Не постоји трамвај те дужине. Три спојена трамваја нису исто што и један метро воз ни по питању капацитета,ни комфора,ни проходности путника...Pendolino":3mee1iwl je napisao(la):Pa tramvaj "normalne" širine koloseka 1,4m i dužine do 110m nije baš običan tramvaj
:wink:
Delija":2e6drzpl je napisao(la):Igor":2e6drzpl je napisao(la):@gzthe
Ogakle ti info za ove kompozicije sirina 2.9m i duzina 17.50m
Вероватно један од докумената из студије из 1976. године. Тада су такве композиције биле актуелне.
Igor":2h9wau48 je napisao(la):Proveri sam malo na wikipediji Alstom Metropolis kao sto rece neko iznad ima u verziji sa pantografom ali onda radi na 1500V sto nije po specifikaciji naseg sistema na 750V. Ispade da im sve verzije sa pantografom rade na 1500V dok sa trecom sinom 750V.
Igor":1wt7tn8s je napisao(la):Proveri sam malo na wikipediji Alstom Metropolis kao sto rece neko iznad ima u verziji sa pantografom ali onda radi na 1500V sto nije po specifikaciji naseg sistema na 750V. Ispade da im sve verzije sa pantografom rade na 1500V dok sa trecom sinom 750V.
Sevilja je velicine Skoplja ili Zagreba..zvuci poznato zar ne,.,. :wink:Пантограф":ux20xnpj je napisao(la):@2012
Ne vidim da je iko kopirao U6 po Evrope.
Ето рецимо Севиља, баш недавно. Са ЦАФ Урбос 3 (звучи познато?).
@Minnheima
S obzirom da sam laik za ove teme, ne usuđujem se da glasno razmišljam, ali i ja se, od svoje prve i do sada jedine posete Beču pre par meseci i vožnje linijom U6, iščuđavam šta je to na njoj lako? Vozila su prava, sve je nekako "hevi".
Protiv takvog metroa zaista ne bih imao ništa.
Баш у томе и јесте ствар. Све је готово исто, само неко без потребе диже фрку.
@Мекбејн
Па и на У6, ако хоћеш, исто возе "трамваји" - "бомбардије флексити", глобална конкуренција "алстом цитадсу", само што може да се пролази из вагона у вагон, јер је такав модел посебно прављен за ту линију (ако мене питаш - врло важно - и у плановима за "тешки" БГ метро било је речи о купловању, односно да ван шпица иду четири вагона, а у шпицу шест). Исто можемо и ми да наручимо. До пре четири године на истој У6 возили упарени трамваји веома слични београдским "швајцарцима" (само шири), и све лепо радило...
то је опис Цитадиса, тј. RegioCitadis-аgzthe":rznjbi3q je napisao(la):Each railcar will be 35 m long and 2.65 m wide. It will be provided with single doors at its ends and double doors in the centre on either side. The design of the rolling stock will be finalised after the conclusion of the preliminary study.