Šta je novo?

Metro

meni liči na glas Paje Patka.... ;) ali bar je stručnjak bez premca....
 
Sve vreme mi je u glavi ovaj film:

french20connection.jpg


Prvo zbog naslova - Boža Đelić, francuska škola itd. Zatim zbog dve legendarne scene iz ovog filma. Prva je jedna od najboljih "car chase" scena u istoriji filma - čuveno jurcanje ispod nadvožnjaka - što u neku ruku asocira na budući metro vijadukt na Novom Beogradu. Druga je fenomenalna scena u kojoj Džin Hekman prati negativca u njujorškom metrou. Sad mi se opet gleda film :)
 
Ipak nisam bio u pravu :)

Hvala za preporuku za film homere,cu ga odgledam.

Djelic nije dobio danas nijednu funkciju ali je poslanik u gradskoj skupstini.Dajem 100 maraka i to onih nemackih da ce ga postaviti za direktora projekta BG metroa.
 
Ови трамваји, пардон метро возови и личе на нешто... у поређењу са старим...
 
najboljih "car chase" scena u istoriji filma - čuveno jurcanje ispod nadvožnjaka - što u neku ruku asocira na budući metro vijadukt
Pu Pu...Dalje od naše kuće!

Polu ukopana trasa daje mogucnost na potrebnim delovima i natrkrivanje
iz raznih potreba : estetike, meteo, zvučne i saobracajne (podvlačenje ispod saobracajnica)
šuma stubova je skuplja , uništava prostor i ne potrebna
izrada poluukopane trase ne zahteva krticu
a fala bogu brdovit Beograd ima prostora gde je ta zemlja sa kopova potrebna za nivelisanje terena
višestruka korist u odnosu na štetno stubno-vijaduktno rešenje
 
Kolika je prosecna brzina metra u portu i kolika je bila bese prosecna kod nas po planu belama koji je jedini verodostojan jer braca francuzi nece jos da objave studiju?
 
Evo još malo slika ''lakog metroa''.... ;)

img_33820.jpg


img_33809.jpg


DSC06735.jpg

Ulaz u ''metro'' veoma jednostavnog izgleda.

PHispano_111001.jpg


EstMar_111005.jpg


800px-Metro_do_Porto_na_pvarzim.jpg

Obratite pažnju na ogradicu, pa ovo ni klince od 5 godina ne bi sprečilo da prelaze preko šina.
metro6.jpg

Ovo mi se uopšte ne sviđa. :notok:

metro2.jpg


metroporto.jpg


Baixa39.jpg


Svaki kilometar podzemne mreže u Portu stajao je cirka 28 miliona evra a ako se ne varam ukupna cena njegove izgradnje je 3,27 milijarde evra.

3267901913_8117edb639_b.jpg

I ko kaže da neće biti moguće kešanje na ''metro'' vozove. :laugh:
 
Teski ili laki bitno je da su brzi, komotni, sexy i da ne staju na semaforima :rolleyes:

Bajdvej, sta je bilo sa tim studijama izvodljivosti ?
 
Jel se to meni cini ili i Portugalici zastakljuju terase :)
472183.jpg
 
Pocelo je pocelo kopanje a vi nista evo vec par nedelja kopaju na nbg strani

:lool:
 
Ko kaže da Điki ne radi na metrou.... :D


Prvi radni dan gradonačelnika Đilasa
M. T. KOVAČEVIĆ. | 14. jun 2012. 22:40 | Komentara: 4

Reporteri "Novosti" sa gradonačelnikom Draganom Đilasom proveli prvi radni dan drugog mandata. Raport s nogu, kolegijum, sastanci, davanje krvi..
bgd-Dragan-Djilas-m.jpg

PRVI radi dan u novom mandatu, gradonačelnik Dragan Đilas proveo je kao i prethodne četiri godine - radno. Mesta za odmor nema. Oči dva miliona žitelja glavnog grada, u njega su uperene. Jer po njegovom radu, oseća se, da li se i kako kreće Beograd.

Iako je dnevni program ispunjen sa preko 20 sastanaka, Đilasu nije smetalo da ga reporteri "Novosti", u stopu prate i osete ritam funkcionisanja grada iz "vozačke kabine". Kako kaže, nema šta da krije.

U hodu, od hrastovih vrata Starog dvora, do kabineta na prvom spratu, Đilas od najbližih saradnika dobija raport o stanju u prestonici.

- Dva radnika su povređena. Udario ih je voz na petlji kod Radničke. Opet je neko deterdžentom zaustavio rad fontane na Trgu Nikole Pašića, pukla je vodovodna cev na Paliluli - dvadeset sekundi, dovoljno, za prve informacije.

- Obaveštavajte me o stanju povređenih radnika - odgovorio je, ulazeći u kancelariju.

U kabinetu ga čeka kolegijum U "punom sastavu" - pomoćnici, gradski arhitekt i menadžer, šef kabineta, načelnik gradske uprave... Vremena za "prazan hod" nema. Jedan po jedan, raportirali su o stanju iz svojih nadležnosti i odgovarali dokle su stigli u rešavanju problema koje su "zadužili" kod šefa dan ranije.

