Пантограф
Professional
- Učlanjen(a)
- 23.04.2012.
- Poruke
- 21.259
- Pohvaljen
- 48.393
Треба и кружна тролејбуска линија у старом делу града, и кружне трамвајске линије, и много шта још. То Софија или већ има, или гради, а Београд ништа од тога. То је проблем. Јуче је, ПО СНЕГУ, мој колега на посао дошао БИЦИКЛОМ (има зимске гуме), с образложењем: "Боље то, него смрдљиви аутобус". Да има обезбеђен паркинг, дошао би аутомобилом. У његовом делу града није планиран метро.
Е, сад - оно што је предност Београда је (при)градска железница и тунели испод града, где бисмо, за мање новца од изградње једне метро линије, доградњом подземних станица и колосека могли да добијемо веће ефекте.
Е, сад - оно што је предност Београда је (при)градска железница и тунели испод града, где бисмо, за мање новца од изградње једне метро линије, доградњом подземних станица и колосека могли да добијемо веће ефекте.