Da li moze neko da mi potvrdi podatak da se tramvajem 7-icom dnevno u proseku preveze 100 000 putnika. (MilisaV je pominjao, rece izvor neko sa Beobuilda).
Ako je to istina, to znaci da je na godisnjem nivou to 36,5 miliona.
Kako su rekli- na prvoj liniji BG Metroa Ustanicka-Aleksandra Dubčeka (Tvornička) sa krakom za Blok45 ili za Depo(nisu bas najjasniji) se ocekuje na godisnjem nivou 40 miliona putnika.
Ispada da je istina sto je Express rekao da je po onome sto je navedeno za prvu liniju i 1. i 2. a verovatno i 3 linija koja ce menjati 13icu su konverzija svih tram linija sem 3, 10 i parčeta 12 u apdejtovani tramvaj koji se od skoro naziva Beogradski metro. Dakle evolucija LRT stadijuma 1(koji imamo sada na ulicama-tramvaj) u LRT stadijum 3- potpuno nezavistan tramvaj sirine 2.65m na 1435mm koloseku.
Video sam na slici da je po studiji, 10-ka ostavljena kao tramvajska linija da se poveze centar sa Banjicom, samo sto nisu bar predvideli da ostane i 9. Pa sta ce onda da povezuje Novi Beograd i Banjicu. Mozda duplirana 94-ka mada ide trasom koja nema dodirnih tacaka sa 9-kom.
Zamenite tramvaj sa nezavisnim tramvajem neznatno veceg kapaciteta i vi zelite da vam to bude nosilac transportnog sistema u gradu. A zar nije bila prica da je Beogradski metro nece biti na ustrb tramvajskog sistema. Sad ispada da ce 2-3 linije ovog Frankestajna da izbrise vecinu tramvajskih linija.