Ovo sam ja predlagao i za tramvajsku liniju 2, da jedan vozač bude u višku i da samo preuzme vozilo na "terminusu" tj na pristaništu. Nema potrebe da svi čekaju 2 minuta niti da se vozač ne odmori kako treba.direktor":w90sinpf je napisao(la):Ma moze da bude kruzna a recimo ako radi 10 vozila da radi 11 ovzaca jedan da mjenja ostale na djelu trase za vrijeme nihove pauze tako nesto da se iskombinuje to je najmanji problem samo dajte da se krene sa kopanjem
Ja mislim da JGP u Beogradu ne koristi 70%građana ne zbog siromaštva,već navika i usmerenja još iz doba socijalizma,dostupnosti,organizacije.Beograd je Evropski grad a ne Američki pa da nema stanicu JGP na najbližem mestu od bloka u kome živite i pravca kretanja do mesta stanovanja..stf":3kv1z79j je napisao(la):Па сама цифре ти и говоре све. 60% становништва користи ЈГП што је беше европски рекорд или барем у првих 5. А ЈГП нам је међу најгорима у Европи. Шта то говори? Само да народ нема новца за коришћење кола, и ништа више. како се БДП и стандард буде поправљао, број аутомобила ће расти а проценат становништва који користе превоз, падати.
30 минута "од врата до врата" за 80% Београђана је комплетиран Јовинов метро, који ћемо у најбољем случају добити за 50 година. До тад питање је оће ли цивилизација да постоји а не колики проценат користи кола.
Знам да је случајно али ово ти је стравична замена теза! Страхујете од тога да ће све паре отићи у метро а све паре 100 година иду мимо метроа а тренутно су скоро све расположиве паре отишле на фртаљ умп-а.Пантограф":3e399o85 je napisao(la):2012
Ето, видиш; то је грешка. Ако тако буде, све паре ће отићи у метро, остаћемо без попречних веза, без могућности да метро има довољно путника, а остали видови превоза остаће без цвоњка. И онда сценарио као у постсовјетским градовима: испод земље се споро буши метро, над земљом аутомобилска експанзија и таворење градског превоза, чију улогу преузимају комбији, популарне "маршрутке". И тако, са жељом да будемо фаце, клизнемо још мало у трећи свет... Што ће се вероватно и десити.
Ниси схватио шта сам написао.Пантограф":1b7dvvsu je napisao(la):Није замена теза. Метро у граду величине Београда може да ради добро сам уз развијену мрежу других видова превоза. То је - проверено у пракси. Одузмеш Прагу трамвај - и можеш слободно да затрпаш метро, јер ничему неће служити.
То су и моји влажни снови.Пантограф":1rpjzhv3 je napisao(la):@Мекбејн
Ајде да кажемо да бих и ја био пресрећан са тим сценариом, али у случају да се:
- У врачарском тунелу саграде додатне станице Чубура и Цвијићева, оспособи крак ка Карабурми и продужи до Роспи ћуприје,
- Да се на земунском правцу дограде станице Сајам, Омладинских бригада, Камендин и Алтина.
- Да се изгради дубока подземна станица Видиковац и активира крак за Железник (+станица Беле воде на излазу из тунела ка Макишу), уз доградњу још два колосека од улаза у тунел у Раковици до (денивелисане) распутнице "Г";
- Активира пруга од Раковице до садашње Главне станице за градско-приградски саобраћај, уз нове станице Хиподром, Сајам и Мостар.
- Успостави такт од 6-10 минута у шпицу.
Када се све то сагради и набаве нови возови, то није ни трећина трошкова за другу метро линију, а ефекти су исти или већи. М1 добија још мноооого путника и тиме на оправданости и исплативости. Онда зидамо М2.