Šta je novo?

Metro

Ja samo i dalje ne vidim gde tvorci ovog projekta misle da uštede u odnosu na pravi metro, ako smo videli da razlika u ceni vozila može biti 0 ili čak na strani "heavy rail-a", tuneli su isti ili slični, jedino možda da nadvožnjaci budu "lakši", ali to je van pameti.
Naravno, ja sam totalni laik pa zaključujem na osnovu pročitanog ovde, ne zamerite ako se malo frljam pojmovima...
 
Мекбејн,лепо си то сумирао. И ја упорно понављам да је ужасно нерационално градити овакав ЛРТ на стероидима. Што каже Зидар добићемо трамвај по цени метроа.

Express":3faf67dz je napisao(la):
ali najviše me plaši da će grad da "beži glavom bez obzira" kada čuje da se projekat proširuje sa metroa i na regionalni metro što će nazvati megalomanijom. Nadam se da nisam u pravu.

Пошто се Деполо и Вукан Вучић све питају буди сигуран да си у праву и да се такви "ексцеси" типа регионални метро на већ добрим делом завршеној инфраструктури неће толерисати. :rolleyes:
 
^^^Na žalost biće da je tako jer jer je to bio jedan od razloga što su toliko i kritikovali Jovinov plan. On možda jeste bio megalomanski ali samo u nekoj meri. Možda nije trebalo toliko linija za nekih 30 godina od puštanja prvih sekcija sistema u upotrebu ali regionalni sistem je svakako potreban koij je utoliko jeftiniji ukoliko koristi postojeću infrastrukturu gde god je to moguće.

Na primer njima je bauk da dograde 5km pruge do Aerodroma što je suludo jer se time ubrzava razvoj grada, što znači da gradska vlast koči razvoj grada. Zamislite koji bi pomak predstavljala dogradnja te deonice BG:Voza. Možda bi bilo moguće dograditi do Dobanovaca i Surčina da bi Surčinci išli za Zemun vozom umesto sa 601 i 610 dodatno opterećujući iovako opterećene autobuske linije.

To bi bio jasan pokazatelj značaja gradske železnice. Ako ona ne može da zameni metro onda ljudi mogu vrlo lako da zaključe njegov značaj. Beograđani nisu nikada bili u prilici da se više oslone na železnički javni prevoz jer je on jako nerazvijen i zapostavljen.

Zidar je sigurno upućen koliko svi kritikuju Pariz zato što na Orly ide samo RER, a do koga imaš opet nekoliko kilometara OrlyVal-om što znači da opet nema direktan pristup aerodromu.
 
Express":38z3w05d je napisao(la):
^^^

Na primer njima je bauk da dograde 5km pruge do Aerodroma što je suludo jer se time ubrzava razvoj grada, što znači da gradska vlast koči razvoj grada. Zamislite koji bi pomak predstavljala dogradnja te deonice BG:Voza. Možda bi bilo moguće dograditi do Dobanovaca i Surčina da bi Surčinci išli za Zemun vozom umesto sa 601 i 610 dodatno opterećujući iovako opterećene autobuske linije.
Zidar je sigurno upućen koliko svi kritikuju Pariz zato što na Orly ide samo RER, a do koga imaš opet nekoliko kilometara OrlyVal-om što znači da opet nema direktan pristup aerodromu.
Aerodrom NT +Surčin + Dobanovci ....10 000 +20.000 +10.000 =40.000 potencijalnih putnika... za metro to je ipak premalo.... Ovča i Borča imaju više stanovnika a o Grockoj da i ne pričamo....
E da... autobus sa aerodroma ima 2-3 putnika prema gradu :)
 
не можеш да судиш о аеродромској линији по садашњем бусу. када би постојала брза веза са градом возом, попуњеност би била сигурно око 60% дневно
 
tzoran":3a7irbz4 je napisao(la):
Express":3a7irbz4 je napisao(la):
^^^

Na primer njima je bauk da dograde 5km pruge do Aerodroma što je suludo jer se time ubrzava razvoj grada, što znači da gradska vlast koči razvoj grada. Zamislite koji bi pomak predstavljala dogradnja te deonice BG:Voza. Možda bi bilo moguće dograditi do Dobanovaca i Surčina da bi Surčinci išli za Zemun vozom umesto sa 601 i 610 dodatno opterećujući iovako opterećene autobuske linije.
Zidar je sigurno upućen koliko svi kritikuju Pariz zato što na Orly ide samo RER, a do koga imaš opet nekoliko kilometara OrlyVal-om što znači da opet nema direktan pristup aerodromu.
Aerodrom NT +Surčin + Dobanovci ....10 000 +20.000 +10.000 =40.000 potencijalnih putnika... za metro to je ipak premalo.... Ovča i Borča imaju više stanovnika a o Grockoj da i ne pričamo....
E da... autobus sa aerodroma ima 2-3 putnika prema gradu :)

