Skyscr'je ozbiljan svetski i najpoznatiji forum i ima uticaja na ceo svet zbog brze razmene informacija,čak se i tender prvo saznaju na ovom forumu pa objave kasnije u Railway gazette,mada su i neki ranije potcenjivali i Beobuild a on uđe u 7 godinu,izbori se za nezavisni šinski sistem..i najcitiranij je u medijama i među građanstvom,i najsira javna rasprava ali o tome će pisati istroija..
A da smo se poredili sa razvijenim svetom i 70' ne bi se ništa izgradilo,uostalom mnogi veliki infrastrukturni projketi se realizuju u Beogradu u jeko lošim socio ekonomski uslovima,ali se ipak gradi i to mnogo više nego u okruženju,jer je jedino infrastruktura podiže razvoj zemlje a to su svi shvatili te zašto bi se išćuđavali metrou, ako smo napravili mega most,interceptor,zemun-borča,obilaznicu,fabriku vode uskoro i prokop,pa to je ono što se zove razvoj.
Uostalom kada pravite mega projekat dolaze i megakorp.koje imaju interesa da finansiraju sve to,pa primer najbolji su Kinezi..a koliko vidim gradi se jednako brzo kao i u Amsterdamu..to dovodi nove investitore,po toj logici se odavno ni jedan hotel i tržni centar u Beogradu ne bi gradio jer smo siromašni..
Zato nije ni čudo što su se na nedavnoj konfernciji u Sofiji svetske korp.najviše interesovale za projekat BGMetroa i učešće u njemu,a i oni računaju koliko možemo da se zadužimo ali i da uposlimo i domaće firme,interes je obostran,Alstom ili neko drugi..Prolazak južnog toka daje im dodatnu garanciju da se može vraćati kredi, još ako je povoljan kao Kineski onda je izbor graditi ili ne manji problem..
Uostalom finansijska kriza je najžešće prodrmala London i Amsterdam a u tim gradovima su najveća ulaganja u javni transport i upravo u tunele metroa i gradske železnice,a mi čak imamo izgrađen veliki deo takve infrastrukture..i oni znaju da samo gradnja infrastrukture gura grad i zemlju napred..