milanche
Advanced
- Učlanjen(a)
- 28.05.2011.
- Poruke
- 2.121
- Pohvaljen
- 4.860
Homere kralju, nasmejao si me posteno
Istrazivanje saobracaje, koje sam spomenuo je sprovedeno 2005-2006, dakle posle donosenja GUP-a 2002-3. Ulazni podaci, koji se koriste za softverski paket se uvek azurira. Naravno uskoro ce biti potrebo ponovna detaljna analiza i merenje saobracaja, da bi se pratio trend glavnih saobracajnih tokova.
Medjutim, u Prokop je ulozeno dosta novca, bilo bi neracionalno odbacivati taj projekat.
Prvo, premestanjem glavne zel stanice na Nbg, se nista ne reseva, jer opet ce vozovi prolaziti kroz Prokop (ako se zeli izmestanje pruge iz SA), i opet ce imati ista uska grla, koji su izgovor da Prokop ne valja.
Drugo, potrebna je i dodatna investicija za zel stanicu Nbg, radi prosirenja broja koloseka, a bogami i perona, jer osim glavnog perona, ostali su prilicno uski i nisu predvidjeni za veliku koncetraciju putnika, kakva se moze ocekivati za gl. zel. st.
Trece, da bi se pruga iz SA izmestila, potrebno je isto kao i u slucaju Prokopa, obezbediti teretne i ranzirne stanice u Zemunu i Kijevu
Cetvrto, povezanost javnim prevozom ne sme biti uslov ili glavni kriterijum za odredjivanje lokacije gl.zel.st. Najlakse je promeniti trasu autobusa, mnogo je lakse promeniti trasu trolejbusa, nego izmestati zel.st, bacati desetine miliona u nepovrat, i zanemariti neke druge vaznije kriterijume.
Peto, da nema spora i neresenih finansijskih sutuacija izmedju Drzave i Energoprojekta, odavno bi Prokop mogao biti zavrsen. Jer izgradnjom komercijalnih sadrzaja na ploci, bi se obezbedilo dovoljo novca za zavrsavanje celokupne stanice. Za koji su bili zainteresovani investitori, izmedju ostalog i Trigranit a odustali zbog pomenutih problema.
Seto, cak i da se sutra udje u investiciju vrednu 150-200mil e za zavrsetak celog zel. Bg cvora, na duzi rok bi to bilo veoma isplativo. Dobilo bi se ogromno zemljiste u centru za investiranje u narednih 20-30god i time obezbedili sigurni prihodi. Takodje, kao posledica aktiviranja Prokopa, ceo potez duz autoputa bi se izgradio i oziveo.
kraj off
Ono sto mislim da nedostaje ovom projektu metroa, je i krak ka Autokomandi, koji ima u Jovinovom planu. Time bi tramvaj i dalje ostao, dok bi se neke autobuske linije mogle skratiti do Prokopa, gde bi se ukrstale 2 linije metro. Time bi i tramvaj i autobisu bili fider metrou. Mislim da ce za par godina, posle otvaranja delta Planeta, to biti ocigledno. Sva sreca sto to nece predstavljati znacajni finansijski izdatak, s obzirom da ce deliti trasu sa linijom 2 i da ce biti potrebno uraditi samo krak od prokopa do Autokomande.
Produzenje metro linije za Zemun, postoji kao kasnija faza izgradnje i produzavanja linija metroa.
:lool:moler Mile iz Čačka i onaj Pera iz Crne Trave što ga zovu Pera Debeli, iako je mršav ko trska
Istrazivanje saobracaje, koje sam spomenuo je sprovedeno 2005-2006, dakle posle donosenja GUP-a 2002-3. Ulazni podaci, koji se koriste za softverski paket se uvek azurira. Naravno uskoro ce biti potrebo ponovna detaljna analiza i merenje saobracaja, da bi se pratio trend glavnih saobracajnih tokova.
Tacno! Bravo! Potpuno se slazem sa ovom recenicom, koja ima sire znacenje od ovog u kom je upotrebljena.zidar":3eo592l3 je napisao(la):Stvari se menjaju, ne treba se plasiti promene a narocito valja odbaciti zastarele dogme.
Medjutim, u Prokop je ulozeno dosta novca, bilo bi neracionalno odbacivati taj projekat.
Prvo, premestanjem glavne zel stanice na Nbg, se nista ne reseva, jer opet ce vozovi prolaziti kroz Prokop (ako se zeli izmestanje pruge iz SA), i opet ce imati ista uska grla, koji su izgovor da Prokop ne valja.
Drugo, potrebna je i dodatna investicija za zel stanicu Nbg, radi prosirenja broja koloseka, a bogami i perona, jer osim glavnog perona, ostali su prilicno uski i nisu predvidjeni za veliku koncetraciju putnika, kakva se moze ocekivati za gl. zel. st.
Trece, da bi se pruga iz SA izmestila, potrebno je isto kao i u slucaju Prokopa, obezbediti teretne i ranzirne stanice u Zemunu i Kijevu
Cetvrto, povezanost javnim prevozom ne sme biti uslov ili glavni kriterijum za odredjivanje lokacije gl.zel.st. Najlakse je promeniti trasu autobusa, mnogo je lakse promeniti trasu trolejbusa, nego izmestati zel.st, bacati desetine miliona u nepovrat, i zanemariti neke druge vaznije kriterijume.
Peto, da nema spora i neresenih finansijskih sutuacija izmedju Drzave i Energoprojekta, odavno bi Prokop mogao biti zavrsen. Jer izgradnjom komercijalnih sadrzaja na ploci, bi se obezbedilo dovoljo novca za zavrsavanje celokupne stanice. Za koji su bili zainteresovani investitori, izmedju ostalog i Trigranit a odustali zbog pomenutih problema.
Seto, cak i da se sutra udje u investiciju vrednu 150-200mil e za zavrsetak celog zel. Bg cvora, na duzi rok bi to bilo veoma isplativo. Dobilo bi se ogromno zemljiste u centru za investiranje u narednih 20-30god i time obezbedili sigurni prihodi. Takodje, kao posledica aktiviranja Prokopa, ceo potez duz autoputa bi se izgradio i oziveo.
kraj off
Ono sto mislim da nedostaje ovom projektu metroa, je i krak ka Autokomandi, koji ima u Jovinovom planu. Time bi tramvaj i dalje ostao, dok bi se neke autobuske linije mogle skratiti do Prokopa, gde bi se ukrstale 2 linije metro. Time bi i tramvaj i autobisu bili fider metrou. Mislim da ce za par godina, posle otvaranja delta Planeta, to biti ocigledno. Sva sreca sto to nece predstavljati znacajni finansijski izdatak, s obzirom da ce deliti trasu sa linijom 2 i da ce biti potrebno uraditi samo krak od prokopa do Autokomande.
Produzenje metro linije za Zemun, postoji kao kasnija faza izgradnje i produzavanja linija metroa.