Kad sam ja spomenuo metro za Aerodrom? Misliš da je BG:Voz metro ili šta? Pa cela Gradska Železnica u Beogradu ima enormno mali ridership ne zato što niko neće da se vozi već je nepristupačna korisnicima, što treba promeniti gradnjom novih deonica. Svaka nova deonica bi znatno povećala ridership. Ne radi se o trenutnom stanju sa autobusima već sa potencijalom železnice.

Pitaj Zidara šta misli.
 
Da li moze neko da mi potvrdi podatak da se tramvajem 7-icom dnevno u proseku preveze 100 000 putnika. (MilisaV je pominjao, rece izvor neko sa Beobuilda).

Ako je to istina, to znaci da je na godisnjem nivou to 36,5 miliona.

Kako su rekli- na prvoj liniji BG Metroa Ustanicka-Aleksandra Dubčeka (Tvornička) sa krakom za Blok45 ili za Depo(nisu bas najjasniji) se ocekuje na godisnjem nivou 40 miliona putnika.

Ispada da je istina sto je Express rekao da je po onome sto je navedeno za prvu liniju i 1. i 2. a verovatno i 3 linija koja ce menjati 13icu su konverzija svih tram linija sem 3, 10 i parčeta 12 u apdejtovani tramvaj koji se od skoro naziva Beogradski metro. Dakle evolucija LRT stadijuma 1(koji imamo sada na ulicama-tramvaj) u LRT stadijum 3- potpuno nezavistan tramvaj sirine 2.65m na 1435mm koloseku.

Video sam na slici da je po studiji, 10-ka ostavljena kao tramvajska linija da se poveze centar sa Banjicom, samo sto nisu bar predvideli da ostane i 9. Pa sta ce onda da povezuje Novi Beograd i Banjicu. Mozda duplirana 94-ka mada ide trasom koja nema dodirnih tacaka sa 9-kom.

Zamenite tramvaj sa nezavisnim tramvajem neznatno veceg kapaciteta i vi zelite da vam to bude nosilac transportnog sistema u gradu. A zar nije bila prica da je Beogradski metro nece biti na ustrb tramvajskog sistema. Sad ispada da ce 2-3 linije ovog Frankestajna da izbrise vecinu tramvajskih linija.
 
gzthe":oq2k8bfo je napisao(la):
Da li moze neko da mi potvrdi podatak da se tramvajem 7-icom dnevno u proseku preveze 100 000 putnika. (MilisaV je pominjao, rece izvor neko sa Beobuilda).

Ako je to istina, to znaci da je na godisnjem nivou to 36,5 miliona.

Kako su rekli- na prvoj liniji BG Metroa Ustanicka-Aleksandra Dubčeka (Tvornička) sa krakom za Blok45 ili za Depo(nisu bas najjasniji) se ocekuje na godisnjem nivou 40 miliona putnika.

Ispada da je istina sto je Express rekao da je po onome sto je navedeno za prvu liniju i 1. i 2. a verovatno i 3 linija koja ce menjati 13icu su konverzija svih tram linija sem 3, 10 i parčeta 12 u apdejtovani tramvaj koji se od skoro naziva Beogradski metro. Dakle evolucija LRT stadijuma 1(koji imamo sada na ulicama-tramvaj) u LRT stadijum 3- potpuno nezavistan tramvaj sirine 2.65m na 1435mm koloseku.

Video sam na slici da je po studiji, 10-ka ostavljena kao tramvajska linija da se poveze centar sa Banjicom, samo sto nisu bar predvideli da ostane i 9. Pa sta ce onda da povezuje Novi Beograd i Banjicu. Mozda duplirana 94-ka mada ide trasom koja nema dodirnih tacaka sa 9-kom.

