Šta je novo?

Metro

Није ти ова последња варијанта лоша; као што си можда приметио, ја се не плашим кружења - боље је да покупи путнике код Ушћа, макар и путовао 17 секунди дуже. Осим тога, и оригинална "Јовинова" траса (овде увек користим наводнике, јер је план заправо резултат свеобухватне студије целог тима стручњака) морала би ионако да се мења, односно да се провлачи између "Контија" и "Генексових" апартмана (јер је изграђен Савоград), па свакако добијамо оштрије кривине него што је требало.
 
Express":2qpztpt3 je napisao(la):
@Delija
Slika bolje govori o tome ko lupa gluposti i neistine:

Па ти.Стручњаци 70их су разрадили више верзија те деонице а ја заговарам једну од њих док ти и још неки форумаши,да ли из незнања или недостатка аргумената, узимате оне верзије које поткрепљују неке ваше ставове што је крајње неозбиљно и бесмислено ако желите мени да одговорите.

edit: Tолико о крутости "Јовиновог" плана када само та мала деоница преко реке са 3 станице има 3-4 верзије са чак 9 разматраних верзија самог моста. Човек је током деценија неколико пута мењао пројекат а овде сам на некој од претходних страница поставио и документ у пдф-у у ком су наведене хронолошки измене плана услед промена ситуације у граду.
 
Cenim uvazene strucnjake sigurno vise od tebe zbog toga sto smatram da njihov plan moze funkcionisati samo u celosti bas kao sto su ga oni sami i zamislili. To samim tim znaci da podrzavam sve sto i oni podrzavaju + da se doda linija M6 kroz SA. Posto je to preskupo da se vratimo realnosti.

Graditi trasu od Vuka do A.Dubceka preko Karadjordjeve je teska nebuloza bez trase Autokomanda-Kalemegdan koju je sam Jovin predvideo vec u prvoj fazi iz razloga zvanog losa patronaza. Kada Djilas ovo cuje ima da prevrce ocima isto kao ja i Jovin.

Naime trasa M2 Autokomanda-Kalemegdan vrsi svojevrsnu ulogu "metro fidera" jos u prvoj fazi da bi trasa preko Karadjordjeve uopste i bila isplativa.

Dragi nas Delija na ovom forumu se trenutno razgovara o predvidjenoj prvoj fazi u skladu sa mogucnostima ovog grada u ovom vremenu. To znaci da je izvodljivo izgraditi iskljucivo deonicu Vukov Spomenik-A.Dubceka bez deonice ka Autokomandi koja bi bila podzemna i neprihvatljivo skupa. Izostavljanje ove trase garantuje manju patronazu ali uz prilicno manje kapitalne troskove zbog toga sto je bas ta deonica mahom podzemna. Novobeogradska trasa je trenutno najmanji problem i pored problema kod Usca.

S obzirom na to da trenutne mogucnosti grada nisu dovoljno velike da bi bilo moguce izgraditi i trasu ka Autokomandi sto zbog cene, sto zbog prioriteta zvanog Banovo Brdo to znaci da je prva faza plana iz 1976. "nemoguca misija" koje ti ocigledno nisi svestan.

Dragan Djilas


^^^Sala mala :laugh:

Dobro dosta sale ali mislim da i nas gradonacelnik isto misli.
 
Ја немам појма о чему ти причаш.

Свако добро.
 
Delija":1ojljhof je napisao(la):
Ја немам појма о чему ти причаш.

Свако добро.

Takodje. :vops:

Vesti iz Beca:

http://www.railjournal.com/index.ph...sion-strikes-the-right-chord.html?channel=000

Citiram najvaznije:

"A southern extension of Line U1 is another project included in the fourth expansion phase. Initially the extension was planned from Reumannplatz to Rothneusiedl, the planned site of a new urban development. However, due to high costs this project has been scaled back to an extension to Oberlaa which is currently served by tram Line 67 and will be abandoned once the metro extension opens in 2017. Work on the project is underway with the first section from Reumannplatz set to run in a tunnel and reach the surface north of Alaudagasse from which the line will be elevated. In order to retain the option to build a branch to Rothneusiedl at a later date, Alaudagasse station is designed to act as a future junction."

^^^Ni grad koji je bio uzor vise ne preteruje sa tunelima.

Mreza bi trebalo da izgleda ovako:

wien-map.png


Pored dela linije U1 produzenje linije U2 je takodje na stubovima.

Sto se Beograda tice sasvim je normalno sto je linija skracena do Vukovog Spomenika da se ne bi odmah gradila sporna deonica do Ustanicke.

