Neće se izgraditi dok si živ, a posebno i ne treba po ovom nakaradnom pro-BNV metro planu.
Sve će tu završiti u kanti kad padne mafija i crtamo iznova.
Od zadnjih 140 godina barem 80 godina nije mafija bila na vlasti, i svih 140 godina samo crtamo, i crtamo, i crtamo, i bacamo papire u kantu da bi crtali iznova. Š'a ima veze, možemo i narednih 140 godina da crtamo, automobili u 22. veku možda izađu iz mode pa više ne bude ni gužve. Samo tu daleku budućnost naši potomci trebaju doživeti u ovakvom gradu.
Mala digresija: za prvu tramvajsku liniju u Beogradu koja je proradila davne 1892. se sa pravom moglo reći da je nakaradna i pro-buržujska, jer je svojom trasom od Slavije do Kalemegdana prolazila pored kraljevskog dvora i trgovačke četvrti u Knez Mihajlovoj , a nije pokrivala ni glavnu železničku stanicu, ni železničku stanicu Topčider, ni gradsku bolnicu koja se tada nalazila kod botaničke bašte, ni savsko pristanište koje je tada imalo značajan putnički saobraćaj, glavne tačke atrakcije u Beogradu tog vremena. Da ovaj razgovor vodimo krajem 1880-tih, da li bi bio protiv izgradnje te linije?
Ja sam se oprostio od metroa, koliko sada to košta nema smisla ni graditi i da se tehnički može. Bolje sav taj novac sliti u BG:voz koji ima neverovatan potencijal i u modernizaciju tram mreže u LRT.
LRT može kroz Ruzveltovu, Džordža Vašingtona, 27. Marta, Cara Dušana, Resavsku, Beogradsku, Požešku, Bulevar Oslobođenja? Ima dovoljno prostora? Super.
Putnici koji danas kolima ili prevozom prelaze Autokomandu, Mostarsku Petlju, Brankov Most i Gazelu bi sutra masovno prešli u BG Voz samo kada bi išao češće? Ekstra. Samo još da nađu način da se teleportuju do njegovih stanica.
BG Voz ima veliki potencijal za one putnike koji se kreću duž BŽČ-a i najbliže mu gravitiraju. Za one koji se voze najopterećenijim autobuskim i tramvajskim linijama je skoro beskoristan. Šta bi 80.000 dnevnih putnika 23-ke, 50.000 putnika 37-ce, 20.000 putnika 58-ce, 100.000 putnika 95-ce značilo da BG Voz ide i na 10 minuta ceo dan, ako im je najbliža stanica kilometrima daleko, a pruga zaobilazi i centar i najgušća naselja na severoistoku i jugozapadu kao kiša oko Kragujevca? Isto važi i za sve koji putuju koridorom Ustanička-Novi Beograd-Zemun.
Ko svaki dan putuje od Krnjače do Tošinog Bunara ili od Batajnice do Vukovog Spomenika bi imao realan benefit od pojačanog BG Voza umesto metroa. Svi ostali bi se podjednako mučili kao i danas, i još gore jer kancer automobilizacije progresivno napreduje iz meseca u mesec, a kapaciteti javnog prevoza i infrastrukture se progresivno smanjuju.