Zamenite tramvaj sa nezavisnim tramvajem neznatno veceg kapaciteta i vi zelite da vam to bude nosilac transportnog sistema u gradu. A zar nije bila prica da je Beogradski metro nece biti na ustrb tramvajskog sistema. Sad ispada da ce 2-3 linije ovog Frankestajna da izbrise vecinu tramvajskih linija.

Nisam upućen u cifre oko ridershipa jer je to poput javne tajne u Beogradu bar što se tiče za individualne linije.

Ja se nadam da nisam u pravu ali ono što se da videti sa slika koje je Vucko okačio je jasno kao dan.

Znači upgrade sa basic LRT-a (tramvaja) na advanced LRT (metro leger). Ne radi se ni o kakvom lakom metrou.
 
JohnnyLee":3ffuxmjx je napisao(la):
не можеш да судиш о аеродромској линији по садашњем бусу. када би постојала брза веза са градом возом, попуњеност би била сигурно око 60% дневно
Čega popunjenost, jednog autobusa ili kompozicije BG voza ?
 
Express":3120c2pu je napisao(la):
tzoran":3120c2pu je napisao(la):
Express":3120c2pu je napisao(la):
^^^

Na primer njima je bauk da dograde 5km pruge do Aerodroma što je suludo jer se time ubrzava razvoj grada, što znači da gradska vlast koči razvoj grada. Zamislite koji bi pomak predstavljala dogradnja te deonice BG:Voza. Možda bi bilo moguće dograditi do Dobanovaca i Surčina da bi Surčinci išli za Zemun vozom umesto sa 601 i 610 dodatno opterećujući iovako opterećene autobuske linije.
Zidar je sigurno upućen koliko svi kritikuju Pariz zato što na Orly ide samo RER, a do koga imaš opet nekoliko kilometara OrlyVal-om što znači da opet nema direktan pristup aerodromu.
Aerodrom NT +Surčin + Dobanovci ....10 000 +20.000 +10.000 =40.000 potencijalnih putnika... za metro to je ipak premalo.... Ovča i Borča imaju više stanovnika a o Grockoj da i ne pričamo....
E da... autobus sa aerodroma ima 2-3 putnika prema gradu :)

Kad sam ja spomenuo metro za Aerodrom? Misliš da je BG:Voz metro ili šta? Pa cela Gradska Železnica u Beogradu ima enormno mali ridership ne zato što niko neće da se vozi već je nepristupačna korisnicima, što treba promeniti gradnjom novih deonica. Svaka nova deonica bi znatno povećala ridership. Ne radi se o trenutnom stanju sa autobusima već sa potencijalom železnice.

Pitaj Zidara šta misli.
Voz bi bio još ne rentabilniji od metroa.... stvarno dobar pomak ali u gubitke.... ( ako izuzmemo onog ko bi napravio to parče pruge....)
 
Mislim da je železnica ka aerodromu jedan civilizacijski korak, pogotovo što se radi o svega nekoliko km pruge kroz ravnicu i njive.
A da ne pričamo da bi stanovnici Surčina mogli da koriste taj voz. Argument da mogu i sada ne važi, pošto ako se dotociljaju do T. Bunara busom, mogu i da produže.
 
mekbejn":ffzsu8de je napisao(la):
Mislim da je železnica ka aerodromu jedan civilizacijski korak, pogotovo što se radi o svega nekoliko km pruge kroz ravnicu i njive.
A da ne pričamo da bi stanovnici Surčina mogli da koriste taj voz. Argument da mogu i sada ne važi, pošto ako se dotociljaju do T. Bunara busom, mogu i da produže.

Поред тога,људи гледају само једну страну и занемарују чињеницу колико би то унапредило аеродром Никола Тесла који је и овако најперспективнији аеродром у овом делу Европе и са највећим растом броја путника већ неколико година заредом. Постоје најаве и планови неких инвеститора који би од тог аеродрома направили мали град. Ових пар километара пруге би стварно много значило.
 
mekbejn":3cqtrxr3 je napisao(la):
Mislim da je železnica ka aerodromu jedan civilizacijski korak, pogotovo što se radi o svega nekoliko km pruge kroz ravnicu i njive.
A da ne pričamo da bi stanovnici Surčina mogli da koriste taj voz. Argument da mogu i sada ne važi, pošto ako se dotociljaju do T. Bunara busom, mogu i da produže.
Slažem se.... ali kad bude budžet BGD-a prepun para... samo naknada vlasnicima zemlje bi bila 50 mil EVRA illi tu negde.... :bash:
@delija
Ti investitori bolje da se zainteresuju za batajnicki aerodrom koji je na mnogo boljem mestu a i ima vec pruga do njega.... :)
 
JohnnyLee":3kx52ae7 je napisao(la):
tzoran":3kx52ae7 je napisao(la):
Čega popunjenost, jednog autobusa ili kompozicije BG voza ?

