Šta je novo?

Metro

Express":206gvasg je napisao(la):
tzoran":206gvasg je napisao(la):
Express":206gvasg je napisao(la):
Kad sam ja spomenuo metro za Aerodrom? Misliš da je BG:Voz metro ili šta? Pa cela Gradska Železnica u Beogradu ima enormno mali ridership ne zato što niko neće da se vozi već je nepristupačna korisnicima, što treba promeniti gradnjom novih deonica. Svaka nova deonica bi znatno povećala ridership. Ne radi se o trenutnom stanju sa autobusima već sa potencijalom železnice.

Pitaj Zidara šta misli.
Voz bi bio još ne rentabilniji od metroa.... stvarno dobar pomak ali u gubitke.... ( ako izuzmemo onog ko bi napravio to parče pruge....)

Jel možeš da nam (Beobuildovcima i posetiocima) odgovoriš na nekoliko pitanja, ok?

1- Čemu služi drumski saobraćaj, koje su njegove prednosti i mane i kako se mane otklanjaju?

2- Čemu služi železnički saobraćaj, koje su njegove prednosti i mane i kako se one otklanjaju?

3- Čemu služi vazdušni saobraćaj, koje su njegove prednosti i mane i kako se one otklanjaju?

Kada nam (Beobuildovcima i posetiocima) odgovoriš na ova 3 pitanja predlažem ti da se vratiš na svoj post koji sam kvotovao.

A onda ćemo da vidimo gde se tu nalazi metro i koju ulogu on ima.
A da li ti istoj publici možeš da odgovoriš samo na jedno pitanje.
Šta treba da bi bilo koji saobraćaj postojao ? ( da pomognem - p.... pu...putnici ) Kad ovo ovo shvatiš onda kreni da lobiraš za prugu do aerodroma NT
 
За потребе Београђана потенцијална линија железнице тешко може конкурисати таксију. Наиме најчешће заједно путује бар двоје + пртљаг а за већину у бг ово би захтевало поред воза и једно преседање другим видом превоза који није баш погодан за путнике са пртљагом.
Ова линија би евентуално дошла на ред када би железниза била доминантан вид транспорта и када би омогућавала ефикасан долазак до аеродрома из сваког дела Србије и околних република.
 
Moskva gradi metro od 150 km
Izvor: business.hr
Moskva -- Gradska uprava prestonice Rusije prihvatila je plan razvoja podzemne železnice, kojim se do 2020. predviđaju radovi vredni 2,5 milijardi evra godišnje.


"Do 2020. godine planiramo sagraditi 150 kilometara podzemne železnice za nove linije te 70 novih stanica", rekao je na sednici gradske uprave zamenik gradonačelnika Marat Husnulin.

Istakao je da se troškovi projekta procenjuju na 100 milijardi rubalja, odnosno na 2,5 milijarda evra, godišnje.


"Kao rezultat sprovođenja tog plana do 2020. godine, podzemna železnica povećaće se 1,5 puta", pohvalio se gradonačelnik Sergej Sobjanjin.

Moskovska podzemna železnica širom sveta poznata je po raskošnim stanicama, kojih ima 185, a svakog dana preveze 9.000.000 putnika, što ju čini jednom od najprometnijih u svetu.
 
orion":1dspc7x6 je napisao(la):
За потребе Београђана потенцијална линија железнице тешко може конкурисати таксију. Наиме најчешће заједно путује бар двоје + пртљаг а за већину у бг ово би захтевало поред воза и једно преседање другим видом превоза који није баш погодан за путнике са пртљагом.
Ова линија би евентуално дошла на ред када би железниза била доминантан вид транспорта и када би омогућавала ефикасан долазак до аеродрома из сваког дела Србије и околних република.

Da ali taksijem odes do najblize stanice BGvoza (Vuk, K. Park, Prokop, NBG...) pa onda na voz, i tako ustedis hiljadu (ili vise) dinara.

Mnogi koji idu do grada minibusom A1 takodje nastave taksijem dalje, ali im je onda trosak 500 din. taksi + 300 din. minibus = 800 dinara, umesto 1500 dinara taksijem od aerodroma.
 
Уштеда линијом А1 се постиже када је један путник (што је ретко) зато сам и нагласио. Ако су три онда је 300+300+300+500.
Зато сам рекао да је услов да буде путника(како је тзоран исправно рекао да је то услов свих услова) је јака регионална железница.
 
tzoran":2iwokg69 je napisao(la):
Express":2iwokg69 je napisao(la):
tzoran":2iwokg69 je napisao(la):
Voz bi bio još ne rentabilniji od metroa.... stvarno dobar pomak ali u gubitke.... ( ako izuzmemo onog ko bi napravio to parče pruge....)

Jel možeš da nam (Beobuildovcima i posetiocima) odgovoriš na nekoliko pitanja, ok?

1- Čemu služi drumski saobraćaj, koje su njegove prednosti i mane i kako se mane otklanjaju?

