Ajde da diskutujemo ko ljudi. Ali pritom sve,
krajnje dobronamerno molim, da budu precizni, koncizni i tacni sa podacima. Jer se jedino tako podize nivo diskusije.
Dakle, prema podacima sa ovog linka sto je Delija okacio, pise da bi trasa do Vuka kostala 696mil e. Naravno postavlja se pitanje po kojim cenama (radne snage, goriva, materijala, opreme...) racunata ta cena, jel iz 1982 ili novije? Ne moze se iznos u dinarima tadasnjim, tek tako pretvoriti u iznos u evrima, a da se ne uracuna inflacija i svi drugi prateci fakroti.
Drugo, sta znaci izgradnja metroa? Sta je sve ukljuceno u to? Vidim ulkucen je depo, a jel ukljucena i nabavka vozila u tu cenu? Jel ukljucena i kompletna oprema? Ako bi govorili samo o bukvalnoj izgradnji, tj gradjevinskim radovima, onda je izgradnja ove trase prema predlozenom projektu oko 450-500mil e. Celokupna. Ostao deo ide na izgradnju depoa,pratece opreme za servisiranje, odrzavanje, nabavku vozila, telekomunikacione, elektroinstalacije, masinske instalacije, ventilacione sisteme u tunelima, protivpozarne sisteme... znaci sva oprema + depo + vozila. Ako se dobro secam one tri varijante sto je uradila jedna spanska firma, za izgradnju belama, sa ukrstanjem u nivou cena izgradnje je bila oko 350mil, ovakav sistem sa vijaduktom oko 500mil i cinimi se potrpuno podzemna varijanta bi bila oko 750-800mil e, cela trasa. Dakle govorimo samo o pukoj i bukvalnoj izgradnji trase, bez opreme, vozila i depoa.
Bivis":2pp1vxlg je napisao(la):
Delija, onaj što će biti paralelno sa Brankovim mostom. Hoće li biti odvojen od Brankovog ili će jednostavno dodati još jedan segment?
Prema projektu koji je radio SANU '97 bio bi jos jedan segment. Mada je moguce da bude odvojen, tj iza stepenista.