Пантограф
Professional
- Učlanjen(a)
- 23.04.2012.
- Poruke
- 21.456
- Pohvaljen
- 49.243
Јесте, политиком паркирања се најбоље регулише (спречава) коришћење аутомобила за одлазак на посао. И, та политика је у Београду - добра, па чак и уз изузетке да се, прећутно, неки простори не зонирају, како би се становницима даљих предграђа ипак оставила могућност да се приближе центру (улице иза Таковске, код Куће цвећа итд.).
И тачно је да, рецимо, Њујорчани углавном немају аутомобиле, али тренд смањења власништва ипак није реално очекивати код нас, бар још неко време. Као што рече СТФ, број оних који не могу да имају кола, а хтели би, и даље је превелики; немали је потенцијал за раст моторизације у мање развијеној земљи попут наше Србијице. Друго, ја једном наведох тај пример са бебом и породилиштем, али, то је било зарад својеврсног reductio ad absurdum. Знаш, зими по аутобусима кашљу, пуно је вируса, па ми се последњих месеци не мили да уведем, сада већ двогодишње дете, у 75-цу... којом се иначе возим на посао.
А, да има нерационалних возача - има: ево, рођеног оца не могу да убедим да му не треба аутомобил кад прелази 2.000 км годишње; али навикао, још од 1959, па се не одриче...
И тачно је да, рецимо, Њујорчани углавном немају аутомобиле, али тренд смањења власништва ипак није реално очекивати код нас, бар још неко време. Као што рече СТФ, број оних који не могу да имају кола, а хтели би, и даље је превелики; немали је потенцијал за раст моторизације у мање развијеној земљи попут наше Србијице. Друго, ја једном наведох тај пример са бебом и породилиштем, али, то је било зарад својеврсног reductio ad absurdum. Знаш, зими по аутобусима кашљу, пуно је вируса, па ми се последњих месеци не мили да уведем, сада већ двогодишње дете, у 75-цу... којом се иначе возим на посао.
А, да има нерационалних возача - има: ево, рођеног оца не могу да убедим да му не треба аутомобил кад прелази 2.000 км годишње; али навикао, још од 1959, па се не одриче...