- Kao na traci, bez pauze, pričalo se o dnevnim razgovorima sa predstavnicima francuske firme "Edžis rejl" oko tehničkih detalja za gradnju beogradskog metra. Iznesena je kritika zašto u jednom porodilištu trudnicama naplaćuje "epidural", a u drugom ne i kako to u što kraćem roku treba rešiti. Kratko se diskutovalo o novim predsednicima opština i o tome da im treba dati neophodnu podršku i kroz stalne sastanke sa njima.

- Ubuduće, u rad našeg kolegijuma, aktivno ćemo uključiti članove Gradskog veća i gradske sekretare. Čeka nas mnogo stvari i svako ko hoće da radi imaće dovoljno posla - najavio je Đilas. - Razumeo sam da ćemo dobiti predlog oko Kancelarije za brze odgovore od strane SNS i to treba odmah razmotriti. Svaka sugestija i ideja koja će Beograđanima olakšati funkcionisanje je dobrodošla. Ovde nema strančarenja.

Kratko se diskutovalo o budućnosti GSP (sastanak na tu temu je čekao gradonačelnika kasnije u toku dana), subvencijama za nova radna mesta, novom Statutu grada, legalizaciji, ali i o onoj bolnoj, socijalnoj strani prestonice.

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74.html:384292-Prvi-radni-dan-gradonacelnika-Djilasa
 
vucko":2lyhtz6o je napisao(la):
Kolika je prosecna brzina metra u portu i kolika je bila bese prosecna kod nas po planu belama

BELaM = 28 km/h

Metro do Porto - "The overall average commercial speed, calculated from sensor records, amounted in 2010 to 26.0 km/h and the average speed of passengers (commercial speed weighted by each stretch’s load) to 27.7 km/h." (ANNUAL REPORT 2010)

Podaci po linijama (u zagradi je komercijalna brzina 2006te godine):

Blue Line (A) - 22.5 km/h (23.5)
Red Line (B) - 32.4 km/h (31.2)
Green Line (C) - 27.8 km/h (27.5)
Yellow Line (D) - 20.8 km/h (21.6)
Violet Line (E) - 28.2 km/h (27.0)

Linija F (prema aerodromu) nije računata. Linija D sa komercijalnom brzinom od svega 20.8 km/h je jedina koja vozi preko mosta "Ponte de D. Luís" (konstruisan između 1881 i 1888. godine) odnosno mili po njemu prema Vila Nova de Gaia​
 
Hvala N-ST.U Sofiji je koliko vidim 38km/h prosecna brzina.Pretpostavljam da ce onda prosecna brzina naseg metroa biti nekih 32-33km/h sto ce biti na pola puta izmedju BELAM-a i Sofijskog klasicnog metroa.Jer koliko do sada dobismo informacije dobijamo zapravo klasican metro,ali sa cescim stanicama i LRT vozilima.

Mozes li izvuci takve informacije kao i za taj za sofijski metro i kolike su razdaljine na njegovoj trasi?Hvala N-ST :)
 
32km/h :shok:

BgVoz ide super soničnom brzinom 60 km /h i brže
šta će nam preskup metro sa brzinom puža :grand:
živeo BGvoz :kk:
on je BGmetro koj treba razvijati ka dr. drugim pravcima Bgda
i zadržati koncept manjeg broja stanica
tako da se dopunjuje sa ostalim sredstvima javnog saobracaja u pokrivenosti
U momentu prezaduženosti i očekivanju udara ekonomske krize
realnost je samo Bgvoz ,Bgvoz , Bgvoz :gobb:
 
Boco,radi se o prosecnoj brzini na celoj liniji.Dakle koliko je dugacka trasa,pa koliko treba metrou da predje tu razdaljinu sa svim stajanjima na stanicama.

Dok maksimalna brzian ovog koji ce biti nas ce biti 60km/h dok je sofijskog klasicnog metroa 90km/h.

Mada retko kada imas mogucnost da toliko ide brzo metro jer su stanice relativno cesto,jedino sto mi pada na pamet gde bi mogao ici brze od tih 60km/h je preko Brankovog mosta od stanice Varos Kapija do stanice Usce/Hajat.
 
Ali to nije brzina kretanja voza / tramvaja, nego prosek, cele linije :) Tu se valjda računa i kreni, stani... :D
 
Da,nisam se lepo izrazio,dakle sve je uracunato sto se desi od okretnice do okretnice.Zato je i najmerodavnija ta prosecna brzina da bi znali koliko su ceste stanice i duz kakvih krivina ide voz jer logicno sto je krivudavija trasa to je manja prosecna brzina.

Garant bi i nama bila prosecna brzina 38km/h kada metro ne bi isao na trg i varos kapiju vec kad bi od trga nikole pasica produzavao na terazije i tramvajski most,eh...
 
Vrh