2- Čemu služi železnički saobraćaj, koje su njegove prednosti i mane i kako se one otklanjaju?

3- Čemu služi vazdušni saobraćaj, koje su njegove prednosti i mane i kako se one otklanjaju?

Kada nam (Beobuildovcima i posetiocima) odgovoriš na ova 3 pitanja predlažem ti da se vratiš na svoj post koji sam kvotovao.

A onda ćemo da vidimo gde se tu nalazi metro i koju ulogu on ima.
A da li ti istoj publici možeš da odgovoriš samo na jedno pitanje.
Šta treba da bi bilo koji saobraćaj postojao ? ( da pomognem - p.... pu...putnici ) Kad ovo ovo shvatiš onda kreni da lobiraš za prugu do aerodroma NT

Ове године аеродром Никола Тесла пребацује 3.5 милиона п...пу...путника са извесним наставком убрзаног раста броја п...пу...путника.
 
orion":1mma8pfl je napisao(la):
Уштеда линијом А1 се постиже када је један путник (што је ретко) зато сам и нагласио. Ако су три онда је 300+300+300+500.
Зато сам рекао да је услов да буде путника(како је тзоран исправно рекао да је то услов свих услова) је јака регионална железница.

BG:Voz do aerodroma bio bi u ITS i kostao bi koliko i autobus - 120 dinara (karta za dve zone). A ako imas markicu, bio bi ti dzabe, tj. ne bi bio nikakav dodatni trosak. A1 kosta 300 din. po osobi i u njemu ne vaze markice.

Btw, ne znam zasto se misli da bi tu prugu do Aerodroma koristio samo BG:voz? Imali bismo odma vozove iz raznih gradova (Novi sad, npr.) koji bi stajali i na toj stanici.
 
Моје решење за рентабилност пруге за аеродром НТ је да се она продужи, преко Сурчина, до Бољеваца (постојећом пругом која се не користи) и онда новим мостом преко Саве до Обреновца.

Такође, као у Бечу, могао би негде у граду, нпр. на Ж. ст. Нови Београд, на месту "Теразија", да се направи City Air Terminal, на којем би могле и да се чекирају карте и да се преда пртљаг, одакле господски, експресним возом без стајања идете на аеродром. Користио сам то у Бечу (станица Ландштрасе) и могу рећи да ми је то најцивилизованије путовање авионом у животу. Друга могућа локација за то би била данашња главна ж. ст, уз укопавање колосека у Савском амфитеатру. Тако бисмо имали аеродромски терминал - у центру града!
 
Imam osecaj da ce nam pokazati plan,jer im ponestaje vremena.Jos 10 dana...
 
Ako ne žele da se blamiraju pred izbore bolje i da nam ne pokazuju njihov "supertramvaj".
 
Ocigledno sâm projekat nije dovoljno seksi za izbore a takozvana opozicija je spremila argumente (kao da je tesko ici protiv tramvaja :rolleyes: ) te se izgleda nikome ne isplati da se o metrou sada prica iako je navodno studija spremna.

Metro je zvanicno postao tabu tema :shok: .

Mozda se eventualno pojavi kao kec iz rukava u poslednjem trenutku kada ne bude vise dovoljno vremena da se cuju kritike.

Ipak moje je misljenje da je ceo poduhvat toliko ozbiljan, citaj nosi toliku zaradu, da nije vredan rizika u predizbornoj kampanji.

Rezon je: nece nam tramvajoliki metro mnogo pomoci prlikom izbora jer nije seksi a ako prodjemo onda cemo na miru da od njega zivimo narednih 1, 2, 3 + mandata... valjda svi to vec znaju, metro se gradi generacijama :rolleyes:


Nezavisno od toga, posto mi nismo vezani mandatima, foteljama, izbornim kalendarima vec samo svojom cascu i altruizmom od 25. maja do 2. juna mocicete da vidite rezultat visemesecnog crtanja i kopanja po arhivima sirom Srbije (i sveta :D ) :

Metro Beograd - retrospektiva projekata 1912.-2012.

10 najznacajnijih projekata u razvoju ideje metroa u Beogradu na jednom mestu u ImamoPlan-Beobuild Rezidenciji na Mikser festivalu :D :cool:
 
Savet RRA podseća da izborna tišina počinje u četvrtak, 3. maja, a završava se u nedelju, 6. maja, nakon zatvaranja biračkih mesta.

Još 5 dana do izborne tišine a o metrou ni reč.

Projekat Beogradskog metroa najmisterioznija i najstrožije čuvana tajna. :notok:
 
Osecam se kao da cekam narednu epizodu serije u kojoj je sve i dalje neizvesno
 
zidar":1p3out7m je napisao(la):
Mozda se eventualno pojavi kao kec iz rukava u poslednjem trenutku kada ne bude vise dovoljno vremena da se cuju kritike.

