A da li ti istoj publici možeš da odgovoriš samo na jedno pitanje.Express":206gvasg je napisao(la):tzoran":206gvasg je napisao(la):Voz bi bio još ne rentabilniji od metroa.... stvarno dobar pomak ali u gubitke.... ( ako izuzmemo onog ko bi napravio to parče pruge....)Express":206gvasg je napisao(la):Kad sam ja spomenuo metro za Aerodrom? Misliš da je BG:Voz metro ili šta? Pa cela Gradska Železnica u Beogradu ima enormno mali ridership ne zato što niko neće da se vozi već je nepristupačna korisnicima, što treba promeniti gradnjom novih deonica. Svaka nova deonica bi znatno povećala ridership. Ne radi se o trenutnom stanju sa autobusima već sa potencijalom železnice.
Pitaj Zidara šta misli.
Jel možeš da nam (Beobuildovcima i posetiocima) odgovoriš na nekoliko pitanja, ok?
1- Čemu služi drumski saobraćaj, koje su njegove prednosti i mane i kako se mane otklanjaju?
2- Čemu služi železnički saobraćaj, koje su njegove prednosti i mane i kako se one otklanjaju?
3- Čemu služi vazdušni saobraćaj, koje su njegove prednosti i mane i kako se one otklanjaju?
Kada nam (Beobuildovcima i posetiocima) odgovoriš na ova 3 pitanja predlažem ti da se vratiš na svoj post koji sam kvotovao.
A onda ćemo da vidimo gde se tu nalazi metro i koju ulogu on ima.
Šta treba da bi bilo koji saobraćaj postojao ? ( da pomognem - p.... pu...putnici ) Kad ovo ovo shvatiš onda kreni da lobiraš za prugu do aerodroma NT