpunu rekonstrukciju ukopvanjem i izolovanjem kolosjeka i napraviti pravi metro.
Naravno, vise bih volio da je opcija (B).
Moguce je da je projekat BNV uticao na to da im savski amfiteatar bude prioritet i da ce tu vrsiti ili plitko ukopavanje ili povrsinsku trasu. Sumnjam da ce dizati vijadukte u BNV. A ako ce liniju vec vuci kroz prostor BNV na neki od tih nacina (prizmeno ili podzemno) onda je najlakse da ju produze oko Kalemegdana. Ulazak te trase tunelom u terazijski greben bi bio skup a i tehnicki vrlo zahtjevan, ako ne i nemoguc zbog izrazitih visinskih razlika izmedju Trga Republike i SA.
Obratite paznju na jedan detalj na ovoj slici...
Ovde se vidi ulaz u tunel kod beton hale i vide se
tri kolosjeka. Sad postoji jedan koji se koristi za teretne vozove ali ovo pokazuje kolika je sirina tunela i sugerise da je cak moguce ukopati dva kolosjeka paralelno sa ovim koji se koristi i to dok se jos uvijek koristi!Znaci, ne mora se cekati most kod Vince vec se moze paralelno sa postojecom prugom graditi dvokolosjecna metro pruga.
Naravno, sve je to samo u domenu spekulacije dok ne saznamo vise.