воза, наравно
Ok, znači očekivani promet je oko 30.000 putnika prema aerodromu i 30,000 prema gradu sa taktom na 15 minuta..... a avionom na NT sleti i uzleti oko 5.000 putnika dnevno, znači svakog putnika prati i sačekuje ekipa od 10 prijatelja i rođaka i naravno svi korise BG voz.... malo nategnuto ....
 
tzoran":1urwfnc1 je napisao(la):
Express":1urwfnc1 je napisao(la):
tzoran":1urwfnc1 je napisao(la):
Aerodrom NT +Surčin + Dobanovci ....10 000 +20.000 +10.000 =40.000 potencijalnih putnika... za metro to je ipak premalo.... Ovča i Borča imaju više stanovnika a o Grockoj da i ne pričamo....
E da... autobus sa aerodroma ima 2-3 putnika prema gradu :)

Kad sam ja spomenuo metro za Aerodrom? Misliš da je BG:Voz metro ili šta? Pa cela Gradska Železnica u Beogradu ima enormno mali ridership ne zato što niko neće da se vozi već je nepristupačna korisnicima, što treba promeniti gradnjom novih deonica. Svaka nova deonica bi znatno povećala ridership. Ne radi se o trenutnom stanju sa autobusima već sa potencijalom železnice.

Pitaj Zidara šta misli.
Voz bi bio još ne rentabilniji od metroa.... stvarno dobar pomak ali u gubitke.... ( ako izuzmemo onog ko bi napravio to parče pruge....)

Jel možeš da nam (Beobuildovcima i posetiocima) odgovoriš na nekoliko pitanja, ok?

1- Čemu služi drumski saobraćaj, koje su njegove prednosti i mane i kako se mane otklanjaju?

2- Čemu služi železnički saobraćaj, koje su njegove prednosti i mane i kako se one otklanjaju?

3- Čemu služi vazdušni saobraćaj, koje su njegove prednosti i mane i kako se one otklanjaju?

Kada nam (Beobuildovcima i posetiocima) odgovoriš na ova 3 pitanja predlažem ti da se vratiš na svoj post koji sam kvotovao.

A onda ćemo da vidimo gde se tu nalazi metro i koju ulogu on ima.
 
tzoran":3pasdlce je napisao(la):
@delija
Ti investitori bolje da se zainteresuju za batajnicki aerodrom koji je na mnogo boljem mestu a i ima vec pruga do njega.... :)

Није ти баш најјаснији концепт међународних аеродрома.Они најуспешнији међу њима су системи за себе које опслужује огромна инфраструктура,права мала економија за себе. Последњих година НТ ја наше убедљиво најбоље јавно предузеће које послује у поприличном плусу а најважније је да се тренду наглог раста те компаније не назире крај.

У ствари,крај ће да буде онда кад престане да се улаже у инфртаструктуру аеродрома.
 
Po BELAM-u je planiran od celika i to po ceni od oko 15 miliona eura.Mislim da je bolji izbor da bude od metala kada ga vec "kaleme" na brankov koji je takodje celican.
 
Од челика сигурно. Ценим да ће бити прави монструм на најосетљивијој локацији у Београду .
 
Sofija je danas dobila 2 nove metro stanice

Mreza im trenutno ovako izgleda

sofia-map.gif


JloKyM;90803803":3ue6ttv3 je napisao(la):
The new stations thanks to viktorlc from gtsofia.info


Mladost 3

1003008s.jpg


1003003k.jpg


1002974t.jpg


1002975p.jpg


Ostatak slika u spoileru
1002976qf.jpg


1002984e.jpg


Tsarigradsko shosse

1002935g.jpg


1002938k.jpg


1002940l.jpg


1002945p.jpg


1002922d.jpg


1002914b.jpg


1002901j.jpg


1002907s.jpg


1002913ox.jpg

P.S.Pored ovih metro linija ce ostaviti i 10tak linija tramvaja,nisu sasavi kao mi da ukidaju tramvaje i pretvaraju ih u "metro".
 
Vrh