Favorit je svakako tunel ali posto je skup pametnije je da saceka bolje dane do kada ce tramvaj koji je vec rekonstruisan na tom potezu posluziti kao dobar fider.
 
Express,To nije tačno! Najeftinije je bušiti tunel krticom i najlogičnije.Zašto bi prekidao bušenje na pola,kada si već platio krticu koja je najmanja stavka kada se saberu ostale..ono što je skupo su stanice ,koje mogu da se polako dodaju jedna po jedna posle Vuka kako grad bude mogao da finansira.Zato bi najeftinje bilo do se izbuše tuneli na M1 i M2 a stanice da se grade skucesivno..Pa sistem BGVoza je najbolji primer ,tuneli su tu a grad ako bi doneo odluku da finansira samo jednu stanicu na Ceraku ili Požeškoj mogli bi da imamo nove metro dodtake sa velikim brojem stanovnika koji bi se uključuli i sistem BGvoza.pa da podsetim na Karaburmu i već odrađene tunele,fali samo jedna stanica da se stanovnici Karaburme dovoze BGVozom do praga..
Jovinovim planom je i predviđeno da gradnja metroa ide u fazama stanica po stanica prvo do Tearzija,pa Pošte,Pravnog..dok bi metro radio na do tada izgrađenim,dakle ne izmišljate toplu vodu svi znamo šta je logično.
 
@2012

Opusti se sta sad i ti panicis. Nije dobro za zdravlje. :kafa:

Ko je rekao sta je lako a sta ne? Ja nisam nista u vezi toga spomenuo tako da nema sta da ne bude tacno u mom postu.

Rekao sam samo da taj grad bezi od toga i da Beograd treba da ucini isto iz istog razloga zvanog skuplja gradnja.

Busenje tunela je svakako lakse, cak sta vise i nije skupo ali koliko kostaju podzemne stanice? Koliko traje njihova gradnja? Koliko naleta na arheoloske iskopine? Kada ce taj Beogradski Metro?

Bec je izgleda lud sto gradi nadzemno a Beograd ce da se pravi da ulice poplocava parama. To ni Dubai ne radi samo da znas.

Dakle 2012 niko nije rekao sta je lakse nego sta je skuplje i da od toga treba bezati posto grad koji je samom Jovinu bio za primer pribegava bas tim znatno jeftinijim i brzim resenjima. Grad koji je znatno bogatiji i prilicno veci od Beograda.

Tako da chill. Ne svidja se samo tebi tunel vise. Svidja se i Beclijama pa opet neko drugi naredjuje i odlucuje sta ce se graditi. :wink:
 
Express":2spo39ux je napisao(la):
ali koliko kostaju podzemne stanice? Koliko traje njihova gradnja? Koliko naleta na arheoloske iskopine? Kada ce taj Beogradski Metro?
Занимљиво. :kafa:


Централна деоница прве линије по пројекту из 1976. године
: Две надземне станице у склопу метро-друмског места (укупна цена око 60-70мил (по данашњем курсу)) + полуподземна станица Т. Тераса која би подразумевала коначно сређивање саме терасе што нема цену.

Централна деоница прве линије по Ежису/Вукану: три подземне станице у археолошки ужасно незгодном и захтевном земљишту од којих она потпуно бесмислена код САНУ кошта чак 30 милиона евра,укупна цена те деонице са све буџењем бранковог моста и силовањем гребена К. Венца - бог те пита колико.
 
2012 wrote : pa da podsetim na Karaburmu i već odrađene tunele,
fali samo jedna stanica da se stanovnici Karaburme dovoze BGVozom

Nedavno sam listao stare postove i pokušao da pronadjem baš taj postojeci tunel
nažalost ,samo sam našao pozivanje na njega
a ni jednu sličicu ili tačnu nj. poziciju sa tačkama ul-iz. :(

Hajde nek neko postavi link-vezu sa tim starim postom gde se sve to lepo vidi
ili
ako još uvek neko pamti detalje, nek napiše koju reč više
ne samo zbog mene ,nego imamo i dosta novih članova kojima bi sigurno ta informacija bila jako interesantna :)
 
Ево га на мапи,сива линија

kr.gif


Ево га почетак тунела (излаз ка карабурми)

crim00151rm.jpg


crim00148so.jpg


Тунел је скоро потпуно готов,мислим да су чак и на једном делу шине постављене

Иначе,постоји и тунел испод станице "Панчевачки мост" који је требао да спаја будућу станицу "Карабурма" са старом "Дунав" станицом.

