Šta je novo?

Metro

niks":1gx6b420 je napisao(la):
Na Discovery-u zanimljiva emisija o metrou.

(Naravno ovo važi za besposlene, one koji rade drugu smenu ili freelancere :) ) ostali su na poslu, jel
Јесам ли ја превидео или су рекли да у Сан Франциску возови иду и 130км/х? :shock:
 
Somi303":2t34h2nx je napisao(la):
niks":2t34h2nx je napisao(la):
Na Discovery-u zanimljiva emisija o metrou.

(Naravno ovo važi za besposlene, one koji rade drugu smenu ili freelancere :) ) ostali su na poslu, jel
Јесам ли ја превидео или су рекли да у Сан Франциску возови иду и 130км/х? :shock:
Misliš da je sporo?
 
niks":1tixxoz4 je napisao(la):
Na Discovery-u zanimljiva emisija o metrou.

(Naravno ovo važi za besposlene, one koji rade drugu smenu ili freelancere :) ) ostali su na poslu, jel

Како се зове емисија, да скинем?
 
Verovatno je Extreme Enginering. Ovo sa metrom/tunelima mu dođe među prvim epizodama prve sezone.
 
drum1":iynm89il je napisao(la):
niks":iynm89il je napisao(la):
Na Discovery-u zanimljiva emisija o metrou.

(Naravno ovo važi za besposlene, one koji rade drugu smenu ili freelancere :) ) ostali su na poslu, jel

Како се зове емисија, да скинем?


extreme engineering
subways in America

dzonihsv, u pravu si.

Inače ko ima d3 go sbb može da pogleda unazad. ili skine već negde
 
Ево доказа, колико 2012 уопште ни не чита нити прати медије.
2012":3afndvrj je napisao(la):
[YouTube][/YouTube]Evokakvo su stanje i urbanizam tvorci Beograda na vodi zatekli... :wink:
traffic-jam.jpg

worst_traffic_jam_ever_4.jpg
То је осмислио један грађевински инжењер близак Вучићу, иако су се готово сви и урбанисти, и онај део саобраћајних инжењера који није аутомобилска секта згрозили. Али, зна се ко је једини било шта јавно рекао што није било у складу са фикс идејом Ивана Рупара.
2012":3afndvrj je napisao(la):
i spasonosno resenje.. :kafa:
14784418804e098cf4c34a2580612109_640x360.jpg
Медији који су желели да покажу блискост предлагачима "Београда на води" у виду аутомобилске фикс идеје, обавестили су јавност да они који желе некакав шински систем у Савском амфитеатру, то желе искључиво и само због традиције, и да су непријатељи напретка.

2012, читај, бре мало ту штампу...
 
По информацији коју смо добили Директор и ја, Железница је поставила коначну "рампу" творцима Београда на води којима је дефинитивно речено да нема ништа од уклањања 2 пролазна колосека кроз СА, те да се пројекат тренутно прилагођава томе ... видећемо ...
 
Somi303":xuscb9hk je napisao(la):
niks":xuscb9hk je napisao(la):
Na Discovery-u zanimljiva emisija o metrou.

(Naravno ovo važi za besposlene, one koji rade drugu smenu ili freelancere :) ) ostali su na poslu, jel
Јесам ли ја превидео или су рекли да у Сан Франциску возови иду и 130км/х? :shock:

U San Franciscu mislim da ne postoji pravi teški metro. Mislim da sistem koji ima BART u San Franciscu je light railway
 
BART nije laka zeleznica vec teska. To je spoj metroa i prigradske zeleznice.

250px-Walnut_Creek_BART_-_011.jpg
 
Karlo del...Moj post se uopšte nije odnosio na to zašta si se ti javio..ipak prati pažljivije postove forumaša a ne medija ,a za razliku od tebe Rupar je stručan, :wink:A tvoj stav nam je jasan u vezi Rupara i "Beograda na Vodi " pa ga ne bih posebno ponovo komentarisao :kafa:
 
2012":fohhih9h je napisao(la):
a za razliku od tebe Rupar je stručan :wink:

Ма, нек` си му рек`о! Какав аргумент! Мозак ради 400 на сат, као маглев, а? :kum:
 
Hvala Pantografe,da uzvratim kompliment nisi ni ti loš.. :kafa:
 
2012":3h1jdzqq je napisao(la):
za razliku od tebe Rupar je stručan
И ја морам да дам плус за коментар који је победио све БОТ коментаре на интернет вестима . :wink:
 
g. Jevremovic je Gradjevinski ing.bas kao i g.Rupar..a takvi ljudi sa iskustvom na terenu su nam esencijalni, a imamo i jos mnogo drugih angažovanih na gradnji metroa u svetu.A pored Građevinskih ing.,Arhitekata,Urbanista kojima je to primarna struka,za Metro u Beogradu sa nam potrebni i stručnjaci iz oblasti Železnica (kojih imamo i ovde i u svetu).
Ono što nam nije potrebno je bivša ekipa...koja ni tramvaj nije mogla da izvede na pristojni nivo.. :D
 
Pokusao sam sam da osmislim metro vezu u Boegradu i uvek se zapretljam na nekim sitnicama, pa onda iznova menjam misljenje. Hteo sam samo da dodam da ako postoji dilema izmedju klasicnog i alternativnog metroa, da se onda sistem linija prilagodi prirodi terena tj. geografskim odlikama grada, jer negde imamo brdo, negde ravnicu, negde mocvaru.
Mozda nije tako glupa ideja da se metro kopa direktno ispod kolovoza gde prolazi regularni saobracaj , jer tako nece morati da se kopa preduboko, i mozda ce brze da se zavrsi uz manje ometnje u cirkulaciji.
 
Ako si mislio na plitki tunel, tako nesto je moguce i lako graditi na NBG gde imas bulevare u sirini aerodromske piste,bez ometanja saobracaj.A u starom gradu krtica mora da odradi posao na min.15 m ispod povrsina zgrada ,temelja,instalacija..jedino moguce resenje.
A u starom delu grada metodom plitkog ukopavnja cut and cover napravio bi se saobracajni haos zakrcenje glavnih ili sporednih saobracajnica,znaci worst case scenarijo.
 
Takva ideja je ok za NBG gde su ulice široke. U starom gradu ne verujem da bi ovo moglo. ili bi dobili tramvaj pod zemljom a ne metro liniju. Što onda podseća na onu dvojku ispod površine. Plus ometanje saobraćaja. A svakako da bi morao da prati teren.
Na kraju krajeva, metro nije jeftin niti je tek tako isplativ i to ne bi ni trebalo da se gleda, on donosi neke druge koristi i to širim narodnim masama.
 
U toj prici tuneli buseni krticom su najjeftinji ,svega 20 %ukupne cene metro linje.Stanice su skupe, kao i vozovi i el.masinska oprema
 
Francuska gradi metro u Sao Paulu
IZVOR: TANJUG
Sao Paolo -- Francuska će pomoći u finansiranju izgradnje nove linije metroa u brazilskom trgovinskom centru Sao Paulu.
Mislim da linija metroa mora brzo biti izgrađena", rekao je Oland nakon što je bio svedok strašnih saobraćajnih gužvi u Sao Paulu, gde je stigao iz Brazilije nakon sastanka sa tamošnjom francuskom zajednicom.

Oland se sastao sa guvernerom države Sao Paulo Žeraldom Alkminom radi potpisivanja 410 miliona dolara vrednog sporazuma o izgradnji metro linije od aerodroma do centra grada, koju će finansirati Francuska razvojna agencija.
 
Vrh