gzthe
Intermediate
@ N-ST
Pa taj funkcionalan sinski sistem je problem. Kako da bude funkcionalan ako ce sve autobuse do zelenjaka da zamene sa jednom linijom na kojoj ce biti vozila tipa 2.65 metarski CAF sa drugacijim rasporedom sedista. Nije ni to problem posto Ruska vozila u Sofijskom metrou su 2.7 ali to izgleda potpuno drugacije. Nisu niskopodna, prohodna su celom duzinom, znaci komfornija, imaju veci broj vrata, verovatno sira, znaci olaksana izmena putnika, bolja i brza.
Jer oni ce skratiti autobuske linije na tom potezu upravo da bi forsirali metro a onda ce da bude duplo gore nego na ovoj slici gore od Sofijskog metroa.
Nije mi najjasnije sto ti je problem ovo sto mi pricamo. Koja je razlika, od onog sto pretpostavljamo da ce da bude i ovog sto mi pricamo- tip vozila i radijus krivina. Znaci troskovi su identicni tj. veliki jer je sve ostalo isto. Kada bude reseno da se pravi metro i kada pocne u starom delu je najskuplje, komplet ide kroz zemlju, malo dublje u centru, 2-3 duboke stanice, kod Vuka tu vec imamo koridor, dalje ni kroz bulevar nece moci krtica bas ispod ulice znaci stanice nece biti jeftine pa bi mogli neke i da izbace a bice 100 metarske kao za visokokapacitetne metro vozove za koje bi oko 90-100 bilo ok ali oni ce da spajaju 3 citadisa u spicu da bi rekli kako imaju dobar kapacitet linije.
Mislim, sad sto smo sve polovicno uradili aj da ne gradimo Metro.
Problem BG voza je sto u sirokom luku obilazi centar a i prolazi kroz retko naseljen deo NBG.
Na novobeogradsku stranu trasu prve linije cu se osvrnuti u sledecem postu.
Pa taj funkcionalan sinski sistem je problem. Kako da bude funkcionalan ako ce sve autobuse do zelenjaka da zamene sa jednom linijom na kojoj ce biti vozila tipa 2.65 metarski CAF sa drugacijim rasporedom sedista. Nije ni to problem posto Ruska vozila u Sofijskom metrou su 2.7 ali to izgleda potpuno drugacije. Nisu niskopodna, prohodna su celom duzinom, znaci komfornija, imaju veci broj vrata, verovatno sira, znaci olaksana izmena putnika, bolja i brza.
Jer oni ce skratiti autobuske linije na tom potezu upravo da bi forsirali metro a onda ce da bude duplo gore nego na ovoj slici gore od Sofijskog metroa.
Nije mi najjasnije sto ti je problem ovo sto mi pricamo. Koja je razlika, od onog sto pretpostavljamo da ce da bude i ovog sto mi pricamo- tip vozila i radijus krivina. Znaci troskovi su identicni tj. veliki jer je sve ostalo isto. Kada bude reseno da se pravi metro i kada pocne u starom delu je najskuplje, komplet ide kroz zemlju, malo dublje u centru, 2-3 duboke stanice, kod Vuka tu vec imamo koridor, dalje ni kroz bulevar nece moci krtica bas ispod ulice znaci stanice nece biti jeftine pa bi mogli neke i da izbace a bice 100 metarske kao za visokokapacitetne metro vozove za koje bi oko 90-100 bilo ok ali oni ce da spajaju 3 citadisa u spicu da bi rekli kako imaju dobar kapacitet linije.
Mislim, sad sto smo sve polovicno uradili aj da ne gradimo Metro.
Problem BG voza je sto u sirokom luku obilazi centar a i prolazi kroz retko naseljen deo NBG.
Na novobeogradsku stranu trasu prve linije cu se osvrnuti u sledecem postu.