А ево га и онај метро тунел у Гаврила Принципа.

tunel.jpg
 
Delija detaljan kao i uvek :wink: Boca-ica,kad se voziš BGVozom od Stanice Vuk prema P.mostu pa negde posele polovine pređene trase kroz prozor možeš videti i razdvajanje tj.tunel koji vodi preme karaburmi
Ekspress,Prvo mi da napravimo one podzemne deonice koje imeju Bečlije,pa ćemo i mi na stubove,inače nisam eksplicitno protiv stuboba na NBG ali i to mora da se odradi na vrhunski način kao i stanice. :kafa:
 
Па ту излазе.Ја сам лоше објаснио.Сива линија је укопани део који је грађевински био добрим делом завршен али је то временом пропало и зарасло до непрепознатљивости.Сад је и депонија преко тога а тунели су оно после оне црне "заграде" на крају сиве линије.

1.jpg
 
у Гаврила Принципа не излази нигде. иде неких 10так метара и крај
 
Заправо,тај тунел у Гаврила Принципа је завршен у дужини од преко 100м. Као што видите ту је сада аутоперионица која је тај тунел преградила након тих 10ак метара.
 
A da li je taj tunel servisni tunel za potrebe metroa? Posto bi linija trebala da ide otprilike pored Ekonomskog fakulteta, dok je ulaz u ovaj tunel dosta udaljen, obelezen kvadratom i streicom
capture-copy.jpg

bliza pozicija tunela http://binged.it/1byKKBy
 
Не верујем пошто је тунел грађен по пројекту метроа из 1938. године а колико се сећам туда је трбало да прође једна линија која би се потом укрштала са осталима на Теразијама.
 
Ovaj tunel je tzv. Bazisni tunel, predvidjen po GUP-u iz 1950. Radi se o automobilskom tunelu, dve cevi sa po dve trake, uz mogucnost da se jedna cev preuredi i za tramvaj. Bilo je reci o ovom tunelu na forumu.
Gledajuci sliku ovog tunela, po dimenzijama ipak verujem da bi se mogao iskoristiti nekako za metro.
 
Александар":3ojfwhds je napisao(la):
Nikad i nije. Uvek su nastojali da izbegnu ukopavanje, nova U2 je preko dunava nad zemljom, kao i sve ostale linije.

Jos gore. Mislim bolje po njih a gore za Jovinovce. :kk:

Nevezano za ovo da li neko zna koliki je radijus krivine kod rampe za prilaz mostu na Adi?

Kako misle da provuku metro od Banovog Brda do Gospodarske? Kako kroz onu sumu stubova ako tramvaj ostaje tu gde je odnosno ako metro ne moze?

Gde moze biti ulaz u tunel? Kako do njega da dodje? LRT planovi su predvidjali koriscenje tramvajske trase tako da za njih nije sporan ulazak kod okretnice.

Kako ce samo to da rese ako spominju metro?

Da nece Ezis da nas iznenadi metroom preko Topcidera? Al ce to da kruzi... Od tobogana do kise oko Kragujevca. Strasno. Pritom obilazi Sajam onoliko.

I jos nesto. Kako Jovin misli da provuce njegov metro u nekom fiktivnom slucaju da se odluce za njegov plan? Da ne misli da rusi tek izgradjenu petlju "Radnicka"?

Zato rekoh nekim forumasima da prestanu da mastaju. Nema od toga nista. I ovo su zamrsili koliko god su mogli zato sto su poceli da grade za LRT a u medjuvremenu se odlucili za metro. Ludog li naroda...

Dobicemo na kraju potpuno drugacije koncipiranu mrezu. Pitam se samo sta ce sada Ezis da uradi.
 
Ezis planira stanicu u Bul. Vojvode Misica sto je sasvim ok da pokrije to presedanje doduse taj pravac bi se veliim delom vec oslonio na metro pa bi i presedanja bila manja tj vise medjuopstinskog karaktera.
 
Igor":1tmtw25w je napisao(la):
Ezis planira stanicu u Bul. Vojvode Misica sto je sasvim ok da pokrije to presedanje doduse taj pravac bi se veliim delom vec oslonio na metro pa bi i presedanja bila manja tj vise medjuopstinskog karaktera.

Da samo ne znam kako da se popne na most ako je radijus samo za tramvaj? Za liniju 2 metro mora iznad tramvajske pruge.

Znaci linija 2 se mozda i provuce nekako ali ako je prepreka za liniju 3 ta krivina onda tu ostaje tramvaj a iznad njega samo metro 2 ka gradu.

Na kraju cemo dobiti systrinu mapu sa vise stanica i ostrijim krivinama kao i nadzemnim trasama gde god je to moguce.

Pa znas Igore mozda od ovoga i ispadne nesto iako ima dosta nejasnih detalja.
 
Vrh