Ipak moje je misljenje da je ceo poduhvat toliko ozbiljan, citaj nosi toliku zaradu, da nije vredan rizika u predizbornoj kampanji.

Rezon je: nece nam tramvajoliki metro mnogo pomoci prlikom izbora jer nije seksi a ako prodjemo onda cemo na miru da od njega zivimo narednih 1, 2, 3 + mandata... valjda svi to vec znaju, metro se gradi generacijama :rolleyes:

Rezon je taj da Djilas razvaljuje na gradskim izborima toliko da ostalim strankama nece biti dobro. On jednostavno nema potrebe da predstavlja metro, jednostavno ljudi su suivse slusali o metrou i nikad se nista ne desi, a uvek se nadje tamo neki Jovin da kritikuje zestoko. A ovako moze da glumi principijelnost jer je bese rekao nesto u stilu kako je metro ozbiljan projekat i kako to nije za predizborno politicarenje jer se to ne radi u jednom mandatu...itd.
 
^^ Djilas je vec obezbedio svoj drugi mandat, kao sto kazes, nema potrebe da prica o metro-u.
 
Taj ko ga savetuje se malo zaebo, pa ja cu prvi da promenim sad za gradonacelnika i da glasam za jedinog koji se izjasnio u vezi metroa, iako njegovu stranku ne mogu da smislim ni njegovog predsednika. Mislim na Popovica.

Zao mi je sto uopste moram da pominjem stranke i da se izjasnjavam oko glasanja ali muka me naterala.
 
hazard":2i1jn3sh je napisao(la):
zidar":2i1jn3sh je napisao(la):
Mozda se eventualno pojavi kao kec iz rukava u poslednjem trenutku kada ne bude vise dovoljno vremena da se cuju kritike.

Ipak moje je misljenje da je ceo poduhvat toliko ozbiljan, citaj nosi toliku zaradu, da nije vredan rizika u predizbornoj kampanji.

Rezon je: nece nam tramvajoliki metro mnogo pomoci prlikom izbora jer nije seksi a ako prodjemo onda cemo na miru da od njega zivimo narednih 1, 2, 3 + mandata... valjda svi to vec znaju, metro se gradi generacijama :rolleyes:

Rezon je taj da Djilas razvaljuje na gradskim izborima toliko da ostalim strankama nece biti dobro. On jednostavno nema potrebe da predstavlja metro, jednostavno ljudi su suivse slusali o metrou i nikad se nista ne desi, a uvek se nadje tamo neki Jovin da kritikuje zestoko. A ovako moze da glumi principijelnost jer je bese rekao nesto u stilu kako je metro ozbiljan projekat i kako to nije za predizborno politicarenje jer se to ne radi u jednom mandatu...itd.

Nazalost se slazem.

Bez ulazenja u politiku,bice cirkusa oko metroa jer svi krediti koje uzima grad od sada moraju da se odobore od strane skupstine Srbije zbog zaduzenosti zemlje.

Dakle,imate jednu vlast u gradu a drugu na republici=nista od metroa,i onda cemo slusati 4 godine prepucavanja oko metroa.Sto mozda i ne bi bilo lose nego da se napravi nesto sto kriju kao zmija noge koliko su ponosni na njega.
 
vucko":oomkb27l je napisao(la):
Dakle,imate jednu vlast u gradu a drugu na republici=nista od metroa.

А у супротном ћемо добити метро или пак нешто друго? По мени најбоља опција би била да повампирени белам остане само ружна и неостварена страница историје београдског урбанизма .
 
Opa,dosla rec poznatija kao realnost na vrata :)

Mnogi veruju da se stvari u zemlji, pa ni u Beogradu, nisu brže pomerale nabolje jer srpski političari nisu spremni da svoj mandat potroše na projekte koji će proslaviti one koji dolaze iza njih?
Ljudi to ne znaju, ali jedan ogroman deo posla oko izgradnje mosta pre mene je započeo Nenad Bogdanović. Ja sam taj posao završio i mislim da je prirodno da deo svog mandata potrošim na pripreme za metro. Ja ću ga možda i početi, ali će gradonačelnik posle 2016. godine biti čovek koji će ga završiti. To je kontinuitet koji donosi pozitivne promene, to je politika, ako hoćete, evropskog puta Srbije na delu. Veliki gradovi ili države nisu to postali preko noći, nego gradeći godinama, u kontinuitetu, bez obzira na promene vlasti, svoje strateške projekte, pa samim tim i svoje društvo.

http://www.pressonline.rs/sr/vesti/...g+maja+u+Srbiji+će+pobediti+zdrava+pamet.html
 
samo je pitanje kakav je taj svrsetak gradonacelnika posle 2016, da li ce zavrsiti pricu oko metroa , ili ce zavrsiti sa otvaranjem u vidu presecanja vrpce.
 
Prodjose i izbori,dakle sada je sve na novoj,to jest staroj gradskoj vlasti da zavrsi pricu sa metroom...
 
Vrh