Šta je novo?

Metro

^^ JBG Bugarska ima more, a i u EU-u su. Moze im se. Zato cemo mi imati za 2 godine vise autoputeva nego Bugari i Rumuni zajedno, lepo kaze Alvirovic :)
 
Nije poenta u moru i EU (iako nije da škodi), Bugarska je skoro istovetno siromašna zemlja kao Srbija. Poenta je u tome da nemaju Vukana Vučića. ;)
Ako bismo hteli skroz da ih zavijemo u crno, lepo im uvalimo Vukana sa Žaklinom pride - nas bog da vidi, a njim šta bog da.
 
Nije ni do Vukana, ni do EU, ni do mora, koliko do same činjenice da je Sofija, za razliku od Beograda, u jednom trenutku počela da gradi metro. Početak je uvek najteži, a i nekako izgleda da kada počneš, jednostavno kao da ne možeš da prestaneš.

Mislim znam da u stvarnosti ne postoji takav determinizam, ali ipak mislim da je to osnovna prednost Sofije (i ne samo Sofije) u odnosu na nas. Ne bih da idemo mnogo u "štabibilokadbibilo" varijante, ali mislim da je nama u ovom trenutku najvažnije da se stvar pomeri sa mrtve tačke i da krtica krene da rovari.
 
Tačno je to što kažeš, ali od ma kakvog početka, važniji je - pravi početak. Jer, od lošeg semena dobro ne rađa. Ili, ono što se grbavo rodi, grbavo doveka ostane. Mada, savremena medicina čuda čini. :D
Ajde da malo poteramo šegu (šege radi, nije politizacija): sa izborom novom preCednika, šanse da odemo pod zemlju nam nikada nisu bile veće. :p
 
Homer Jay":1ndbo3hz je napisao(la):
Nije ni do Vukana, ni do EU, ni do mora, koliko do same činjenice da je Sofija, za razliku od Beograda, u jednom trenutku počela da gradi metro. Početak je uvek najteži, a i nekako izgleda da kada počneš, jednostavno kao da ne možeš da prestaneš.

Mislim znam da u stvarnosti ne postoji takav determinizam, ali ipak mislim da je to osnovna prednost Sofije (i ne samo Sofije) u odnosu na nas. Ne bih da idemo mnogo u "štabibilokadbibilo" varijante, ali mislim da je nama u ovom trenutku najvažnije da se stvar pomeri sa mrtve tačke i da krtica krene da rovari.
U pravu si.

Ja najvise se zagledah na mikseru na izlozbi proslih metro projekata na onaj tunel po projektu tramvajem za 21 vek koji bi isao od ekonomskog fakulteta preko terazijskog grebena do trga nikole pasica.A namena bi mu bila da recimo 7ica ide od Bulevara preko tramvajskog mosta za NBG a ne da kruzi kao sada.

Samo da smo sagradili taj tunel koji je prakticno identican onome iz 1976 godine i mi bi imali najkomplikovaniji deo metroa jer je to jedini koji se kopa i krticom i ne bi tu bilo mnogo cile mile.
 
Чини ми се да је један мој клип који је имао садржај сличан овоме оцрњен и уклоњен од стране особе која је објавила ово горе...
 
I moderatori su ljudi, umeju da pogrese, siguran sam da nije bilo lose namere.

Stubovi ili tunel, nema treceg resenja, ako ga izmisle trebalo bi alarmirati drustvo, to je jedna od najvaznijih odluka koje ce Beograd doneti u doglednoj buducnosti.
 
Ma kako se mi koprcali realno gledano beogradskog metroa nema u narednih 10 godina :(
 
Ne brini bice... ;) nezamisliv je dalji razvoj grada bez Metro sistema...projekat se radi..deo novca obezbedjen..javni i privatni interes veliki..sve kockice su tu.. :kafa:
 
2012":3mbqgtyy je napisao(la):
Ne brini bice... ;) nezamisliv je dalji razvoj grada bez Metro sistema...projekat se radi..deo novca obezbedjen..javni i privatni interes veliki..sve kockice su tu.. :kafa:

Ovi iz grada redjaju te kockice ko da bacaju puzle sa 23 sprata na prizemlje, pa mi ocekujemo da se sklope...

U prevodu, nadam se da ce mozda, MOZDA liciti na nesto.
 
kad je planiran pocetak radova na bg metrou :)
ps to sto bugari imaju 5 linija to ne znaci nista ;)
prag ima 3 linije a tesko da ce sofija da bude bolja od praga :)
 
Aj malo realnije da pogledamo na situaciju vezanu za metro.
1. i najbitnije, novca nema. Silne pare smo u vreme privatizacija i ekspanzije prodaje gradskog gradjevinskog zemljišta potrošili suludo (u šminkanje).
Situacija je da je grad danas na maksimalnoj granici zaduženja,
sa tendencijom da postane prezadužen bez obzira uzimao nove kredite ili ne. Kako to?
Jednostavno, realni prilivi u gradski budžet su sve manji a bojim se da će biti još manji.

2. sve i da imamo novac proći će još par godina dok idejni projekat preraste u projekat.
onda treba izabrati izvođača što podrazumeva međunardni tender, pa izbor, pa revizija, pravo na žalbu i slično. Zatim izvođač kreće u pripremne radove, pa tek nakon toga u realizaciju.
Za realizaciju je takođe potrebno relativno dosta vremena , nekoliko godina.
suma sumarum kad se sve ovo sabere, opet dolazimo do realnih 10 godina (+-1)
 
4417190_700b.jpg
 
Somi303":jb00cogk je napisao(la):
Кад почне да вози, ја ћу ово :D

To je prednost vozila za laki metro,to jest citadisa.Nema kesanja,izvini somi,jedino ti ostaje da se kacis na bg vozove.
 
Sutra Djelic postaje zamenik gradonacelnika zbog price sa metroom.

So it begins...
 
Vrh